ทวีตที่ปักหมุด
Job seeker in DE
103.6K posts


عمو مجیدم فوت کرده بود و بعد مراسم اقوام دور هم نشسته بودن و صحبت میکردن. یکی دیگه از عموم هام گفت :کسی چمی دونه شاید روح مجید در وجود یک شب پره کنار ما باشه و بچه هاش و دامادش و فک و فامیل اشکی میشدن و این داستانا. دو دقیقه بعد یک شب پره اومد تو اتاق،یهو بابام گفت مجید آقا
Fateme Rajabi@FtmRajabi
امشب یه شبپره اومده بود تو خونه، رضا گفت ما تو شمال براشون آب میذاریم، میگیم از طرف روح یکی از رفتگانمون اومده 🥲
فارسی

@nardoooneh ما هلاک شدیم حالیمون نیست. ۳۶-۳۷ اینجا 🥵🥵
کلا ولی اروپا بالای ۲۷ دیگه نمیشه 😵💫
فارسی
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว

توی ایالت زاکسن آنهالت کسایی که آلمانی رو «به اندازه کافی خوب» صحبت نمیکنن اجازه ورود به استخررو ندارند !!!
DER SPIEGEL@derspiegel
In einem Strandbad in Sachsen-Anhalt gilt nach einem Vorfall: Wer nicht gut genug Deutsch spricht, erhält keinen Einlass. Das soll der Sicherheit dienen und das Personal entlasten. #ref=rss" target="_blank" rel="nofollow noopener">spiegel.de/panorama/stran…
فارسی
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว

@ItstheNrs ینی اولین گزینه میوهای تاپینگ پیتزا آناناس بوده همیشه.
فارسی
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว

@ItstheNrs تاپینگ پیتزا که اصلش اناناسه دیگه. این انجیرم که ایشون گفته خوبه.
کلا ترکیبی که شبیه لواشک شه مزهش احتمالا جالب شه با مرغ.
فارسی

@zynbnrmnd وای آره، گلابی هم خوب میشه تو سالاد، برا تاپینگ پیتزا چی؟ چیزی سراغ داری میوهطوری؟
فارسی

@Arepheh بله این انتقاد درستیه. منم این شرایط رو داشتم و کاملا میفهممتون.
فارسی

@MadDragon97 جواب سوال دوم، بله.
Job seeker in DE@Arepheh
من سابقه کار تو حوزه گرافیک دارم. Mid-level یا سینیورم. به زبان انگلیسی تسلط کامل، و مدرک ب۲ زبان آلمانی دارم و مدتهاست تو آلمان دنبال کار میگردم. به تازگی هم یک دورهی Cloud Specialist با آمازون و aws تموم کردم که Entry level محسوبم. #تایملاین_آلمان #بازارکار #ریتوییت
العربية

@Arepheh میشه رشته ت رو بدونم؟
رو ویزای پیوستی که پنج سال تونستی کشش بدی؟👀
فارسی












