Andreas

2.5K posts

Andreas

Andreas

@AGPapandreou

เข้าร่วม Kasım 2015
102 กำลังติดตาม16 ผู้ติดตาม
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@thanosmylo Παλιά έδιναν λίρες κ πρόβατα
Ελληνικά
0
0
0
124
𝐌𝐲𝐥𝐨 ⌚😏
Όταν σε καλούν σε γάμο, δεν είναι ξενερωτο και μπαναλ να γράφουν πάνω στο προσκλητήριο το IBAN ;;; Άμα είναι έτσι να στείλω iris μην πατήσω κιόλας
Ελληνικά
54
16
273
50.6K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@G4Heron Σπίτι αγοράζεις αλλα με δάνειο... κ εύχεσαι να ξέρεις να το διαχειριστείς και να αντέξεις τις πιεσεις
Ελληνικά
0
0
0
529
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@ellin_jordan @Nothing04305955 Τα ιδια έλεγα κ εγω.. μέχρι που έμεινα αρκετό καιρό στην 2η χώρα μόνιμα κ ειδα τις λαμογιες κ τον τρόπο που τρώνε τα λεφτα.
Ελληνικά
0
0
1
19
Jordan
Jordan@ellin_jordan·
@Nothing04305955 Πληρώνω φόρους για εισόδημα που παράγω σε 2 χώρες, απλά στην άλλη χώρα οι φόροι μου πιάνουν τόπο. Εδώ οι φόροι μου πάνε στους Φραπέδες τους δεξιούς κηφηνες ή γίνονται όπλα για τους ναζί του Αζόφ. Μπορείς να μην είσαι το ίδιο φτωχός στην σκέψη σου, όσο είσαι στην τσέπη σου.
Ελληνικά
2
2
20
243
Nothingman
Nothingman@Nothing04305955·
Οι 20 πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις στη χώρα που θα φορολογήσει ο Αλέξης Τσίπρας.
Nothingman tweet mediaNothingman tweet media
Ελληνικά
77
44
224
48.3K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@artaetos @atsipras Ποτε εφυγε? Ως βουλευτής δεν ήταν στην πολιτική ζωή?
Ελληνικά
0
0
0
8
Artaetos
Artaetos@artaetos·
Σε μας που ελπίσαμε,νικήσαμε,χάσαμε,κλάψαμε,ο @atsipras αύριο επιστρέφει στην πολιτική ζωή μας. Και αυτό είναι η πρώτη δικαίωση. Μόνο εσύ μπορείς. #με_τον_Αλέξη #Τσιπρας
Artaetos tweet media
Ελληνικά
80
45
196
3.1K
Andreas รีทวีตแล้ว
Dvs Dvs
Dvs Dvs@DvsDvs60195368·
ΤΟΤΕ & ΤΩΡΑ..ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ... Κάπου διάβασα τι ωραία που ήταν το 1984 τότε που το αρνί είχε 500 δρχ το κιλό. Επειδή μας αρέσει να ωραιοποιούμε το παρελθόν και επειδή στους νέους έχει περάσει η λανθασμένη άποψη πως τότε οι Ελληνες έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αναρτώ το σχόλιο που έκανα. "Το Πάσχα του 1984 ο μισθός ήταν περίπου 25.000 δρχ. Αρα με ένα μηνιάτικο έπαιρνες 50 κιλά αρνί. Σήμερα ο μισθός είναι 750 ευρώ με 15 ευρώ το κιλό πάλι 50 κιλά παίρνεις. Η διαφορά ήταν πως τότε δεν είχες να συντηρήσεις τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ανά οικογένεια. Οι περισσότεροι πήγαιναν στις δουλειές με λεωφορεία ή εταιρικά λεωφορεία. -Δεν πλήρωνες τουλάχιστον τρία κινητά το μήνα και τουλάχιστον δύο συνδρομές τηλεόρασης. -Δεν παράγγελνες σχεδόν κάθε μέρα ντελίβερι και δεν αγόραζες απ' έξω τον καφέ στη δουλειά. Τον έφτιαχνες μόνος σου. -Δεν είχες στο σπίτι τέσσερις τηλεοράσεις πάνω από 40 ιντσες. Είχες, αν είχες γιατί πολλοί δεν είχαν, μία στο σαλόνι που ήταν και πανάκριβη (πχ μια καλή έγχρωμη Nordmede 20 ιντσων έκανε 100.000 δρχ). Τέσσερις μισθούς δηλαδή. -Δεν έτρωγες κρέας κάθε μέρα αλλά το πολύ δύο φορές την εβδομάδα. Δεν πλήρωνες φροντιστήρια του παιδιού σχεδόν από την Α' Δημοτικού. Επίσης δεν πλήρωνες να πάει αυτό σε δραστηριότητα εκτός λίγων (μουσική, καράτε πχ) καθώς στίβος, ποδόσφαιρο, μποξ, ξιφασκία, κολύμβηση, πάλη κλπ ήταν δωρεάν σε συλλόγους. -Δεν ήταν δεδομένο πως θα πας κάθε χρόνο διακοπές και τριήμερα. -Οι γυναίκες δεν έφτιαχναν τα νύχια τους σε νυχούδες αλλά η μόνες τους ή η μία στην άλλη. -Δεν έπαιρναν σε όλα τα παιδιά φίρμες παπούτσια. Σε πολλά τους αγόραζαν από τη λαϊκή ή sportex και zita hellas. -Δεν πήγαινες κάθε Κυριακή μεσημέρι σε ταβέρνα. -Δεν είχες σε κάθε δωμάτιο αιρκοντίσιον, ούτε πλυντήριο πιάτων. -Πήγαινες για μπάνιο με το λεωφορείο ή το πούλμαν και έβαζες στην παραλία μια ψάθα ή μια πετσέτα. Δεν πλήρωνες ξαπλώστρα και ομπρέλα. -Ελάχιστοι πήγαιναν σε ιδιωτικά νοσοκομεία τα οποία μάλιστα ήταν και ελάχιστα. -Ελάχιστοι είχαν κατοικίδια. Δείτε στις παλιές ελληνικές ταινίες με ποιο τρόπο αντιμετωπίζονταν όσοι είχαν Είναι κι άλλα πολλά που δεν κάναμε τότε τα κάνουμε τώρα και που για να τα κάνουμε χρειαζόμαστε χρήματα. Πολλά χρήματα" Οντως τότε ήταν πιο ωραία όχι γιατί έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια μας αλλά γιατί δεν είχαμε να σκεφτόμαστε τα παραπάνω να αισθανόμαστε μειονεκτικά και να παθαίνουμε κατάθλιψη όταν δεν τα έχουμε Είχαμε μάθει να ζούμε με τα λίγα και μας αρκούσε το να πάμε μια Κυριακή πρωί στην καφετέρια, μια φορά στο τόσο σε ένα σουβλαζίδικο ή στον κινηματογράφο και την Πρωτομαγιά και την Καθαρή Δευτέρα να πάρουμε τα ταπεράκια μας και μια κουβέρτα και να πάμε στην εξοχή. ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΙΝΑΙ....
Ελληνικά
41
127
509
15.8K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@Ah_riman @BananaJoeReload @hermesjk Το μπλα μπλα δεν ειναι για τα επιτόκια αλλα για τις ασυναρτησίες που λενε απο πάνω... χωρις να καταλαβαίνουν τις επιπτώσεις απλα σχολιαζουν
Ελληνικά
0
0
0
23
Angra Mainyu
Angra Mainyu@Ah_riman·
@AGPapandreou @BananaJoeReload @hermesjk Τα επιτόκια δεν είναι “μπλα μπλα”. Το 7.3% έγινε 1.5%. Αυτό λέγεται κόστος δανεισμού... Οι διετείς λήξεις έγιναν 20ετείς. Αυτό λέγεται σταθερότητα χρέους... Αν αυτά σου φαίνονται αδιάφορα, το πρόβλημα είναι η κατανόηση...
Ελληνικά
1
0
1
22
Angra Mainyu
Angra Mainyu@Ah_riman·
Αν θέλεις να μιλήσεις σοβαρά για χρέος, ξεκίνα από τα βασικά: 🔹Το δημόσιο χρέος μετριέται σε λόγο χρέους/ΑΕΠ, όχι σε απόλυτο νούμερο... 🔹 Η Ελλάδα έχει μειώσει τον λόγο αυτό περισσότερο από κάθε άλλη χώρα της ΕΕ την τελευταία τετραετία, σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς... 🔹 Η πρόωρη αποπληρωμή 6,9 δισ. μειώνει μελλοντικό κόστος εξυπηρέτησης και ενισχύει την πιστοληπτική ικανότητα, κάτι που αποτυπώνεται ήδη στις αναβαθμίσεις... 🔹 Τα “χαμηλότοκα” δάνεια δεν είναι επιχείρημα όταν το ζητούμενο είναι η μείωση του συνολικού κινδύνου και η ενίσχυση της αξιοπιστίας της χώρας στις αγορές... Αν αυτά σου φαίνονται δύσκολα, δεν φταίνε τα οικονομικά... Φταίει το ότι είσαι γρόθος...
Bananarama@BananaJoeReload

@Ah_riman Απαντα με επιχειρήματα μωρέ μπαζο. Ο Σπύρος με την ομολογία της Ευγενίας θα φύγει για Αμερική μετά. Εσυ μωρέ γλειφτρα της κωλοτρυπίδας του Κούλη που θα πας?. Τραβάτε βρείτε καμιά δουλειά μπάζα

Ελληνικά
6
29
97
1.8K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@BananaJoeReload @hermesjk @Ah_riman Μπλα μπλα μπλα... το μέσο επιτόκιο των δανείων ήταν γυρω στο 7.3% το 2000 κ τωρα ειναι γυρω στο 1.5%..α δάνεια έληγαν σχεδόν ανα 2 έτη το 2000 τωρα λήγουν στην 20ετια μπλα μπλα μπλα πολιτική ή όχι αυτή είναι η αλήθεια κ δεν εχει σχέση με κομματα αφου όλοι ίδιοι ειναι... συνεχιστε
Ελληνικά
1
0
0
22
Bananarama
Bananarama@BananaJoeReload·
@hermesjk @AGPapandreou @Ah_riman Αναφέρθηκα εγώ για τα επιτόκια? Πολιτική κίνηση είναι ξεκάθαρα. Τίποτα άλλο δεν κερδίζει. Τράβα πλήρωσε ρε τενεκέ μπαταχτζη εξω την αγορά που χρωστάς σχεδόν 4 δις πρώτα. Σαν την ΝΔ σου. Financial fair play πρέπει να γίνει σαν το ποδόσφαιρο να μην κατέβετε ούτε στις εκλογές
Ελληνικά
2
0
0
40
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@BananaJoeReload @Ah_riman Και σου έγραψα γιατι κανεις λαθος. Αλλα αν κουράζεσαι ένας μεσημεριανός υπνος κανει καλο!
Ελληνικά
2
0
2
38
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@BananaJoeReload @Ah_riman Τα ιδια χρωστάς με πριν αλλα... 1)οι τόκοι ειναι πολλοί μικρότεροι σε σχέση με το 2010 οποτε μενουν πιο πολλα λεφτα στο ταμειο, 2)η αποπληρωμή τους είναι πολύ πιο μακρινή οποτε δεν παρακαλάς κάθε 2 χρόνια για παράταση και 3)πλεον παράγουμε πιο πολλα απο το 2010 άρα εχουμε μέλλον.
Ελληνικά
1
0
4
90
Bananarama
Bananarama@BananaJoeReload·
@Ah_riman Ποιο μελλοντικό κόστος μωρέ μπαζο? 100 εκ τόκους στα 10 χρόνια? Ηλίθια είσαι? Ενώ χρωστάς έξω στην αγορά 4 δις σας κράτος? Και δεν ψιφατε κιόλας. Τράβα για ευθανασία μωρη μαλακου. Στο ξαναλέω. Μπες στις αποσκευές του Σπύρου για Αμερική μπας και σωθείς τσατσαινα
Ελληνικά
3
0
0
930
Andreas รีทวีตแล้ว
Ictinus ®️
Ictinus ®️@ictinus_x·
@FT An enemy with a NATO membership.
Ictinus ®️ tweet media
English
1
34
201
4K
Andreas รีทวีตแล้ว
Niko Efstathiou
Niko Efstathiou@NikoEfst·
Με 850,000+ ακολούθους, το @clashreport παρουσιαζόταν ως ανεξάρτητος aggregator ειδήσεων από εμπόλεμες ζώνες. Ερευνα του @EFischberger δείχνει ότι πίσω της βρίσκεται τουρκική εταιρεία με δεσμούς στο περιβάλλον Ερντογάν και στην 🇹🇷 αμυντική βιομηχανία. wired.com.gr/article/to-cla…
Ελληνικά
18
209
823
187.8K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@_Bernini_ Παρόλα αυτα απο το 1964 έως σήμερα η δασική έκταση στην Ελλαδα εχει αυξηθεί. Εχει μειωθεί η ποιότητα.
Ελληνικά
3
0
1
197
Gian Lorenzo
Gian Lorenzo@_Bernini_·
Εκεί όπου υπήρχαν 6000 δέντρα, τώρα υπάρχουν 100 πολυκατοικίες, καυτή άσφαλτος με 2500 παρκαρισμένα αυτοκίνητα και 1500 κλιματιστικά να δουλεύουν στο φουλ, αλλά ο άλλος θέλει να έχει τόση δροσιά όση είχε το 1960.
Ελληνικά
1
22
168
4K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@st3ph4ngr Σε τι επάγγελμα ψάχνεις? Η προσφορά και η ζήτηση ειναι σχετικά
Ελληνικά
0
0
0
157
Hellenic Air Force
Hellenic Air Force@HAFspokesperson·
Έναρξη Πυροσβεστικής Περιόδου 2026 #ΠολεμικήΑεροπορία #HAF
Hellenic Air Force tweet mediaHellenic Air Force tweet media
Ελληνικά
5
34
193
8.3K
Gian Lorenzo
Gian Lorenzo@_Bernini_·
Ο μεγαλογιατρος με το θηριώδες SUV και το εξοχικό με τα 4 στρέμματα αυλή,δεν θα πιάσει ούτε φρεζακι,ούτε χορτοκοπτικό,ούτε κλαδευτηρι,ούτε πινέλο,ούτε μάνικα στο πλυντήριο κι έτσι ένα μεγάλο μέρος των χρημάτων που έβγαλε χωρίς απόδειξη, μοιράζεται στην κοινωνία χωρίς απόδειξη.
Ελληνικά
25
15
144
13.8K
Andreas รีทวีตแล้ว
Jim
Jim@FtagJim·
Και κάτι που μάλλον δεν θα δείτε εύκολα αλλού. Η Αλεξάνδρα Εφραίμογλου από τον γυμναστικό σύλλογο Πεύκης,κατακτά το χρυσό στο γυναικείο ακροβατικό διάδρομο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα για την Ελλάδα 🇬🇷 μας. Μόνο περηφάνια για τα παιδιά μας👏👏👏👏
Ελληνικά
21
303
1.7K
23.2K
Andreas รีทวีตแล้ว
Dvs Dvs
Dvs Dvs@DvsDvs60195368·
ΤΟΤΕ & ΤΩΡΑ.. Κάπου διάβασα τι ωραία που ήταν το 1984 τότε που το αρνί είχε 500 δρχ το κιλό. Επειδή μας αρέσει να ωραιοποιούμε το παρελθόν και επειδή στους νέους έχει περάσει η λανθασμένη άποψη πως τότε οι Ελληνες έτρωγαν με χρυσά κουτάλια και έδεναν τα σκυλιά με λουκάνικα, αναρτώ το σχόλιο που έκανα. "Το Πάσχα του 1984 ο μισθός ήταν περίπου 25.000 δρχ. Αρα με ένα μηνιάτικο έπαιρνες 50 κιλά αρνί. Σήμερα ο μισθός είναι 750 ευρώ με 15 ευρώ το κιλό πάλι 50 κιλά παίρνεις. Η διαφορά ήταν πως τότε δεν είχες να συντηρήσεις τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα ανά οικογένεια. Οι περισσότεροι πήγαιναν στις δουλειές με λεωφορεία ή εταιρικά λεωφορεία. -Δεν πλήρωνες τουλάχιστον τρία κινητά το μήνα και τουλάχιστον δύο συνδρομές τηλεόρασης. -Δεν παράγγελνες σχεδόν κάθε μέρα ντελίβερι και δεν αγόραζες απ' έξω τον καφέ στη δουλειά. Τον έφτιαχνες μόνος σου. -Δεν είχες στο σπίτι τέσσερις τηλεοράσεις πάνω από 40 ιντσες. Είχες, αν είχες γιατί πολλοί δεν είχαν, μία στο σαλόνι που ήταν και πανάκριβη (πχ μια καλή έγχρωμη Nordmede 20 ιντσων έκανε 100.000 δρχ). Τέσσερις μισθούς δηλαδή. -Δεν έτρωγες κρέας κάθε μέρα αλλά το πολύ δύο φορές την εβδομάδα. Δεν πλήρωνες φροντιστήρια του παιδιού σχεδόν από την Α' Δημοτικού. Επίσης δεν πλήρωνες να πάει αυτό σε δραστηριότητα εκτός λίγων (μουσική, καράτε πχ) καθώς στίβος, ποδόσφαιρο, μποξ, ξιφασκία, κολύμβηση, πάλη κλπ ήταν δωρεάν σε συλλόγους. -Δεν ήταν δεδομένο πως θα πας κάθε χρόνο διακοπές και τριήμερα. -Οι γυναίκες δεν έφτιαχναν τα νύχια τους σε νυχούδες αλλά η μόνες τους ή η μία στην άλλη. -Δεν έπαιρναν σε όλα τα παιδιά φίρμες παπούτσια. Σε πολλά τους αγόραζαν από τη λαϊκή ή sportex και zita hellas. -Δεν πήγαινες κάθε Κυριακή μεσημέρι σε ταβέρνα. -Δεν είχες σε κάθε δωμάτιο αιρκοντίσιον, ούτε πλυντήριο πιάτων. -Πήγαινες για μπάνιο με το λεωφορείο ή το πούλμαν και έβαζες στην παραλία μια ψάθα ή μια πετσέτα. Δεν πλήρωνες ξαπλώστρα και ομπρέλα. -Ελάχιστοι πήγαιναν σε ιδιωτικά νοσοκομεία τα οποία μάλιστα ήταν και ελάχιστα. -Ελάχιστοι είχαν κατοικίδια. Δείτε στις παλιές ελληνικές ταινίες με ποιο τρόπο αντιμετωπίζονταν όσοι είχαν Είναι κι άλλα πολλά που δεν κάναμε τότε τα κάνουμε τώρα και που για να τα κάνουμε χρειαζόμαστε χρήματα. Πολλά χρήματα" Οντως τότε ήταν πιο ωραία όχι γιατί έτρεχαν τα λεφτά από τα μπατζάκια μας αλλά γιατί δεν είχαμε να σκεφτόμαστε τα παραπάνω να αισθανόμαστε μειονεκτικά και να παθαίνουμε κατάθλιψη όταν δεν τα έχουμε Είχαμε μάθει να ζούμε με τα λίγα και μας αρκούσε το να πάμε μια Κυριακή πρωί στην καφετέρια, μια φορά στο τόσο σε ένα σουβλαζίδικο ή στον κινηματογράφο και την Πρωτομαγιά και την Καθαρή Δευτέρα να πάρουμε τα ταπεράκια μας και μια κουβέρτα και να πάμε στην εξοχή. ΑΠΟ ΦΙΛΟ ΕΙΝΑΙ....
Ελληνικά
113
298
1.2K
46.6K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@dmanos2 @grok τι σιτάρι παρήγαγε η Ελλαδα το 1981 και τι το 2025?
Ελληνικά
1
0
1
205
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΟ
από ρεπορτάζ της "Εστίας": το 1981 η Ελλάδα παρήγαγε 2.500.000 τόνους μαλακό σιτάρι για ψωμί, εκ των οποίων 1.300.000 τόνοι δίνονταν για εσωτερική κατανάλωση. σήμερα παράγει μόλις 350.000 τόνους και αναζητεί 1.500.000 τόνους στο εξωτερικό.
Ελληνικά
19
132
364
9.4K
Andreas
Andreas@AGPapandreou·
@akrokentrwos_2 Να πας κ να μας πεις κ για το βιοτικό επίπεδο των Τούρκων κ των Βουλγάρων. Ημαρτον πια που ειστε όλοι Ελλαδα αλλα οι αλλοι τα κανουν καλύτερα.
Ελληνικά
0
0
1
144
Ακροκεντρώος🇬🇷
Ακροκεντρώος🇬🇷@akrokentrwos_2·
Πετρέλαιο κίνησης. Ορεστιάδα, Έβρος, 1 χλμ σε ευθεία από τα σύνορα. 37 λίτρα, 87 ευρώ. 2,354 €/lt το πετρέλαιο κίνησης. Η βενζίνη 0,35 φθηνότερη. Βρείτε μου ένα λόγο να μη πάω Τουρκία η Βουλγαρία. Δίπλα είναι....ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ😡😡
Ακροκεντρώος🇬🇷 tweet media
Ελληνικά
30
5
59
7.7K