Amir

5.5K posts

Amir banner
Amir

Amir

@_____dary

طاغوتی

Присоединился Kasım 2012
81 Подписки34 Подписчики
Закреплённый твит
Amir
Amir@_____dary·
چون واجب دونستم مجددا اشاره کنم که: youtu.be/A3VfHG9hE90?t=…
YouTube video
YouTube
GIF
فارسی
0
0
0
11
Amir ретвитнул
Shahriar
Shahriar@shah_riyar_·
دوستان از طریق این لینک وارد سایت Agentrouter بشید و ثبت نام کنید و 125$ کردیت رایگان هدیه بگیرید. مدل های خوبی رو پشتیبانی میکنه، مثل: claude-opus-4-6 claude-opus-4-7 claude-opus-4-8 glm-5.2 gpt-5.5 agentrouter.org/register?aff=7… لینک رفرال هست
فارسی
9
6
123
8.2K
Amir
Amir@_____dary·
کیر تو یکنواختی‌ بخصوص که تحت سلطه و کنترل ملا باشه.
فارسی
0
0
1
7
Amir ретвитнул
🇩🇪 رالف خرابکار 🇩🇪
زلزله فاجعه بار رودبار یکی از وحشتناکترین بلایای وارد شده به ایران بود بر اثر حرکت گسل ها حداقل ۴ روستا و ساکنینش ناپدید شدن بیش از ۷۰۰ روستا نابود و بیش از ۲۰۰ هزار خانه تخریب شد با این حال آمار کشته شدگانش از آمار قتل عام ۱۸ و ۱۹ دی ماه کمتره!
🇩🇪 رالف خرابکار 🇩🇪@ralfekharabkar0

امشب بازی برزیل و اسکاتلند در جام جهانیه سال ۱۳۶۹ بازی همین دو تیم در شب زلزله رودبار باعث زنده موندن خیلیهایی شد که برای دیدنش نخوابیده بودن هیچوقت اونشب یادم نمیره مدرسه تموم شده بود و کل روز توی مزرعه کار کرده بودم و جلوی تلویزیون خوابم برده بود/👇

فارسی
9
81
1.9K
34.6K
Amir ретвитнул
Kiansa 👑
Kiansa 👑@Kiansa_Music·
پسرداییم علی محمدی، تو خیابون با سه گلوله‌ جمهوری اسلامی به خاک افتاد و جاودانه شد عزیزم تو فقط یه جوون بی‌گناه بودی که جرأت کردی صدای حقیقت باشی. نامت مثل مشعلی روشن روی قلب همه‌مون با خشم و غم بی‌پایان قسم می‌خوریم که این خون‌ها هدر نمی‌ره. تا آخرین نفس، راهت رو ادامه می‌دیم.
فارسی
18
143
798
6.6K
Amir
Amir@_____dary·
@reyhaniist جدی که عجب بالا و پایین داره دنیا
فارسی
1
0
4
150
Amir
Amir@_____dary·
@AghaUnderhill ای کون خودشم بذاره مشتق‌پذیر نیست
فارسی
0
0
1
26
Amir
Amir@_____dary·
گوربه هم مثل خودم کینه شتریه🥰 هنوز که هنوزه میاد پیشم زیر گلوشو میخارونم و خرخر بسیار ولی یه چشمشو سوسکی باز نگه میداره مطمئن شه سوزنی در یه جاش وارد نمیشه یا ناخناش از بین نمیرن.
فارسی
0
0
5
38
Amir
Amir@_____dary·
@kwrsh72916 آقا متاسفم و خودمم شخص مناسبی نیستم واسه موعظه و پند، ولی هنوزم شاید شانسی باشه بگا رفتن تعدادی از این قحبه‌ها رو ببینیم حیفه فکر کردن به رفتن. خودم کلا سعی میکنم خیلی جدی نگیرم حوادث بیرونی رو هر چقدر تلخ باشن غصه‌شو میخورم ولی سریع از زیر بار غمش فرار میکنم نمیدونم تا کی جوابه.
فارسی
0
0
1
12
Amir
Amir@_____dary·
@wenotthatguypal @reyhaniist من همیشه فکر میکردم لاریجانی خارکصده‌ترینه که ریده بودم.
فارسی
0
0
2
24
yazdan
yazdan@reyhaniist·
انگار یکی از سکانس‌های بزنگاهه که صابر داره از آغاجون خاطره تعریف می‌کنه.
فارسی
4
2
45
5.2K
Amir
Amir@_____dary·
@jiylan2009 ممنون🙏🏻 من نمدونستم🐄
العربية
0
0
1
11
Mahoor
Mahoor@jiylan2009·
@_____dary گرند اسپورت و جم اسپورت علائم رجیم ندارن، اینو که از اولش میگفتن توی ایرانه
فارسی
2
0
3
73
Amir
Amir@_____dary·
@wenotthatguypal ظاهرا هیچکس. fx رو فقط یادمه سالگرد آبان ۹۸ رو پاس میداشت.
فارسی
0
0
3
27
Malang 🇮🇷
Malang 🇮🇷@wenotthatguypal·
@_____dary پرشیانا مزدوره کلا. در اصل کی مزدور نیست؟!
فارسی
1
0
4
63
Amir
Amir@_____dary·
@ZagrosOakTree هااا فدا سرت:))) همون شب یه دور خوندم مغزم پردازشش نکرد دوباره تصحیح شده خوندمش انگار. چون این گورب بدون نیت ناز و بازی خیلی سمتم نمیاد.
فارسی
0
0
0
1
Amir
Amir@_____dary·
همون پذیرفتن ریسک گاییدن زن خدا راحت‌تره.
فارسی
0
0
3
29
Amir
Amir@_____dary·
@reyhaniist الان میزنه تو کون پدر مجتبی تو خوشحال باش
فارسی
0
0
1
12
yazdan
yazdan@reyhaniist·
@_____dary این قحبه هم که گل زد. خوشحال باش
فارسی
2
0
1
25
Amir
Amir@_____dary·
@Mungarrr خوشا به سعادتتون.
العربية
0
0
1
4
Amir
Amir@_____dary·
@Mungarrr تلف شدن این مادون حیوانات رو هم شاهد بودید؟ یا فقط در حد خسارت بود؟
فارسی
1
0
1
19
دماوند
دماوند@Catmanahgh·
الان رفتم انباری و دیدم ۶ بسته اب معدنی و یکی دو بسته کنسرو داریم. بچه‌ات سرطان بگیره ترامپ، من خودمو واسه کامیونای سازمان ملل و ایر‌دراپ اماده کرده بودم نه سویا و ذرت آمریکایی.
فارسی
2
0
65
661
Amir
Amir@_____dary·
@reyhaniist من هنوز دبه‌های آب خالی نکردم😭 منتظرم کاروان آزادی‌بخش یهود بیاد من از تو بالکن آب بریزم رو کله‌م سکسی بنظر بیام.
فارسی
1
0
5
26
yazdan
yazdan@reyhaniist·
@Catmanahgh :))) وای آب ذخیره کرده بودیم. چه دورانی بود. نصف شب صدای جنگنده می‌اومد می‌رفتم لب پنجره عششش می‌کردم(توصیه ایمنی نگاییدم) تو دلم می‌گفتم بزن دیگه، کجا میخوای بری بمبارون کنی؟ شهر ما رو بزن لطفا، همسایه سپاهی ما رو بزن
فارسی
3
0
10
110