Minimalogical

240 posts

Minimalogical banner
Minimalogical

Minimalogical

@minimalogical

ΣM

US Присоединился Temmuz 2011
10 Подписки29 Подписчики
Закреплённый твит
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
ی چیزی رو فراموش نکنید... قانون مورفی در هر حال شامل ما میشه چه بقای ج.ا چه حمله آمریکا پس در هر صورت لبخند بزن، فردا روز بدتریه!
Minimalogical tweet media
فارسی
0
0
0
157
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
روز روشن این مدلی زدن و ج.ا نتونست هیچ کاری کنه شب چی میشه؟!
فارسی
0
0
0
14
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@TaraMedric دارن میزنن دیگه دختر جان (تهرانم)
فارسی
0
0
1
72
Tara Niazi
Tara Niazi@TaraMedric·
چی شده بچه‌ها؟؟؟ به منم بگید تورو خدا… ساعت ۳:۳۰ نیمه‌شب تورنتو هست… یهو از خواب پریدم و فکر کنم یه چیزایی داره میشه… لطفا به من بگید که what’s going on???
فارسی
98
8
205
17.2K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@mahdi چنتا از این شرلوک هلمز ها به پست منم خوردن حتی نمیدونن توی ایران وضع نت چیه بعد میخوان فعال سیاسی هم باشن و برای ملت های دیگه نسخه بپیچن!
فارسی
1
0
18
1.3K
Mahdi
Mahdi@mahdi·
He is so stupid that he has no idea about how Iranians access 𝕏 from Iran. 🤣 I bet he also has no idea about the "West Asia" thing.
JerryRigEverything@ZacksJerryRig

@atf199631 gfys

English
22
57
1.7K
29.9K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@nardinive وقتی نیاز هست دیگه بحث سود و زیاد نیست باید بگیری
فارسی
0
0
1
63
شاکی عمومی
شاکی عمومی@nardinive·
الان یه سوال خریدن لپتاپ و گوشی و کالاهای دیجیتال کار درستیه با این قیمتا؟؟ (اگه واقعا نیاز باشه)
فارسی
141
2
583
70.5K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@Teeegra باید سری G بگیری برای گیمینگ این برای تولید محتوا هست افزایش نرخ بروزرسانیش عمر باتری رو خیلی کاهش میده که برای اکثر کاربران این مدل کاربردی هم نداره ولی وجدانا مشکلت فقط اینه؟ با قیمتش مشکلی نداری؟! 😒
فارسی
0
0
1
277
Teegra 🧝‍♀️𝕏
ماوس لاجیتک MX Master حتی 4 مشکل پولینگ داره که فقط ۱۲۵ هرتزست. یعنی موس فقط ۱۲۵ بار در ثانیه موقعیت خود را به کامپیوتر گزارش میده در حالی که مانیتورهای گیمینگ معمولا ۲۴۰ هرتز هستند به همین دلیل تقریباً در نیمی از فریم‌هایی که مانیتور نمایش می‌دهد اطلاعات جدیدی از موس دریافت نمی‌شود و نشانگر به صورت لرزان و با تأخیر حرکت می‌کند که تو مخی‌ست این سخت‌افزاری احتمالاً برای حفظ عمر باتری بوده و راهی برای افزایش نیست. تنها راه‌حل واقعی استفاده از موسی با نرخ پولینگ حداقل ۱۰۰۰ هرتز است مثل : Logitech G502 X Razer Pro Click V2 ...
Teegra 🧝‍♀️𝕏 tweet media
فارسی
10
0
111
24.4K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@Janpanah2004 نقشه کل ایران شکل گربه هست دیگه! تازه روی پرچمش هم یکی از فک و فامیلاشون هست
فارسی
0
0
1
6
پناه🌱
پناه🌱@Janpanah2004·
دوستان بفرمایید که چیکار کنم از گربه ها نترسم؟؟؟🥺
فارسی
45
1
97
4.9K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@ghazaaleH من تابحال اسم این برند رو هم نشنیده بودم خودت قهوه دم کنی بخوری خیلی به صرفه تره خوش طعم تر هم میشه ولشون کن اینارو
فارسی
1
0
1
24
🖤مامان آشیل🐶🖤
جدی قیمتها از حد احمقانه گذر کرده! یادمه بسته‌ای ۲۱،۰۰۰ تومن بود! سوپری محلمون میگفت اینو فقط شما میخری هیچکس نمیخوره 😒
🖤مامان آشیل🐶🖤 tweet media
فارسی
32
3
348
11.2K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@kazerila همین کثافت کاریارو کردن که من دیگه فقط مغز تخمه شرکتی میخرم که اونم دیگه اینقدر گرون شده توانش رو ندارم الان ی مشت مغز تخمه شده ۳۰ تومن
فارسی
0
0
0
44
alirezA
alirezA@kazerila·
این تخمه گلپری واقعا چیه انگار مستقیم ازتو پشکل گاو اومده بیرون آغشته به خورده های کاهه
alirezA tweet media
فارسی
44
2
426
29.1K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@shiretaziyee من قبلا روزی دو پاکت میکشیدم الان رسیده به سه پاکت پس از نظر فنی دو برابر نشده فقط ۵۰ درصد افزایش داشته
فارسی
0
0
1
245
شیر تعزیه
شیر تعزیه@shiretaziyee·
لطفا بیاین بگین مصرف سیگار شما هم در یک ماه اخیر دو برابر شده
فارسی
71
2
424
32K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@kakaoo_oo محکم باش روزهایی رو در پیش داریم که اوضاع فعلی دست گرمیه جلوشون
فارسی
1
0
0
6
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@Lopiila اینا افتربرنرهایی (پس سوز) روی ماشیناشون نصب میکنن که اف ۳۵ بهشون مجهز نیست!
فارسی
0
0
0
526
lopila
lopila@Lopiila·
این موتورهایی که یهو صدای تیر و ترقه میدن چه اتفاقی واسه کجاشون میوفته؟
فارسی
177
10
4.5K
279.1K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@sun1936 من که ماهواره ندارم ولی توی تلگرام شنیدم خیلیا میگن قطع شده براشون
فارسی
0
1
1
182
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@khaste_khofteh مذاکرات از ۲۰۰۳ شروع شده یعنی میشه ۲۳ سال
فارسی
1
0
2
448
poone
poone@khaste_khofteh·
خدایاااا چرا ۲۰سااااال از عمر من باید به شنیدن «دور بعدی مذاکرات» بگذره؟؟؟؟؟؟ این چه زندگیه گهیه
فارسی
23
163
7.8K
79.8K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@amirghaed11 دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر . کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست
فارسی
0
0
0
28
AMir
AMir@amirghaed11·
سلامت روانم دیگه بهم اجازه نمیده نزدیک آدما بمونم، دور بودن و ساکت بودن تنها دستوریه که مغزم بهم میده.
AMir tweet media
فارسی
17
4
341
9.5K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@RealSaeedDmn یا در حد ابتدایی انگلیسی بلدی
فارسی
0
0
0
7
Saeed Damghanian
Saeed Damghanian@RealSaeedDmn·
اگر میدونی داخل این جعبه چی هست تبریک میگم بهت تو در حال فسیل شدن هستی😁
Saeed Damghanian tweet media
فارسی
80
4
416
16.7K
ریحانه🥥
ریحانه🥥@reyhawneee·
لرزش دست تو ۲۴سالگی چی میگه
فارسی
74
3
359
18.9K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@masoud_abadi_ Tell them this is a form of institutionalized hypocrisy in religion and politics that enables them to say one thing without any shame and do the opposite.
English
0
0
0
115
Masoud Ghodrat Abadi 🇮🇷🇺🇲
دوستان "تقیه" به انگلیسی چی میشه؟؟ توضیح بدیم به آمریکایی‌ها بلکه فهمیدن مذاکره با اینها فایده نداره!
فارسی
291
104
3.9K
129.1K
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@KarbakhshR خب... اولا دل خوشی نیست دوما پولی برای خریدش نیست سوما اینترنتی برای استفاده ازش نیست برای چی باید برامون مهم باشه؟
فارسی
1
0
1
221
Minimalogical
Minimalogical@minimalogical·
@Rosha62199 من که نه جایی رو دارم برم نه وسیله ای برای رفتن پس خیالم راحته! وقتی آپشنی نیست تصمیم گیری ساده تر میشه برای مثال در خرید گوشی اگه فقط در یک رنگ و یک حجم باشه با آسودگی بیشتری خرید میکنی یا وقتی ۱۰ رنگ باشه در ۴ ظرفیت حافظه مختلف؟! تعدد آپشن‌ها باعث سردرگمی بیشتر میشه
فارسی
1
0
1
4
Rosha
Rosha@Rosha62199·
@minimalogical بخدا بگه برید من‌نمیرم ‌.اونن‌سری یه مسیر ۲ ساعت رو‌۱۰ساعت‌تو.جاده بودیم‌اونم ترافیک اونم ماشین پر ادم ....من‌اون‌سری قشنگ جنگ‌زده شده‌بودم ‌.
فارسی
1
0
1
15
Rosha
Rosha@Rosha62199·
اقا جدی اب ذخیره کردید یا مواد غذایی ؟؟ما نکردیم ...واقعا الان استرس اینم باید بکشم...
فارسی
20
0
84
2.7K