ทวีตที่ปักหมุด
Alireza Waffen 🇮🇷 🎒
53K posts

Alireza Waffen 🇮🇷 🎒
@Alirezaxr
🛑ورود سگ و گروهک تروریستی سطلی و مجاهد در این مکان اکیدا ممنوع میباشد 🛑 «𐎡𐎼𐎴𐏁𐏃𐎼- ایرانشهر - 𐭀𐭓𐭉𐭀𐭍𐭇𐭔𐭕𐭓 »
IRANSHAHR,PASARGAD,PersianGulf เข้าร่วม Eylül 2013
508 กำลังติดตาม656 ผู้ติดตาม

@ShahramMakoui48 در سطح بسیار وخیم روانی به سر میبردی
بنظرم خود،،، کششی کن 😂😂😂🫵🏻🫵🏻
فارسی

هم میهنان قهرمان …
خبرهای خوشی در راه است
ابداً نگران این «توافق» مضحک یک صفحه ای نباشید که یکشنبه به امضای قالیباف-ونس و امروز به امضای ترامپ-پزشکیان رسید (بصورت مجازی)
گزارش هائی آمده که موساد کار براندازی خودش را آغاز کرده و ترامپ هم هیچ گوهی در این مورد نمیتواند بخورد …
بعضی اطلاعات حاکی از اینست که این چرخ به جریان افتاده و در ۳ ماهه آینده (در ماه سپتامبر تا اوائل اکتبر) به اوج خودش خواهد رسید
به ۲ نکته توجه کنید:
تا کنون ۲ بار ترامپ جلوی پیاده کردن کامل برنامه براندازی موساد را گرفته است:
در جریان جنگ ۱۲ روزه و
در جریان همین جنگ ۴۰ روزه
البته … موساد از ترامپ دستور نمیگیرد، بلکه از نخست وزیر اسرائیل دستور میگیرد و در آن ۲ مرتبه بی بی نتانیاهو
روی محاسبات سیاسی،
به این خواست ترامپ تن در داده بود و به موساد دستور متوقف کردن کار را داده بود
ولی در این مرتبه سوم دیگر چنین اتفاقی نخواهد افتاد و به موساد دستور تمام کردن کار براندازی بصورت کامل داده شده است، چون دیگر منافع اسرائیل و خود نتانیاهو که در اکتبر مهمترین انتخابات را پیش رو دارد، از منافع دونالد ترامپ و دولتش کاملاً جدا شده است …
بی بی نتانیاهو بسیار خوب میداند که فقط ۴ ماه و ۱۰ روز وقت دارد که این کار را تمام بکند، وگرنه عملاً دیگر هیچ شانسی در انتخابات ۲۷ اکتبر نخواهد داشت.
بی بی منافع اسرائیل و ملت و کشور خودش و آینده سیاسی و نتیجه تمام زندگی خودش را در این سن ۷۲ سالگی، قربانی خواسته های یک دیوانه روانی مثل ترامپ نخواهد کرد که ۲ سال دیگه گورش را گم کرده و دیگر هم هرگز رنگ کاخ سفید را نخواهد دید.
ترامپ شاید بتواند جلوی عملیات نظامی اسرائیل را بگیرد (در حمله یکجانبه به جمهوری آخوندی)،
ولی به هیچ وجهی هیچ کاری در مورد عملکرد موساد در داخل ایران و فروپاشیدن دستگاه و رژیم نمیتواند بکند و اگر عزم و اراده سیاسی در دفتر نخست وزیری اسرائیل بر این باشد که موساد کار براندازی را تمام بکند، همانطوری که «عَمام اُمت» گفت:
« لاکن … آمریکا هیچ غلطی نمیتوانهَ بکنَهَ»
از الان تا سپتامبر ۹۰ روز مانده است … بی بی بسیار خوب میداند که الان جمهوری اسلامی در ضعیف ترین نقطه عمر کثیف خودش است، ولی۳ ماه از الان اینطور نخواهد بود، مخصوصاً که الان ترامپ راه فروش نفت و پول درآوردن را بروی رژیم جنایتکار آخوندی-سپاهی باز کرده است.
بنابراین براندازی این رژیم باید در همین ۳ماه آینده (یا حداکثر ۳ ماه و نیم آینده) انجام شود و قطعاً باید قبل از انتخاب ۲۷ اکتبر باشد (۴ ماه و ۱۰ روز از امروز) انجام شود، و این کار بتوسط موساد و اسرائیل انجام خواهد شد … و صد البته با کمک و نقش آفرینی و با دستان پرتوان ما ملت ایران اتفاق خواهد افتاد.
نه اسرائیل میتواند براندازی بکند، و نه ما به تنها میتوانیم براندازی بکنیم … ولی با هم قطعاً و ۱۰۰٪ این براندازی میتوانیم انجام دهیم … و همینطور هم خواهد شد … شک نداشته باشید.
جمهوری اسلامی آخر این سال ۲۰۲۶ را نخواهد دید…
پاینده ایران
جاوید شاه
فارسی

@rajgapoor @YAGHI404 😂😂😂😂😂
ببین قبلش گونی پیچ نشده باشی حالا
فارسی

@MHDR_1 کاملا محبوبه
ایران f35 رو زد
گفتن سالم نشسته فقط کمی اسیب دیده
همون شب بالگرد های شناسایی امریکا تو عربستان داشتن زیگزاگی دنبال یه چیزی میگشتن
یه هفته بعد هم گفتن یه f35 تو امریکا سقوط کرده....
فارسی

ادامه نظر نامحبوب:
اینها در جنگ ایران نفله شدهاند.
MESHKAT@ProjectmeshkatE
الی جهنم و بئس المصیر
فارسی

@a19912_81 کصخل ابله این شمشیر دو لبه اسمش ذوالفقار علی هست 😂😂
خو شما گوسفندها حتی کوچکترین سوادی هم ندارید اخه؟ 😂😂😂😂
فارسی

@HShoeibi88223 @dmidvar تازه کارمون با سربازان موساد شروع شده
تا نفر اخر حذف خواهد شد
فارسی

احتمالاً این دوره تمام شد و خلاص. امیدوارم اشتباه کنم.

Danial Omidvar@dmidvar
همچنان در شیرینترین دورهٔ زندگیمون هستیم. تا حالا ۴۰۳ اکسترمم بوده. نسبی یا مطلقش بعداً معلوم میشه.
فارسی

@Alirezaxr @Steveimcqueen3 آغاااا جان خوب شد منفجر شدید و این روز ها رو ندیدید...
فارسی

@Alishirani14 شیر و خورشید نماد اسدالله الغالب و طلوع اسلام هست
زامبی ها بدون هیچ دستاوردی از این پرچم دارن مصادره اش میکنن
این پرچم حاصل عملکرد شاه عباس بزرگ صفوی که در به قدرت رساندن روحانیون شیعی نقش بزرگی ایفا کرد
و امیر کبیر به دلیل رسمی کردن سه رنگش به ایران ارث رسیده
سطول هیچ حقی ندارن
فارسی

ایران به تنهایی با 10 کشور جنگید و پیروز شد
باور کردنی نیست
Nostra, House of Gold@Nostre_damus
Iran fought against 10 countries by itself and won Incredible
فارسی

@sos_topooli کاش طلا فروشی داشتم
الان همه سطلی ها رو باهاش تیغ میزدم
چون خرید و فروشش ممنوعه نمیشه برد اصالتش هم تعیین کرد 😂
فارسی

@Alighazizade این صحنه فقط و فقط به خاطر ایستادگی علی خامنه ای شهید بوجود امد...
اگر قهرمانانه ایستادگی نمیکرد هیچوقت ترامپ تسلیم نامه امریکا رو امضا نمیکرد
فارسی

این آقا رو به واسطهای دیروز شناختم و خبر خوب اینکه شکایت کرده. پدر طرف در خواهد اومد.
پاربِلوتی@Parbelloti
فقط ببینید چه آبرو ریزیایی راه انداختن!
فارسی





















