نگینی👆🏻

5.4K posts

نگینی👆🏻 banner
نگینی👆🏻

نگینی👆🏻

@whoseyourmind

تو خوبی

Присоединился Ocak 2020
272 Подписки151 Подписчики
Abluestrawberry
Abluestrawberry@abluewierdo·
کاش حداقل گریه کردن باعث می‌شد لاغر بشم
فارسی
0
0
2
21
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
من و لباس کارم👩🏻‍🍳💚
نگینی👆🏻 tweet media
فارسی
0
0
0
5
🦠🦷nafas
🦠🦷nafas@nfasam55·
فقط اسکینی هارو فالومیکنید؟؟ ما تپولو ها هم دل داریمم
فارسی
1
1
8
63
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
@nfasam55 من bmi ام ۳۱ بود دکتر غدد بهم اسپارتینا داد از دوز ۲.۵ شروع کردم الان دوره سومم دارم دوز ۵ میزنم اما وزنم ثابت مونده و هرکار میکنم تغییر نمیکنه شماهم اینطوری شدی؟
فارسی
0
0
0
6
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
من چجوری میتونم ۵ کیلو وزن کم کنم؟
فارسی
0
0
1
18
Azadeh
Azadeh@azadehfllh·
برای این دامن چه مدل نمیتنه ای پیشنهاد میکنید؟ چندماه افتاده گوشه کمدم
Azadeh tweet mediaAzadeh tweet mediaAzadeh tweet media
فارسی
4
0
12
1.8K
نگینی👆🏻 ретвитнул
MRYM
MRYM@peydanmikoni·
کل روز خوابم میومد ، الان که باید بخوابم خوابم نمیاد زندگی سخته چقدر
فارسی
0
1
27
291
Fadileh
Fadileh@AnotherFati·
بعضی دلتنگیا مثل بدن درد بعد ورزش میمونه، در اوج تلخی دوست داشتنیه...
فارسی
1
0
8
56
ف.ف
ف.ف@FFARINAMFF·
@whoseyourmind بعد سه ماه رژیم سخت فک کنم شوک بود این
فارسی
1
0
1
20
ف.ف
ف.ف@FFARINAMFF·
یه هفته اس مث گاو دارم می خورم و هر شب هم دارم نون خامه ای می خورم و سه کیلو اومدم پایین واااااااا
فارسی
3
0
23
346
Azadeh
Azadeh@azadehfllh·
@whoseyourmind بک لس هایی که هست خیلی پهن ان دوستشون ندارم چیزای معمولیم ندیدم ک بند دور‌گردن و پستش بکلس شه :(
فارسی
1
0
1
14
dela
dela@delade97·
شاید کمی نامحبوب: اسپری بدن نیوا خیلی بهتر از داو🌝
فارسی
2
0
6
263
S
S@Seray3epkalo·
@whoseyourmind نخوردم اونو😭
فارسی
1
0
1
14
S
S@Seray3epkalo·
قرمه سبزی و قیمه واقعا بدمزه و ناجالبن. به جاش خورشت کرفس بخورید
فارسی
9
0
31
848
Maya
Maya@Mayaa_amm·
simple✨
Maya tweet mediaMaya tweet media
Español
6
0
224
4.6K
Tara
Tara@basedigevaghean·
یه تیرامیسو انبه درست کردم که انگشتاتو میخوری
فارسی
3
0
16
551
ehtemalat
ehtemalat@ehtemalatt·
الان روز سومه رژیم گرفتم و هنوز وزنم تغییر نکرده. به هرحال من تلاشمو کردم و وقتشه بپذیرم مشکل ژنتیکمه. با حکمت خدا جدل نمیتوان کرد و نشاید به عبث خودمو از بستنی نوتلا محروم کنم.
فارسی
1
0
27
453
نگینی👆🏻
نگینی👆🏻@whoseyourmind·
بچه ها این دوره های شکم تخت که برگزار میکنن همش مارکتینگه؟
فارسی
0
0
2
24
نگینی👆🏻 ретвитнул
زندگی نو
زندگی نو@zhino_hn·
تنها چیزب که من این روزا ازش لذت میبرم قهوه و ورزشه و هیچی عملاا هیچی خودمو دنبال خودم میکشم ولی ظاهر ماجرا اینه عادیم
فارسی
0
1
8
87
هانیه
هانیه@imtheha·
چیه این تابستون از صبح ۴ لیتر آب خوردم دریغ از ذره ای جیش🤷🏻‍♀️
فارسی
1
0
6
53