tsunami@dlliox·1dمحد مخسرنا ولقمنا ثلاث الا خالي طول اليوم يقول بنفوز عشاني بتابع المباراةПеревести العربية006861
tsunami@dlliox·2dمنحاشه علشان ماسلم على احد والا اسمعهم يقولون منحاشه علشان ماتسلم عليكمПеревести العربية004556
tsunami@dlliox·3d@orsaqwn ومحدده بعد المده ههههههخخخخ بس بالله لا ماتعبت على الهايلات عالفاضيПеревести العربية00090
tsunami@dlliox·3d@orsaqwn الحمدلله حسابي للان ماتبند يارب لاتوريني فيه مكروه 😭❤️❤️Перевести العربية100447
tsunami@dlliox·5dمرات الواحد يحمد ربه ان على الاقل عنده أسلوب بالتعامل مع البشريةПеревести العربية006487