Sepideh🌾

12.4K posts

Sepideh🌾 banner
Sepideh🌾

Sepideh🌾

@sepidness

پزشک⚕️

Присоединился Temmuz 2018
1.6K Подписки1.7K Подписчики
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@imlililo متخصص داخلی اگر فوق هم توی شهرتون هست،ارجاع بده به فوق روماتولوژی
فارسی
0
0
1
109
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@piiichaaak هفته پیش دو مورد ازش دیدم که واکنش داده بودن.. یکی توی بیمارستان یکی هم توی مطب خودم!
فارسی
0
0
0
26
مَـــهــــو
مَـــهــــو@piiichaaak·
پرسنل درمانی محترم، شما آمپول هیوسینُ داخل وریدی میزنین یا عضلانی؟🤔
فارسی
49
0
77
20.2K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@AlirezadDej اینا حتی هدی بیوتی رو هم فالو داشتن!!
فارسی
1
0
1
86
دايى دیکلوفناک 100
میگین گلشیفته فراهانی آنفالو کنید! مگه قبلا فالو کرده بودید؟ چقدر کسخل میشناسید شما.
فارسی
19
69
3.7K
35.8K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@2Ubbe کسانی که بیماری زمینه ای دارن و باید تحت نظر باشن رو نمیشه ول کرد که! داروخانه و پزشک وجودشون برای خود مردم حیاتیه!
فارسی
0
0
1
39
اوبه لاثبروک| Ubbe Lothbrok
این قشر پول پرست پزشکان و داروسازان نمیخوان اعتصاب کنن؟!! خونتون از خون بقیه رنگین تره؟!
فارسی
75
19
653
31.1K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@z50032 چیزی که از دهن خود پسرا شنیدم اینه،پسری که سنتی ازدواج می‌کنه دختربازی هم داشته اما در حد خیلی کمتر،و از اول جمع کرده کار کرده تا رسیده به سن بالاتری،از طرفی دیگه هم حمایت خانواده رو داره!
فارسی
0
0
2
135
المیرا
المیرا@z50032·
جدی برام سواله چرا پسرایی که سنتی میان خواستگاری هم خونه دارن هم ماشین بعد دوست پسرامون حتی پول شام هم ندارن ؟!
فارسی
300
4
1.9K
134K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@stats022 همون بستنی رو من ۵٠تومن خریدم!!🥲
فارسی
0
0
2
88
m&m
m&m@stats022·
من بستنی ۵۰۰ تومنی رو یادمه :) تو چی رو یادته؟
فارسی
885
18
2.5K
126.5K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@_hewasawen همون لکستان تا بالای ٨٠ درصد شیعه ان کاری به فساد ندارم.. معلومه که همیشه بوده اما نه به این شدت!!
فارسی
0
0
0
26
شکارەوان
شکارەوان@_hewasawen·
@sepidness به همەی مواردی که گفتی شک دارم. ١) تاریخ کرماشان نمیگه مردم شیعە بودن (مخصوصا لکستان و صحنه)، ٢) به قول یکی از دوستان ایران خاکش فساد خیزە، هیچوقت شایستە سالاری سیستماتیک وجود نداشتە. فرقی هم ندارە چه دورەای باشە.
فارسی
1
0
0
31
آقای حسام
آقای حسام@MrSamSolomon·
استبداد از روح الله زم می‌ترسید که کشوندش ایران و اعدامش کرد. از کیانوش سنجری و مجیدرضا رهنورد می‌ترسید. نمونه‌ی زنده؟ استبداد از فاطمه سپهری می‌ترسه. استبداد اگر از چیزی بترسه، اجازه‌ی عرض اندام بهش ‌نمیده.
Masih Alinejad 🏳️@AlinejadMasih

و‌ #ترانه_علیدوستی ثابت کرد شهرت اگر با وجدان همراه باشد، تبدیل به قدرت می‌شود؛ قدرتی که استبداد از آن می‌ترسد. زن، زندگی، آزادی

فارسی
112
535
7.3K
119.4K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@_hewasawen نه همه یارسان نبوده و نیستن.. بحث شایسته سالاری بوده
فارسی
1
0
0
32
شکارەوان
شکارەوان@_hewasawen·
@sepidness چون شهر شما(صحنه) همه یارسان بودن از خودشون هم مدیر انتخاب کردن، الانم خیلیاشون شیعە شدن چون نان تو شیعە بودنه. وگرنه همون آدمهان.
فارسی
1
0
0
29
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@H58030Majid @sara13krn @alihesami_dev بطن زندگی کسی به من ربطی نداره که بخواد من بمیرم یا نه.. یه کم ادب صحبت کردن خیلی خوبه! بحث من سر کار کردن زن و مرد بود که با توجه به شرایط فرق می‌کنه، یا از سر نیازه یا برای پیشرفت!! کسی که از پس اولیه های زندگی برنمیاد بیخود می‌کنه ٣تا بچه میاره،نمی‌خواد من بمیرم تا درکش کنم!
فارسی
0
0
0
15
MAJID HEYKAL
MAJID HEYKAL@H58030Majid·
@sepidness @sara13krn @alihesami_dev آره دیدم که میگم یه باجناق دادم تو تهران راننده آژانسه سه تا بچه داره فقط خودش کار میکنه فقط کافیه فشاری که روش هست رو ببینی البته بگم مردا نمی‌ذارن بچه ها ویا خونواده شون واقعا کم باشن جلو بقیه تو بمیری هم نمیتونی فشاری که روی مردا هست رو حتی یه لحظه نمیفهمی
فارسی
1
0
0
18
Ali Hesami
Ali Hesami@alihesami_dev·
رندوم توی یک خیابون وایسی و نگاه کنی میبینی : مرد ایرانی ضعیف شده و به حاشیه رفته و این خیلی قابل لمسه خموده ,خسته ,بد لباس, نامرتب, بی اعتماد به نفس ولی زبان بدن اکثر زنان ایرانی رو که ببینی سر و سینه بالاست و با اعتماد به نفسن حتی در کاپل ها هم دیده میشه دلیل؟
فارسی
293
34
2.6K
206.7K
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@H58030Majid @sara13krn @alihesami_dev اتفاقا شهر کوچیک بیشتر زندگی کردم و همه نوع زندگی ها رو دیدم.. کلا من کار کردن رو خوب یا بد مطلق نمی‌بینم،همه چی به شرایط بستگی داره
فارسی
0
0
0
16
MAJID HEYKAL
MAJID HEYKAL@H58030Majid·
@sepidness @sara13krn @alihesami_dev خب دقیقا تو داری تو یه جامعه کوچیک بنام تهران زندگی میکنی ولی توی شهرستان ها حتی همون گوشه های تهران رو اگه میدیدی میفهمیدی که هنوز خیلی از زنان سر کار نمیرن اصولاً دهه شصتیا اکثریت تو جامعه ای که من زندگی میکنم خانماش سرکار نمیرن فقط مرد میره سرکار مرد داره تمام توانش رو میزاره
فارسی
1
0
0
24
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@_hewasawen نه برای سمت ما اصلا اینجوری نبوده،ولی از لحاظ اقتصاد و رفتاری وضعشون با شیعه ها هیچ فرقی نداشته حتی بهتر هم بوده.. حتی کل مدیرای شهر هم یارسان بودن!! اما در مقایسه با الان وضع مردم خیلی بهتر بوده
فارسی
1
0
0
33
شکارەوان
شکارەوان@_hewasawen·
@sepidness @Red_Foxii تنها خوشی که داشتیم این بودە که توی سربازی کسی مجبور نکردە که نماز بخوانند. وگرنه از لحاظ فقر، کمبود امکانات و تبعیض فرقی با بقیه نداشتیم. اینی که میگن اون زمان خوب بودە چون جای دیگەای رو ندیدن. و مردم ما کلا حافظەی ماهی دارن. همین الانم خیلیا میگن دورەی رییسی بهتر بود.
فارسی
1
0
1
30
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@pharshud @alihesami_dev سرچ های فرمایشی و فرمالیته به درد همون آرمانشهری میخوره که شما توش زندگی می‌کنی!
فارسی
0
0
1
10
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@pharshud @alihesami_dev انتظار بهتر شدن اوضاع رو هم داریم.. کدوم فشار پایین تر؟! کدوم مسئولیت کمتر؟! واقعا ایرانی که شما داری توش زندگی می‌کنی با ایران ما فرق می‌کنه! روز و روزگارتون خوش👋🏻
فارسی
0
0
1
19
فرشاد فروزش
فرشاد فروزش@pharshud·
@sepidness @alihesami_dev خیلی مشخص گفتم. زنان ایرانی به نسبت بقیه جوامع مسئولیت کمتری در ازدواج دارن. مشارکت اقتصادی پایینی دارن. فشار کمتری روشون هست. بعد شما انتظار داری تو این وضیعت ناعادلانه مردها انگیزه داشته باشن و وا ندن؟ ولمان کن!
فارسی
1
0
0
33
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@pharshud @alihesami_dev زندگی هیچ ایرانی عامی با بقیه قابل مقایسه نیست نه فقط مرد ایرانی! از لحاظ اقتصادی البته! ولی از لحاظ رفتاری که مرد ایرانی کاملا نشون داده چققدر ارزش داره بذاریش رو سر!
فارسی
1
0
1
22
فرشاد فروزش
فرشاد فروزش@pharshud·
@sepidness @alihesami_dev تو این وضیعت شما میتونی مرد ایرانی رو با مردهای کشورهایی مثل یمن و مصر و سودان مقایسه کنی! سرچ کن ببین اونا چه شکلین! مردهاشون چه رفتاری تو جامعه و خانواده داره. اون وقت مرد ایرانی رو میذاری رو سرت :))
فارسی
1
0
0
34
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@pharshud @alihesami_dev چرا دیگه.. شما آمار و سرشماری در میاری وگرنه من از اول هم سمت و سوی حرفم با صاحب توییت مشخص بود!
فارسی
1
0
1
30
فرشاد فروزش
فرشاد فروزش@pharshud·
@sepidness @alihesami_dev به من چه ربطی داره؟ من کی همچین حرفی زدم؟ چرا خودتو میزنی به کوچه علی چپ :))
فارسی
1
0
0
33
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@alikingtiger @alihesami_dev با این دو سال سربازی همه رو نمودین.. اسم مهریه و نفقه رو که دیگه نیارین که شده همون جمله معروف،کی داده کی گرفته! ولی همچنان تمامی حق و حقوق آقایون پا بر جاست!
فارسی
0
0
3
287
Him
Him@alikingtiger·
@sepidness @alihesami_dev دکتر باید شمارو دوسال ببرن سربازی ازت مهریه و نفقه هم بخوان خرج زندگی هم بندازن گردنت تا بعد بیای اینجا تز بدی
فارسی
1
0
5
282
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@pharshud @alihesami_dev خیلی جالبه این همه تناقض بین حرفای آقایون! یکی میگه چرا زن باید کار کنه،دارن خرتون می‌کنن🙄 یکی میگه همکاری تون کمه!! خداروشکر که خانوما انقد مستقل فکر می‌کنن که خودشون بدونن اگه کار میکنن یا نه، واسه چیه!
فارسی
2
0
1
38
فرشاد فروزش
فرشاد فروزش@pharshud·
@sepidness @alihesami_dev زنان ایرانی حتی خیلی کمتر از زنان بومی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس مشارکت اقتصادی دارن! بازم بگم؟ :)
فارسی
1
0
0
39
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@Red_Foxii @_hewasawen سورانی درست متوجه نمیشم.. کاش توی دایرکت برام یه کم توضیح بدی
فارسی
1
0
1
25
Red Foxii‏‎
Red Foxii‏‎@Red_Foxii·
@sepidness @_hewasawen بە ئەرخیانی کوردستان نە پەهلەویە وە نە ج. ئیسلامی. رەنگە ئەورۆ زۆر لە رێژیمی رابردوو خراپرر بێ، بەلام ئەو کاتێی کورد هەر ژێر چەپۆک و چەوساوە بوو...
CKB
1
0
0
17
Sepideh🌾
Sepideh🌾@sepidness·
@Red_Foxii @_hewasawen واقعا سواله بوم..توام هشیار بوم که بتوانم دوروست سبک سنگین بکم و تصمیم بگرم
فارسی
0
0
0
19