Закреплённый твит
Amir
5.5K posts

Amir ретвитнул

دوستان از طریق این لینک وارد سایت Agentrouter بشید و ثبت نام کنید و 125$ کردیت رایگان هدیه بگیرید.
مدل های خوبی رو پشتیبانی میکنه، مثل:
claude-opus-4-6
claude-opus-4-7
claude-opus-4-8
glm-5.2
gpt-5.5
agentrouter.org/register?aff=7…
لینک رفرال هست
فارسی
Amir ретвитнул

زلزله فاجعه بار رودبار یکی از وحشتناکترین بلایای وارد شده به ایران بود
بر اثر حرکت گسل ها حداقل ۴ روستا و ساکنینش ناپدید شدن
بیش از ۷۰۰ روستا نابود و بیش از ۲۰۰ هزار خانه تخریب شد
با این حال آمار کشته شدگانش از آمار قتل عام ۱۸ و ۱۹ دی ماه کمتره!
🇩🇪 رالف خرابکار 🇩🇪@ralfekharabkar0
امشب بازی برزیل و اسکاتلند در جام جهانیه سال ۱۳۶۹ بازی همین دو تیم در شب زلزله رودبار باعث زنده موندن خیلیهایی شد که برای دیدنش نخوابیده بودن هیچوقت اونشب یادم نمیره مدرسه تموم شده بود و کل روز توی مزرعه کار کرده بودم و جلوی تلویزیون خوابم برده بود/👇
فارسی
Amir ретвитнул

مثل اینکه ترامپ شروع کرده به آخوندها پول دادن
Masih Alinejad 🏳️@AlinejadMasih
مردان ایرانی! به این سوال پاسخ دهید!
فارسی

@kwrsh72916 آقا متاسفم و خودمم شخص مناسبی نیستم واسه موعظه و پند، ولی هنوزم شاید شانسی باشه بگا رفتن تعدادی از این قحبهها رو ببینیم حیفه فکر کردن به رفتن. خودم کلا سعی میکنم خیلی جدی نگیرم حوادث بیرونی رو هر چقدر تلخ باشن غصهشو میخورم ولی سریع از زیر بار غمش فرار میکنم نمیدونم تا کی جوابه.
فارسی

@wenotthatguypal @reyhaniist من همیشه فکر میکردم لاریجانی خارکصدهترینه که ریده بودم.
فارسی

@_____dary گرند اسپورت و جم اسپورت علائم رجیم ندارن، اینو که از اولش میگفتن توی ایرانه
فارسی

@wenotthatguypal ظاهرا هیچکس. fx رو فقط یادمه سالگرد آبان ۹۸ رو پاس میداشت.
فارسی

@ZagrosOakTree هااا فدا سرت:))) همون شب یه دور خوندم مغزم پردازشش نکرد دوباره تصحیح شده خوندمش انگار. چون این گورب بدون نیت ناز و بازی خیلی سمتم نمیاد.
فارسی

@_____dary الان دیدم یه چیزیو اینجا اشتباه نوشتم.
«منم ناز کن*، اذیت نکن».
فارسی

@reyhaniist من هنوز دبههای آب خالی نکردم😭 منتظرم کاروان آزادیبخش یهود بیاد من از تو بالکن آب بریزم رو کلهم سکسی بنظر بیام.
فارسی

@Catmanahgh :)))
وای آب ذخیره کرده بودیم. چه دورانی بود. نصف شب صدای جنگنده میاومد میرفتم لب پنجره عششش میکردم(توصیه ایمنی نگاییدم)
تو دلم میگفتم بزن دیگه، کجا میخوای بری بمبارون کنی؟ شهر ما رو بزن لطفا، همسایه سپاهی ما رو بزن
فارسی




