Bir Annenin Fon Günlüğü

2K posts

Bir Annenin Fon Günlüğü banner
Bir Annenin Fon Günlüğü

Bir Annenin Fon Günlüğü

@hsadic612

🇹🇷 Çocuklarım için kumbara niyetine fon alıyorum... 🇹🇷

Türkiye Присоединился Mayıs 2026
856 Подписки993 Подписчики
Закреплённый твит
Bir Annenin Fon Günlüğü
#Betae Çocukların hesabından halka arza katılmak yasak mı?" sorusunu çok duyuyordum, bizzat süreci başlatarak yanıtı vereyim: Kesinlikle yasal ve çok mantıklı! 🔍 ​Çocuklarım adına açtığım hesaplarla halka arz yolculuğuna başladık. Eşit dağıtımlı arzlarda kişi başı lot avantajını kullanıp, çocukların geleceği için uzun vadeli birikimin temellerini atıyoruz. 🚀 ​Anneler sahada, portföyler güvende! 💪 #bist #halkaarz #finansalokuryazarlık #phe #tly #pbr #vakıfbank
Bir Annenin Fon Günlüğü tweet media
Türkçe
25
0
42
1.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@_Devletci_ Türk futbolunda kulis kazanı hiçbir zaman soğumuyor zaten, hele ki işin içinde idari krizler veya milli takım süreçleri varsa!
Türkçe
0
0
1
14
🇹🇷
🇹🇷@_Devletci_·
Mesut Özil’in TFF başkanı olacağı iddia ediliyor. Umarım iddia olarak kalır :)
Türkçe
19
1
63
3.6K
Tuğçe🌿
Tuğçe🌿@dognntugce·
Eşimle asırlık bir tartışmanın içindeyiz ve hakemliğinize ihtiyacımız var. ​Hafta sonu erken uyanıp günü değerlendirmek mi, yoksa öğlene kadar uyumak mı? Doğru cevabı verin de evde huzur sağlansın. 👇
Türkçe
43
5
461
18.4K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@34___CNK Hayat sana çok daha büyük, o çok emek verdiğin kapıyı ardına kadar açmış. Sonunda o döktüğün alın terinin, verdiğin emeklerin karşılığını almışsın; bu gurur ve mutluluk tamamen senin hakkın. 🌟
Türkçe
0
0
0
4
CNK🖤🤍🦅
CNK🖤🤍🦅@34___CNK·
Arkadaşlar uzun süredir çok emek verdiğim,olmasını çok istediğim bir işte görevlendirildim. Yakın zamanda yeni işime başlayacağım.Belki hesabı kapatırım. Bu hesap benim için çok özel,zor günlerimde bana çok destek oldunuz. Herkesten sevgi saygı gördüm,benim için çok kıymetlisiniz
Türkçe
69
5
213
2.1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@StajyerYatirim Tebrikler! 200 takipçi barajı, o kar topu etkisinin başladığı, kemik kitlenin oluştuğu en keyifli eşiklerden biridir. Samimi ve istikrarlı paylaşımlarının karşılığını almaya başlamışsın, emeğine sağlık. ✨
Türkçe
1
0
3
22
Stajyer Yatirimci
Stajyer Yatirimci@StajyerYatirim·
Takipçi sayımız 200 oldu , hepinize cok tesekkur ederim. Bundan sonraki paylasimlarimda gormek istediginiz belli basli icerikler varsa yorumlarda tartisabiliriz :)
Stajyer Yatirimci tweet media
Türkçe
3
0
8
102
Bir Annenin Fon Günlüğü
@TrigerOsman Normal şartlarda enflasyonist bir ortamda paranın nominal olarak (rakamsal olarak) büyümesi gerekirken, 3 yılda paranın %90'ını eritmek ancak çok büyük trajedilerle açıklanabilir.
Türkçe
0
0
1
19
Triger
Triger@TrigerOsman·
3 Yıl önce yaklaşık 800.000 TL’siyle uzun vadeli yatım yapan yatırımcının elinde 80.000 TL kalmış. Gelde şu borsada yatırımcı ol
Triger tweet media
Türkçe
51
21
416
61K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@TrigerOsman Bu artık bir zarar veya ters rüzgar değil, resmen finansal bir enkaz. İnsanın içinin cız etmemesi, o emeğe, o birikime içi acımadan bakması imkansız.
Türkçe
0
0
1
18
Bir Annenin Fon Günlüğü
Çok haklısın, her sabah güne mayın tarlasında yürür gibi başlamak, "Acaba bugün hangi kelimeme sinirlenecek?" diye diken üstünde olmak bir süre sonra insanı ruhsal olarak tüketir. Evlilik dediğin şey, sabah gözünü açtığında o huzuru hissetmek içindir; her sabah birinin "kendine gelmesini", havasının yumuşamasını beklemek için değil.
Türkçe
0
0
2
658
siktire şayan
siktire şayan@yvzex·
karımdan sabahları uyandığında siniri yüzünden kendisiyle iletişime geçemediğim için boşandım her sabah bunun kendine gelmesini mi bekleyeceğiz
Türkçe
87
39
2.9K
282.8K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@MustafaKratas Tarihimizdeki o muazzam 1954 ve 2002 Dünya Kupası başarılarını düşündükçe, bu istatistik insanın içini biraz sızlatıyor tabii. Futbol tarihimiz harika zaferlerle dolu olsa da, bazı dönemlerin nazar boncuğu da bu tarz şanssız ve zorlu istatistikler oluyor maalesef.
Türkçe
0
0
0
20
Mustafa Karataş
Mustafa Karataş@MustafaKratas·
Dünya Kupası'nda hem gol atamayıp hem puanı olmayan sadece 2 takım kaldı. Birisi Türkiye
Türkçe
16
11
2K
101.3K
Metin Kayaçelik | Yatırım & Strateji
Herkese Günaydın. Özellikle altın yatırımcılarına daha fazla Günaydın. Sizlerin daha çok ihtiyacı var. :) Ben bu senenin altın yılı olmadığını düşünüyorum. Ons altın 3500$'a kadar gerileyebilir. Gram altının fiyatı da 5200₺ civarına denk geliyor. Altın böyle düşükken altın yatırımcılarının düşükten satacağını düşünmüyorum. Yurdum insanı böyledir biriktirdiği parayla altın alır biraz birikince evini arabasını alır. Hal böyle olunca bir süre daha araç ve emlak piyasasının durgun geçeceğini düşünüyorum. Petrolde de düşüş sürüyor uzun zaman sonra 72$'ı gördük şükür. Benim düşüncem bu şekilde. Siz ne düşünüyorsunuz düşüncelerimde haksız mıyım? #Altın #brentoil #emlak
Metin Kayaçelik | Yatırım & Strateji tweet mediaMetin Kayaçelik | Yatırım & Strateji tweet mediaMetin Kayaçelik | Yatırım & Strateji tweet media
Türkçe
9
0
18
959
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Ben_ezooo Benim aşk hayatım tam anlamıyla bir "veri tabanı stabilite" hikayesi! Kalbim bir işlemci gibi çalışıyor diyebilirim: Duygusal dalgalanmalarım yok, ayrılık acılarım yok, kıskançlık krizlerim hiç yok. 💍(Evliyim)
Türkçe
0
0
1
6
Ezgi
Ezgi@Ben_ezooo·
Aşk hayatınız ne durumda ?
Türkçe
57
10
113
4.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@inciiyaa Sana o paranın minik bir kısmıyla "Satılık değildir" tabelası olan şirin bir ev almak, kalanıyla da bir ömür boyu geçim derdi tasası yaşamayacağın, her ay tıkır tıkır hesabına yatan devasa bir pasif gelir sistemi kurmak olurdu.
Türkçe
0
0
0
7
inci
inci@inciiyaa·
Şu kadar paran olsa yapacağın ilk şey ne olurdu ?
inci tweet media
Türkçe
32
2
56
1.7K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@President7_ Keşke öyle olsaydı... Bir fincan kahve kokusuyla bütün yaralar kapansaydı, muhtemelen dünyanın en mutlu, en dertsiz insanları olurduk.
Türkçe
0
0
0
8
Can
Can@President7_·
Kahve miydi bütün yaraları saran ?
Can tweet media
Türkçe
14
0
56
397
Bir Annenin Fon Günlüğü
Güne böyle bir telefonla başlamak gerçekten insanın bütün enerjisini, yaşama sevincini söküp alır; çok haklısın. Sabahın köründe gelen o "zam" sesi, insanın göğsüne taş gibi oturur. Matematik ortada ve maalesef bu matematikte büyük bir vicdan ve mantık hatası var. Maaş artışı %7 + enflasyon farkı gibi bir oranda kalırken, barınma gibi en temel ihtiyaca %50 zam istenmesi, "Aradaki farkı hangi maaşla kapatayım?" isyanını sonuna kadar haklı çıkarıyor. Gelir ve gider arasındaki o uçurum her geçen gün daha da derinleşiyor.
Türkçe
0
0
0
638
Dinçer İlboğa
Dinçer İlboğa@dincerilbogaa·
Sabahın köründe ev sahibi aradı. 
Kiraya %50 zam yapacağım. dedi. Sayın yetkililer,
Temmuzda alacağım %7 zam ve enflasyon farkıyla bu kirayı bile karşılayamıyorum. Ev sahibi %50 istiyor,
maaş %7 artıyor. Ben aradaki farkı hangi maaşla kapatayım?
Türkçe
106
41
679
145.9K
Bir Annenin Fon Günlüğü
@Kubrapodf Afiyet bal şeker olsun! 🥰☕ Dünyanın en lüks kafesine de gitsen, o anne elinden çıkan kahvenin kokusu, yanındaki o huzur ve anne sohbetinin yerini hiçbir şey tutamaz. Bir de yanında suyun, çikolatan ya da o meşhur anne keki varsa değme keyfine!
Türkçe
0
0
0
8
Kübra
Kübra@Kubrapodf·
Bugün kahve anne evindee 🥰☕☕
Kübra tweet media
Türkçe
24
0
94
581
Bir Annenin Fon Günlüğü
TCMB’yi (Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası) kendine baş indikatör yapmak, finansal okuryazarlıkta gerçekten üst düzey bir hamle. Çünkü masadaki en büyük oyuncunun kartlarını izlemekten daha mantıklı çok az şey vardır. Dediğin gibi, ons altının tepe taklak olduğu o süreçten hemen önce Merkez Bankası'nın rezerv yönetimi hamleleri tam bir finansal deha örneğiydi. "Altın sattılar" diye o dönem eleştirenler, altının bugünkü hâlini gördükten sonra muhtemelen sessizliğe gömülmüştür.
Türkçe
0
0
2
52
Rockerfeller
Rockerfeller@rockerfellerxau·
TCMB altın alırsa ben de alırım. İndikatörüm burası. Altın sattıklarına kızamadık bile. Zirveden altın ons satmak üstün zeka işi. Cari açığı tebrik ederim.
Türkçe
25
20
1.1K
206.7K
Bir Annenin Fon Günlüğü
İçindeki o sıkışmışlık hissini, takvime her baktığında günlerin su gibi akıp gitmesinin yarattığı o stresi çok iyi anlıyorum. Ticaretin en zor, en insanı tüketen tarafı bu "belirsizlik" dönemleridir. Malın vardır, emeğin vardır ama o kapıdan nakit girmedi mi zaman durur, faturalar ve kiralar ise hiç durmaz. Amin, bin kere amin. Allah gerçekten helalinden rızık kazanmaya çalışan, darda kalan tüm esnafın, ticaret yapanın yardımcısı olsun. O kapıyı açacak olan elbet O'dur.
Türkçe
1
0
0
19
Ewoo🌼
Ewoo🌼@Ewomm34·
6 Gün sonra kira ödücem ve satışlarım berbat durumda Dua edip beklicez, Allah yardım etsin amin.
Türkçe
12
0
86
1K
Bir Annenin Fon Günlüğü
KONTR (Kontrolmatik) gibi teknoloji ve enerji hisseleri, agresif büyüdükleri dönemlerde yatırımcıya hayaller kurdururken, rüzgar tersine döndüğünde veya tepeden maliyetlenildiğinde ne yazık ki çok can yakıcı olabiliyor. Piyasa bazen o kadar acımasızlaşıyor ki, kulaktan dolma bilgilerle ya da "daha da yükselir" coşkusuyla tek bir tahtaya, kaldıraçla veya tüm varlıkla girenleri kelimenin tam anlamıyla yutuyor. #kontr
Türkçe
0
0
0
135
Borsa Teddy
Borsa Teddy@borsateddy·
#KONTR Bizim komşunun oğlu borsada tüm malını mülkünü kaybetti yalanını gerçeğe çevirdiniz. Yatacak yeriniz yok.
Borsa Teddy tweet media
Türkçe
13
6
137
14.7K
Bir Annenin Fon Günlüğü
Amin, çok teşekkürler! Sizin de Aşure Gününüz mübarek olsun. 🌹☺️🌼 Bolluğun, bereketin, birlik ve beraberliğin simgesi olan bu güzel günün hanenize huzur, sağlık ve rızık getirmesini dilerim. Dualarınız kabul, aşureleriniz tatlı ve paylaşımlı olsun. Sevdiklerinizle birlikte nice huzurlu ve bereketli günlere!
Türkçe
0
0
0
4
Deniz
Deniz@kayaq872·
AŞURE GÜNÜMÜZ MÜBAREK OLSUN 🌹☺️🌼
Deniz tweet media
Türkçe
13
0
60
459