Adrianooo

357 posts

Adrianooo

Adrianooo

@9Adrianooo

เข้าร่วม Temmuz 2021
50 กำลังติดตาม0 ผู้ติดตาม
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@ilyasCB1 Keşke gerçek olsa ama ne Guirassy'miş be arkadaş bela oldu başımıza. Para yok çekip hala şunla uğraşıyorlar
Türkçe
1
0
1
51
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@ciftmezzala 248 kişi konuşmak istemiş. :D Bu insanlara ne diyebilirsin ki? Kongre üyeliği muhabbeti bence artık kontrol edilebilecek halden çıktı. Üye olup oy kullanmayan da bir sürü insan var. Bu işin baştan aşağı yenilenip ciddi değişiklikler yapılması lazım.
Türkçe
1
0
0
2.6K
İrfan Tuncel
İrfan Tuncel@ciftmezzala·
Her kongrede muthis makara malzemesi veriyoruz dusmanlara. Oylayin el kaldirin indirin bitsin şu cumartesi allah askina. Yarin oy kullanilacak, secilen kişi hepimizin baskani olacak şu an taraf olsak bile. Neyin kavgasi bu ya mafyatik mafyatik hareketler. Her iki taraf icin de konusuyorum.
Türkçe
4
4
72
2.5K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@wraithdvd Gördüğüm kadarıyla insanlar en çok Greenwood ve Hakan'ı istiyor. Diğer isimlere bakınca bu ikiliyi takımlarından almak daha kolay sanki. O yüzden sadece bu isimleri alsa bile genel olarak kabul görür. Hatta Suarez yerine Vedat gelsin, çoğunluk yine ses etmez bence.
Türkçe
0
0
2
172
davut🇦🇷
davut🇦🇷@wraithdvd·
Oyuncular için tartışmalar olabilir, şu olsaydı bu olsaydı diyenler de olabilir ama bu kadar kısa sürede paket halinde böyle zor transferleri yapabilmek ciddi iş..Greenwood’un misal şu mevsim ikna olacağına pek ihtimal vermiyordum bekler diyordım ama bağlamış..Değişik işler
Türkçe
9
17
245
9.6K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@KaxKa_ Kendi beyanı da var zaten, Fener’de çalışırken teklifler geldiğini ve görüştüğünü söylemişti. Gerçek olacağını bilsem, adı geçen diğer isimlere göre yine kabul ederdim herhalde.
Türkçe
0
0
0
393
κ
κ@KaxKa_·
kocaman harici bir antrenörle çalışması imkansız bence de jesus’un bu kadar itibar görmesi komik. geldi, komisyon transferlerini istifa restiyle yaptırdı, her büyük maç rezil rüsva oldu, brezilya mt flamengo her yerle flörtleşti ve gitti. normal şartlarda ülkeye bile sokulmamakı.
Türkçe
18
34
638
41.9K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@KaxKa_ Yolları doğru zamanda ayırmayı bilmek lazım. Ayrıca bence duygusal davranılacak bir durum da yok.
Türkçe
0
0
0
367
κ
κ@KaxKa_·
koca sezon yattı, fiziksel olarak felaket düşüşte. arkasında kante guendouzi varken daha az efor daha fazla hücum katkısı ile son 2 maç göz boyadı o kadar. sezonun bitiminde düzgün süre almadığı için en diri gözükmesi de normal. o maaşla hiç duygusallığa gerek yok.
Bilgehan 🇦🇷@bilgehanyntr

Fred tam bir hoca turnusolu topçu. Fred iyi ve verimli oynuyorsa o hoca iyi bir hücum hocasıdır, fred kötüyse o hoca vasat bir kapanma geçiş hocasıdır.

Türkçe
11
44
1.3K
38.5K
Murat Demir
Murat Demir@muratdmrr33·
@9Adrianooo @mertevg @FenerIiBirey Kardeşim sen iyi değilsin. 1. Ağızdan açıklama yapan teknik direktöre değil de yağız denen herifin lafına güveniyorsan zihinsel sorunların vardır ya da bir şeyleri idrak edebilecek yaşta değilsindir
Türkçe
1
0
0
92
Mert
Mert@mertevg·
Edson alvarez’e yapılanlar Fenerbahçe’de bir kesimin maalesef geçmişten hiçbir ders almadığının kanıtı. Ve maçta da öndeyiz maçta gerilim yok. Hiçbir bahane yok şu maçta. Bu adam Fb forması giyerken sakatlandı. Tedavisini kendisi değil sağlık ekibi yapıyor. Ameliyat edilcektiyse en başta onlar edecekti. Sürekli bileği şişmekten idmana çıkamayan adam ameliyat oldu diye aylardır burada linç ediliyor. Yetmedi sahaya çıktı yuhlanıyor. Yazık. Bir bok olmaz böyle ortamdan.
Türkçe
297
114
977
123.9K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@muratdmrr33 @mertevg @FenerIiBirey Bana göre - sana göre bir durum yok diyorsun ama sen de hocanın söylediklerinden kendi istediğin sonucu çıkarıyorsun. Zaten kimse adam sakat değil demedi, tedavi tercihi eleştiriliyor. Takımın ameliyatla ilgili resmi bir açıklaması da yok.
Türkçe
1
0
1
113
Murat Demir
Murat Demir@muratdmrr33·
@9Adrianooo @mertevg @FenerIiBirey Bana göre - sana görelik bir durum yok. Hoca çıktı dedi ki '' Edson tam iyileşmeden takımdaki eksikler yüzünden risk aldı ve oynamak istedi sakatlığı nüksetti '' bunu hoca 1. Ağızdan söyleyip konuya açıklık getirmişti. Ne yazık ki yine o itin arkasından yürüdünüz.
Türkçe
1
0
0
141
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@muratdmrr33 @mertevg @FenerIiBirey Yağız’ı transfer haberleri dışında takip eden biri değilim. Devre arasından sonra da Edson’un takıma ne olup bittiğini umursadığını düşünmüyorum. Kendisini düşündü böyle bir karar aldı bana göre.
Türkçe
1
0
1
181
Murat Demir
Murat Demir@muratdmrr33·
@9Adrianooo @mertevg @FenerIiBirey Yağız itinin lafıyla topçunuza cephe alıyorsanız hiç bir şey öğrenememişsiniz demektir. Seneye mensubu olduğu menajerlik şirketi çöpün birini kakalayınca anlarsınız belki
Türkçe
2
0
1
219
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@mertevg @FenerIiBirey Kendi nasıl diyecek derken? Ameliyatsız, normal tedavi devam ederken kendi ülkesinde oynanacak Dünya Kupası’na, ülkesinin kaptanı olarak garanti şekilde katılıp sakatlıksız oynayabilmek için ameliyat kararını kendi tercih etmedi mi? Yoksa biz mi yanlış biliyoruz?
Türkçe
2
0
34
2.4K
Mert
Mert@mertevg·
@FenerIiBirey Kendi nasıl diyecek onu? Sağlık ekibi var. Onlar tedavi yaptılar. Sahaya sürüldü kaç kere. Bileği kendi şişirmiyor ya
Türkçe
5
2
18
9.8K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@FenerInstant Kalsın isterim. Yerli ve yedek olarak yerini doldurması zor. Ama burada aldıkları maaşları başka hiçbir yerde bulamazlar o yüzden tercih onların. Ülkenin ortamı belli sosyal medyayı sallamayıp işe odaklanmak lazım. Gereksiz dramalar, Insta fenomeni aile bireyleri bu ülkede yemez.
Türkçe
0
0
6
205
Instant Fener
Instant Fener@FenerInstant·
maalesef kadıköydeki ortam oyuncu ailelerini rahatsız ediyor belki gidip siz topçunun ailesine sövünce rahatlıyorsunuz ama geri dönüşü oluyor bunun Avrupa'dan teklif bekleyecek bulduğu gibi gider
Türkçe
4
1
76
2.3K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@mertevg Seçim zaten 1 yıl sonra tekrarlanacak, o yüzden ortaya konacak para baya fikir değiştirir. En çok veren kazansın, adaylara bol şans.
Türkçe
0
0
0
269
Mert
Mert@mertevg·
İyi oluyor ya bu çoklu seçim Safi demiş ki, ben 50 m dolar verdim geçen yönetici iken, Aydınlar o zamanın 45 m eurosu şimdinin 100 m eurosu, yani bu ikisinin toplamı 150 m Euro koysun ortaya, Eşit başlayalım demiş Belli ki yüksek arttırma olacak 😅
Türkçe
4
1
87
5.6K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@mertevg Musaba-Semedo-Archie-Yiğit Efe’yi direkt gönderilsine eklerdim. Yabancı kuralı sınırı ve performanslardan dolayı. Onların dışında düşüncelerim neredeyse aynı, kalan isimlerle.
Türkçe
0
0
0
368
Mert
Mert@mertevg·
Benim mevcut kadroya sözleşme, teklif, akıl-mantık da devreye sokarak gördüğüm budur.
Mert tweet media
Türkçe
65
2
113
24.9K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@KaxKa_ Parayı kaliteli forvete gömebilmek için uygun fiyata aldığımız Musaba ve Cherif kardeşimiz. Vay be
Türkçe
0
0
1
850
κ
κ@KaxKa_·
cherif değil yönetim kaçırdı o son vuruşu çocuğa laf söylemenin anlamı yok boş yere
Türkçe
16
60
1.1K
46.3K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@mertevg Livaya sağlam ayarım. Ayrılacağım diye ağlayıp yaz boyunca maaşını düşürmedi, resmen takımı bilerek zor duruma soktu. Belki City group olmasa kaleci bile alamıyorduk. Bu yaz da daşdaşlı bir takım bunu istemezse, Zagreb de kalmak için yine aynı saçmalıkları yapacak.
Türkçe
0
0
7
2.6K
Mert
Mert@mertevg·
Dünya kupasında iyi performans versin de en azından ödediğimiz bonservisi geri alalım. 2 m falan konuşuluyor şaka gibi fiyatlar. Bunun Ana sebebi Livakovic’in kalitesi ya da form düşüşü de değil, bize gelirken aldığı maaş. Livakovic’i çok takım ister ama o maaşıyla hiçbiri teklif yapamaz. Biraz şu sahnede gösterse de kendini maaşına yakın para verebilecek takımların radarına girse. Zaten santrafor mevki gibi iyi kaleci konusunda da dünyada sıkıntı var. 1 iyi dünya kupası maçına verdiğimiz parayı geri alırız. 2 iyi maça üstünü bile alırız.
TRT Spor@trtspor

Dominik Livaković: Gol mü? O dosya bende kapalı! 📁✖️😄

Türkçe
7
1
179
42.4K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@wraithdvd Geçen ki dönüşü azıcık sancılı olmuştu tekrar ritim tutana kadar umarım bu sefer bam güm başlar :D
Türkçe
1
0
0
187
davut🇦🇷
davut🇦🇷@wraithdvd·
Baba girdi herkes rahat olsun
Türkçe
3
0
34
2.9K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@wraithdvd Okan konusunda aklımdan geçenleri birebir yazmışsın abi :D Cherif’i çok etkili bulmadım hem de baskıda Kerem’i baya yalnız bıraktı, o yüzden maç genelinde çok beğenmedim. Ama her maç skor yapıp ritim bulması da önemli.
Türkçe
1
0
0
285
davut🇦🇷
davut🇦🇷@wraithdvd·
Yine yat Samsun böyle çakarlar adama..son dakika taze gol yemiş Okan suratı da güzel oluyormuş..Aferim Sidiki moral motivasyon artıracak gol..Daha net kazansak böyle elektrik atamazdık, kaliteli bir gece oldu..
Türkçe
5
0
233
5K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@fenerrtacus Geçen sene AZ’den ilk maçta 4’ü yedikten sonra rövanşta kendi evinde, turu geçemese bile en azından zorlayıp kazanabilecekken sırf sonraki maç Fener’le diye 45’te ilk 11 oyuncularını kenara alıp maçı sallamayan adamlar neler diyor yav :) Valla insanları çok unutkan sanıyorlar.
Türkçe
0
0
15
1.6K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@Fenerbook1 BJK maçına 45 gün var. Grade yüksek bir şey çıkmazsa yetişir herhalde.
Türkçe
0
0
0
631
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@mertevg Sol bekler döndüğünde ben Mert'i sağa geçiririm. Semedo sakatlıktan döndüğünden beri kötü. Yazın da o Araplardan gelen teklif duruyorsa bir bakarım.
Türkçe
0
0
2
150
Mert
Mert@mertevg·
Semedo bir Gs maçı oynamıştı burada ha aynısından oynuyor. O gün de takımın en kötüsüydü.
Türkçe
6
0
30
3.7K
Adrianooo
Adrianooo@9Adrianooo·
@onqyy @ilyasCB1 Kırdırmak, 6 ay sonra alacağın 10 lirayı bugün 7–8 lira olarak almaktır. Acil nakit ihtiyacını çözersin ama zarar edersin. Mevcut durumu kırdırmak diye anlattıkları için durumu açıklamış.
Türkçe
1
0
4
108