zadkec

116 posts

zadkec

zadkec

@zadkec

Sagittarius A* Katılım Mayıs 2022
160 Takip Edilen3 Takipçiler
zadkec
zadkec@zadkec·
@TeteninSolAyagi @mujdeyekeler tamam siz de grafiği milim milim doğru kabul ediyorsanız 1. öncül de olamaz diyebiliriz sonuçta oranın integralini bilmiyoruz. yani grafiği ne derece doğru kabul ettiğine göre cevap değişiyor (cevap 1 ve 3tür diyenlerden değilim btw)
Türkçe
0
0
0
4
zadkec
zadkec@zadkec·
@Seriegista @zeidgenosse adamın sadece kürdüm dediği için sizden bu muameleyi görmesi aslında sizin derdinizin bölücülük, pkk vb değil de direkt kürtlük olduğunu gösteriyor 🤩
Türkçe
2
0
1
148
Zeidgenosse
Zeidgenosse@zeidgenosse·
«FUCK! Leroy Sané ist in einer extrem gefährlichen Höhle gefangen! Wir müssen wohl mit Deniz Undav starten.» Julian Nagelsmann:
Deutsch
144
3.4K
82.4K
2.9M
zadkec
zadkec@zadkec·
@DyannsHarun @ieldeyasayamam tmaam da sadece f4=f4’ bilgisi verilmiş kesin olarak baktığında. grafiği boşverip sadece bilgilere odaklanırsan 123 hepsi oluyor. (3-4 arası f türevin ilk artıp sonra azaldığı tarz senaryolarda) yani grafiği ne derece doğru kabul edip etmediğinizin sınırını nerde belirliyorsunuz.
Türkçe
0
0
0
26
harun
harun@DyannsHarun·
@zadkec @ieldeyasayamam Çünkü f4 ün f’4 bilgisini soru vermiş o yüzden olmuyor. Ama (1,2) aralığı için bilgi verilmemiş soru olabilir sorusu olduğu için de 1i alabiliyoruz
Türkçe
1
0
3
63
diren
diren@ieldeyasayamam·
ayt mat23 üzerine: türev grafiğinde f'(x)in (3,4) aralığında monoton artan olduğu açık o halde bu aralıktaki her x için f'(x)<f'(4) geliyor. iki tarafın da (3,4) aralığında integralini alırsak f(4)-f(3)<f'(4)=f(4) geliyor yani f(3)>0 olmak ZORUNDA. f(4)=f'(4)>0, yani cvp yalnız I
Türkçe
7
1
23
3.5K
zadkec
zadkec@zadkec·
@dolemsky @2022_______ ölçekten bağımsız diyip f’ orda artan diye ön kabulle başlaman güldürdü, ölçek yeterince bağımsızsa ordaki f’ pozitif ama dalgalı veya pozitif ve sabit de kabul edebiliriz? grafiği ne derece doğru kabul edeceğimize göre cevap 1,2,3 de oluyor hiçbiri de oluyor
Türkçe
0
0
0
25
dolemsky
dolemsky@dolemsky·
@2022_______ hayır. mvt'yi 1-2'de değil 3-4'te kullanıyoruz. 1-2'de f' pik yapsa da hep pozitif, ekseni tek keser. 3-4'te ölçeğe grk yok, f' artan diye f'(c)<f'(4) kesin. mvt bal gibi çıkar, cvp yalnız 1. ölçekten bağımsız olarak da cevap yalnız 1 zaten.
Türkçe
3
0
37
7K
2022!
2022!@2022_______·
23. soruda Eyüb31'in “hatalı” demesine katılmıyorum. Grafik ölçekli değil; “olabilir” deniyorsa olasılıklar açık kalır. 1–2 aralığında eğim kısa bir yerde pik yapıp sonra sıfıra yaklaşmış olabilir. Bu grafikten alan/integral ya da ortalama değer teoremi çıkarılamaz.
2022! tweet media2022! tweet media
Türkçe
25
18
539
44.5K
ege!!!
ege!!!@eggredson·
Taha Doğanyılmaz (AYT 2026 tartışmalı türev sorusu hk.): "Yalnız I oğlu yalnız I. Bunu yapan da yaptıran da yalnız I."
ege!!! tweet mediaege!!! tweet media
Türkçe
30
9
353
120.5K
DarkWeb Haber
DarkWeb Haber@darkwebhaber·
Prof. Dr. Behçet Yalın Özkara, 2026 YKS'yi yapay zeka'ya çözdürdü.
Türkçe
15
23
1.2K
239.2K
zadkec
zadkec@zadkec·
@elfy275 @suseylii çünkü siz oraya yalnızca 50 yıl önce gittiniz 😅 çünkü siz oranın yerlisi değilsiniz😅 çünkü ordaki nüfusunu 2 milyon bile değil 😅 orda belli bi bölgede yoğun nüfusunuz yok 😅.
Türkçe
5
0
16
435
elf
elf@elfy275·
@suseylii biz almanyanın doğusu güzelmiş bizim olsun orayıda türkland koyalım demiyoruz
Türkçe
2
0
10
1.9K
zadkec
zadkec@zadkec·
@klorosiklobutan kankam bunlar ilk 100 netleri btw ancak bu sene ilk 15kya girersen helal olsun diyeceğim
Türkçe
0
0
0
1.2K
leviathan
leviathan@klorosiklobutan·
ne yalan söyliyim ben çıkmışlar böyle gelince itü kazanırım sanmıştım ya
leviathan tweet media
Türkçe
71
15
1.7K
624.8K
zadkec
zadkec@zadkec·
@BolkonskyAndrey @Isbara11 güney amerikalı subhumanlar-> arjantin brezilya uruguay paraguay (futbolun allahları) tirkiye orkiye-> 2 maçta 0 gol 0 puan 🤣😂😅😅
Türkçe
1
0
2
268
Andrey Bolkonsky
Andrey Bolkonsky@BolkonskyAndrey·
@Isbara11 Güncel WC izleme amacımız -> Güney Amerikalı subhumanların elenmesi
Türkçe
2
0
51
2.4K
Çağs
Çağs@CagsWR·
@BolkonskyAndrey @Isbara11 Çok kötüler kanka ya, fakirsin, çirkinsin, ülken güvenli değil, umut yok yani onlar da sosyal medya delüzyonuna düşüyor, çoğu işsiz güçsüz kara kuru tipler, aşağılamam asla ama gerçek bu. Dayım latinle evlendi kadın dayımı mavi gözlü diye beğenmiş, sıçırtma amk ya zuhaha latindia
Türkçe
1
0
24
529
zadkec
zadkec@zadkec·
@ttalha25 başka uluslaeı yalıyonuz diyen adam hollandada yaşıyor amk 😅. iyi hizmet ediyon mu kankam ordaki efendilerine?
Türkçe
1
0
2
506
Talha 🇳🇱🇧🇦🇵🇹
@zadkec Ülkesizlerden üstün olduğumuz ortada. Her sene sadece futbol yüzünden başka ulusların milletini yalıyonuz sizin gibi oruspuluğa meraklı başka kavim yok bak bu yer yüzünde 😂😂 amınakoyduğumun oruspu çocuğu seni
Türkçe
1
1
72
2K
zadkec retweetledi
Amedspor
Amedspor@amedskofficial·
Rojbaş ❤️💚 Sodirê şima xêr bo ❤️💚 به‌یانیتان باش ❤️💚 Günaydın
Amedspor tweet media
419
139
5K
850.5K