ege!!!
64 posts


Taha Doğanyılmaz yalnız 1 demiş ne düşünüyorsunuz
ege!!!@eggredson
Taha Doğanyılmaz (AYT 2026 tartışmalı türev sorusu hk.): "Yalnız I oğlu yalnız I. Bunu yapan da yaptıran da yalnız I."
Türkçe

@morbulutunarasi çok kaba bir dil ve fonetik olarak da kulağa hitap ettiğini düşünmüyorum. alman vizesi almak için falan mı atıyonuz böyle tweetler
Türkçe

@eggredson Derece öğrencileri yanlış yaptı bunlar alemin akıllısı öyle mi ? Bırakın yav işinize bakın hadi
Türkçe

@knnn0600 duayen düşün emekçisi taha doğanyılmazdan tokat gibi cevap:
youtube.com/shorts/XxAV6Tu…

YouTube
Türkçe

@eggredson 15 temmuzda köprüyü kapatanlarla aynı kişiler Yalnız I yapanlar.
Türkçe

@ZieroXDarkness yav senin lavuk dediğin bizim meşhur bilgisayar faresi talhadoğandır
Türkçe


@elektroncu yapısal programlamaya vermiş bilgisayar mühendisi tdyz kardeş cevap 1 diyor
Türkçe

@eggredson calculus 1 ve 2yi tekte vermiş elektrik elektronik mühendisi cevap 1 ve 3 diyor
Türkçe

@bnesandchips karar verirken mevcut sıralaman ve hedeflediğin bölümler çok önemli. Kaç civarında bir sıralama yaptığını ve hangi bölümleri düşündüğünü söylersen daha net değerlendirebilirim.
Türkçe

@bnesandchips sırf derece için mezuna kalmak riskli olabilir. Her yıl mezuna kalanların bir kısmı yükselirken bir kısmı aynı yerde kalıyor veya geriliyor.
Senin durumunda (sayısal derslerinin güçlü olduğunu ve üniversite/bölüm konusunda hâlâ kesin karar vermediğini daha önce söylemiştin),
Türkçe















