feyza

282 posts

feyza

feyza

@65Gamzeli

Antalya, Türkiye เข้าร่วม Aralık 2011
509 กำลังติดตาม40 ผู้ติดตาม
feyza
feyza@65Gamzeli·
@ctisik Dogru senin programina gelmeyip sana para kazandirmadigi icin ltd ama swn buyuk gazateci sen youtubu babanin hayrina yapiyorsun konumuna kalibrene bakmadan utanmadan kadinin meslegine laf atiyorsun ne nabza gore serbet bi karektersin sen yaa
Türkçe
0
0
26
3.4K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@serkan_korkmaz O kadar yalancisin ki baskasi seni yalanlamadan kendi kendini yalanliyorsun birde utanmadan sıkılmadan kaynak yaniltti diyorsun yaa sana bu futbol medyasi ekmek yediyor yaa Allah hepsinin belasini versin
Türkçe
0
0
0
603
Serkan Korkmaz
Serkan Korkmaz@serkan_korkmaz·
Şimdi Volkan Demirel ile görüştüm. Seçimden önce bir kez Aziz Yıldırım ile görüştüğünü bunun dışında hiçkimse ile hiçbir temasının bulunmadığını söyledi. “Aykut Hoca yoksa ben de yokum” ya da “İsmail Kartal’ın yardımcısı olmam” şeklinde hiçbir beyanı bulunmamış. Kaynağım beni yanıltmış. Şu süreçte hiçbir görüşmesi olmamış.
Serkan Korkmaz@serkan_korkmaz

Volkan Demirel, İsmail Kartal’ın yardımcısı olmayı kabul etmedi. Başka bir görev tanımı aranıyor ama çok pozitif değil iki taraf da.

Türkçe
33
4
81
45.4K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@barisssn 50 100 tane mac ezberlemissin karadenizliyim diye arkadanda 3 5 insan var konusup duruyorsunuz kimsw bilmiyor sen biliyorsun zaten yeter yaa cidden biraz kendinizi gelistirin
Türkçe
0
0
0
49
Barış Yurduseven
Barış Yurduseven@barisssn·
FIFA, dünyada futbolu ve futbolcuları öyle bir hâle getirdi ki; her koşulda haklı gördüğü futbolcular artık takımlardan değil, ülkelerden de büyük..! Portekiz maçında bunu çok net gördük..! İlk 20 dakikadan sonra Portekiz sahada 10 kişiydi. Ronaldo’yu dışarı alamayan teknik direktör, onun yapamadığı baskılara gidemedi şeklinde görünen Bernardo’yu dışarı alarak takımı iyice berbat etti..!
Türkçe
46
6
181
66.2K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@barisssn Gercekten hic utanmiyormusun gercrkten hic maci izlerken ronaldonun nasil alan actigini takimina nasil pozitif etkisi oldugunu nasil rakibe korku saldigini 2 kisiyi kitledigini hic mi gormuyorsun yaa bir insan bu kadar futbol cahili olup nasil biliyorum diye gezer ortalikta
Türkçe
0
0
0
82
feyza
feyza@65Gamzeli·
@barisssn Yillardir birilerinin itelemesiyle birilerine yalakalik yaparak bu mevkilerdesin ki bu yorumundan ne kadar bos oldugun belli oluyor ac bir cem dizdarin veya yabanci medyada futbolu bilenlerin ronaldo hakkindaki yorumlarina bak sonra konus biraz gelistirir insan kendini
Türkçe
0
0
0
105
feyza
feyza@65Gamzeli·
@firatgunayer Buradaki 10 kisiden 9 u para veren icin konusuyor ama siz gazateciler buraya gore yorum yapiyorsunuz 80 milyonluk ulkede 10k takipcisi olani taraftar zannediyorsunuz artik bu kafayi degistirin burasi sadece algi reklam durustluktwn ayrilmayin bu size bir ders daha olsun
Türkçe
0
0
0
71
Fırat Günayer
Fırat Günayer@firatgunayer·
Hakan Safi, Greenwood, Suarez, Çalhanoğlu, Lewandowski, Merih Demiral vaatleriyle sosyal medyayı ve bir çok gazeteciyi kendi tarafına çekmiş gözüküyor. Gs'de başkanı 4-5 bin kişi belirlerken, Fb & Bjk kalabalık kongre yöntemini tercih ettiler. Sosyal medyanın kongredeki gücünü tartmak açısından ilginç bir seçim olacak.
Türkçe
136
16
1.1K
417.5K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@firatgunayer Twitter istemiyor sosyal medya yikiliyor sosyal medya boyle diyor diye korkup konusamiyorsunuz gercek taraftari onlar zannediyorsunuz sonra gercek bir olayda taraftarlar cikip gercegin cok farkli oldugunu yine gosteriyor ama utanmadan cogu gazateci twitters gore yorum yapiyor
Türkçe
0
0
0
81
feyza
feyza@65Gamzeli·
@forzabesiktas Verme baskan bu sorunlu yalaka paraya kendinu satan taraftar gurubu olmasada biz gercek taraftarlar senin arkandayiz bu karektersizlerin sozune sakın kanmayin biz gercek taraftar formasini alan biletini alan taraftarlar olarak arkandayiz
Türkçe
0
0
3
638
çArşı
çArşı@forzabesiktas·
AKATLARDA PLAY-OFF VAR AKATLAR YOK! Salonun ruhunu kendi ellerinizle zedeliyorsunuz. “Akatlar adamı sakatlar” gibi bir sloganla anılan, tribün kültürünün ve ruhunun yaşadığı bu yerde; Özkan Arseven tarafından taraftara talep edilen bilet listelerinin verilmemesi ciddi bir kopuşa işaret ediyor. Son nefesine kadar emek veren ve vermeye devam edecek camiamız çArşı’nın, Özkan Arseven tarafından dışlanmaya çalışılması ve parkede alınan bu ağır mağlubiyet kabul edilemez bir hezimet olarak karşımızdadır. Taraftarla inatlaşmanın ve salonu bir “seyir alanına” çevirmenin sonucu, parkede kabul edilemez ve ağır bir hezimet olmuştur. O cehennem atmosferini yok eden, rakibe sahayı dar edecek omuz omuza duruşu ortadan kaldıran anlayış; taraftarı salondan uzaklaştırmış, Akatlar ruhunu parayla ve çıkar hesaplarıyla değiştirerek takımı yalnız bırakmıştır. Şimdi ise vermediğiniz biletlerin boş kalan koltuklarında oturup bu ağır mağlubiyeti tek başınıza izlemek durumundasınız. Koltuğuna güvenerek taraftara sırtını dönenlere, dosta düşmana son sözümüzdür: çArşı buradayken siz sadece misafirsiniz. #forzabesiktas #çArşı
Türkçe
209
180
1.6K
341.9K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@fed_oc Seni cimere besiktas kulubu avukatlarina sikayet ettim pazartesi şahsen mahkemeye verecem kulubun baskanina boyle bir mesaj yazmak cezasiz kalmayacak bizzat takipcisi olacam
Türkçe
0
0
1
194
feyza
feyza@65Gamzeli·
@fatkos5 Hadi paylas bakalim besiktasa kac tl harcamissin omrun boyu hadi
Türkçe
1
0
1
89
Serencebey JK
Serencebey JK@fatkos5·
Beşiktaş Avrupa Ligi’nden elenirse, Serdal Adalı’ya temmuz ayında veda etmemiz gerekirken; Beşiktaş camiası “Konferans Kupası’na yoğunlaşalım” diyecek. Velev ki oradan da elenirsek, “hedef şampiyonluk” diyecekler. Velev ki ekim ayında oradan da havlu atarsak, bu kez “Türkiye Kupası’nı alalım”cılar ortaya çıkacak. Adamcılar yüzünden Beşiktaş’taki kısır döngü, geçen yıl olduğu gibi aynen devam eder.
Türkçe
12
29
207
8.4K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@fatkos5 Ne zamaninda 100 milyon kaybolmus baskana benzer ne 6 milyonluk oyuncuyu 20 milyona alan menejerlerle ortak is yapan baskanlara hatasi var serdal beyin ama ucuz insanlara yedirmeyiz hatalarini yazabilirsin ama kirletemezsin bu adami
Türkçe
0
0
0
12
feyza
feyza@65Gamzeli·
@fatkos5 2021 yilinda kimin parali twitcisi oldugun belli dusuncen diye yazdiklarin fiyati olan bir karekter kac paraysa vereyim sus bosuna onume cikip zaman kaybi yasatma serdal adali geldiginden bu yana yaptiklari ortada ama sen para aldigin besiktasi soymaya calisan tipleri dinle
Türkçe
1
0
0
57
Serencebey JK
Serencebey JK@fatkos5·
3 transfer dönemi istedi Serdal Adalı, 3 transfer dönemi geçtikten sonra bugün ne değişti?
Türkçe
4
6
63
3K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@fatkos5 Cop kadro geldi 1 senede 150 milyonluk kadro yapti yetmedi borclari kapadi gunu gunune paralari odedi boyle cop kadroyu 1 yilda ne kadar topluyabilirsin bos bos konusma serefli ol biraz futbolu bilen herkes kadroyu kurmanin kolay olmadigini bilir
Türkçe
2
0
1
192
feyza
feyza@65Gamzeli·
@gregoryfact Cok merak ediyorum kendini dusuncelerini kac paraya kime satiyorsun yaa sen ne karektersiz ne adi ne namusuz bir tipsin adı medyada cikti diye hemen hatali gollerinin klibini yapmissin kac paraya kendini satiyorsun buyuk besiktas taraftari boyle namusuzlara firsat vermeyin
Türkçe
0
0
2
811
metehan
metehan@gregoryfact·
Serdal Adalı'nın okyanusları aşıp, almaya çalıştığı kaleci Agustin Rossi. Kalemizde güven veren böyle bir kaleciye çok ihtiyacımız vardı.
Türkçe
44
16
163
53.8K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@asiltoza @barisssn Sergenin bir bok bildigi yoktu sergen cok basarisizdi sizin salaklar anca ona inandiniz ne oyun gelisti ne futbolcular gelisti aptalmisiniz salak mi boyle bir hocaya neden guvenip bir sezon daha calisirsin artik mal mal konusmayin
Türkçe
1
0
0
12
asiltoza
asiltoza@asiltoza·
@barisssn Sergen hoca; bu takımın zamana ihtiyacı var dediğinde adamı gönderdiler. Şimdi yeni gelen de aynı şeyi söyleyecek. Onu da gönderin bu kısır döngü böyle devam etsin gitsin. 15 yıl şampiyon olamaz bu takım bu kafayla. Ali Rıza Sergen Yalçın, bugün Türkiye’deki en iyi hocadır.
Türkçe
2
0
1
277
Barış Yurduseven
Barış Yurduseven@barisssn·
Beşiktaş yanlış yolda..! Şayet bir “Feda” yapmayacaksa ki yapmayacak… Yabancı arayışları da belli ki kulübün seviyesinin altındaki isimlere yöneldi; Şimdi en doğru isim Şenol Güneş’tir… Beşiktaş’ın ona ihtiyacı var; Güçlü bir figür, Lider, İnatçı, Coşkulu oyun, Taraftar kredisi… Ve bu ülkeye “Ben daha ölmedim” diyecek bir isim… Beşiktaş, Şenol Güneş’i getirip ona sabrederse başta en önemlisi o kırılgan yapısından kurtulacaktır. Beşiktaş o yapısını kırdığı anda kartlar yeniden dağıtılır…
Türkçe
494
160
1.6K
166.3K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@forzabesiktas Belesciler yillardir bu kulubun ustunden ekmek yiyorsunuz bir tl faydaniz yok birde ustune sitem mi ediyorsunuz terbiyesiz karektersizler
Türkçe
0
0
0
201
çArşı
çArşı@forzabesiktas·
Beşiktaş’ın gerçek sahipleri olan taraftarlara ayrılması gereken kontenjanların kimlere tahsis edildiğinin farkındayız. “Sponsorluk” adı altında biletleri kendi çevrenize, yandaşlarınıza ve siyasi teşkilatlara dağıtırken; gerçek taraftara “yok” denmesini kabul etmiyoruz. Kiminle uğraştığınızın farkında değilsiniz. Biz o salonlara da, o stadyumlara da dün gelmeye başlamadık. Yıllardır deplasman kovalayan, tribün yaşayan insanlar olarak hangi maça ne kadar kapasite ayrılabileceğini, hangi tribünün nasıl doldurulduğunu hepinizden iyi biliyoruz. Avrupa finalinde yaşanan tribün rezaletleri size ders olmadı mı? Şimdi aynı hatayı ligde de mi yapmak istiyorsunuz? Özellikle Galatasaray maçında tribün baskısının ne kadar önemli olduğunu herkes biliyorken, gerçek taraftarı dışarıda bırakıp kendi çevrenizi içeri sokmanızın hiçbir açıklaması olamaz. Bugün görmezden geldiğiniz taraftar, yarın hiç ummadığınız anda sizi bulunduğunuz koltuktan da, sahip olduğunuz etkiden de edebilir. O koltuklar gelip geçer ama bu tribün burada kalır. Beşiktaş’ın gücü, makam odalarında değil tribündedir. Her şeyin farkındayız. Danışıklı düzenlerden vazgeçin, taraftarın hakkını taraftara verin. @SerdalAdali_x @ozkanarseven @BJK_Basketbol
Türkçe
390
394
3K
492.9K
feyza
feyza@65Gamzeli·
@ekremalpay8 Cunku bu kulubun buyukleri senin gibi kahbe degil gecen sezondan 1 kisi kalmadi gelecek sezon icin net 5 oyuncu iskeleti kurdu su anda orkun gibi bir yildiz var takiminda bos bos konusma sen kimsen tek derdin bu kulubu karistiracak Twitter atman yakinda seni despite edecem.
Türkçe
0
0
0
197
Ekrem
Ekrem@ekremalpay8·
Serdal Adalı, Beşiktaş tarihinin en başarısız sezonlarından birini geçirdi. Üstelik kulübü küçülmeye götürerek değil, 160 milyon avro gibi astronomik bir bedel harcayarak. Ve kimse atlamasın bu parayı da gelecek sezonlara taksitlendirdi. Beşiktaş gelecek sezonlarda bu sezonun bedelini ödemeye devam edecek yani. Bugün benim canımı sıkan şey bu başarısızlıktan çok, bu başarısızlığa hiç kimsenin sesinin çıkmaması. Bu çok tehlikeli çünkü Beşiktaş için. Beşiktaşımızın büyükleri nerede, kimse neden itiraz etmiyor anlamış değiliz. Beşiktaş gibi büyük bir camianın Serdal Adalı ve yönetimini yaka paça kulüpten dışarı atması lazım. Hapis yatmış falan anlamam. Demirören döneminde görmediğimiz rezillikleri görüyoruz. Ki o dönemde de Serdal Adalı ikinci başkandı.
Türkçe
11
48
631
15.9K