Job seeker in DE

103.6K posts

Job seeker in DE banner
Job seeker in DE

Job seeker in DE

@Arepheh

همگی بگین ماشالا 😌

เข้าร่วม Ocak 2010
174 กำลังติดตาม437 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
"تنها خداست که می‌ماند"
فارسی
3
15
276
0
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@Vartannnn سکانس نابی از سریال‌های عطاران میتونس باشه.
فارسی
0
0
2
23
Vartan
Vartan@Vartannnn·
مجید آقا و وسط اشک و اشک بازی جمعیت از خنده منفجر شد . اون عموم که که صحبت میکرد رو به بابام گفت خیلی نفهمی و نتیجه قهقهه های بلندتر بود.
فارسی
5
0
1K
21.5K
Vartan
Vartan@Vartannnn·
عمو مجیدم فوت کرده بود و بعد مراسم اقوام دور هم نشسته بودن و صحبت میکردن. یکی دیگه از عموم هام گفت :کسی چمی دونه شاید روح مجید در وجود یک شب پره کنار ما باشه و بچه هاش و دامادش و فک و فامیل اشکی میشدن و این داستانا. دو دقیقه بعد یک شب پره اومد تو اتاق،یهو بابام گفت مجید آقا
Fateme Rajabi@FtmRajabi

امشب یه شب‌پره اومده بود تو خونه، رضا گفت ما تو شمال براشون آب می‌ذاریم، می‌گیم از طرف روح یکی از رفتگانمون‌ اومده 🥲

فارسی
23
4
2.2K
172.1K
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@nardoooneh ما هلاک شدیم حالیمون نیست. ۳۶-۳۷ اینجا 🥵🥵 کلا ولی اروپا بالای ۲۷ دیگه نمیشه 😵‍💫
فارسی
1
0
1
44
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@ItstheNrs وا. اره دیگه :)) البته فعلا برای همین ۶۰ روز.
فارسی
0
0
0
22
ee
ee@daydreameree·
خیلی خیلی خیلی خوشحالم که تحریم‌ها برداشته شده. انقدر که باورم‌ نمیشه و به روی خودم نمیارم.
فارسی
1
1
53
1.6K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
شراره
شراره@Dehshiri4Law·
برگی از تاریخ
شراره tweet media
فارسی
1
39
595
12.8K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Alaa | Gaza Guy 🇵🇸
Alaa | Gaza Guy 🇵🇸@Alaa_Gaza2026·
Guess who made it through three years of genocide and tomorrow sits his final exam in 1st year med school in Gaza.
Alaa | Gaza Guy 🇵🇸 tweet mediaAlaa | Gaza Guy 🇵🇸 tweet media
English
1.5K
19.6K
305.7K
3.7M
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Negin Bagheri
Negin Bagheri@neginbagheri91·
خانم شهابی مربی والیبال لامرد در جلسه دیروز شورای حقوق بشر سازمان ملل حرف زده. خانم شهابی گفته غیر از الهام و هلما که جان از دست دادند، از تیمش یکی نابینا شده، یکی قدرت تکلمش رو از دست داده و روده‌های یکی هنوز بیرون از بدنشه. دو روز قبل هم مادر بنیامین جنگجو (میناب) حرف زده بود.
فارسی
16
317
1.9K
42.4K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
bysam🎒#168
bysam🎒#168@sam_mivi·
اگر صحنه ای یک فیلم سینمایی بود حتمن برنده اسکار میشد٬ اما در واقعیت! از صحبت کردن درباره غزه دست برندارید!
فارسی
1
453
2.9K
26.8K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
🎒 Dad 🎒
🎒 Dad 🎒@jimmyfloydGol·
توی ایالت زاکسن آنهالت‌ کسایی که آلمانی رو «به اندازه کافی خوب» صحبت نمیکنن اجازه ورود به استخر‌رو ندارند !!!
DER SPIEGEL@derspiegel

In einem Strandbad in Sachsen-Anhalt gilt nach einem Vorfall: Wer nicht gut genug Deutsch spricht, erhält keinen Einlass. Das soll der Sicherheit dienen und das Personal entlasten. #ref=rss" target="_blank" rel="nofollow noopener">spiegel.de/panorama/stran…

فارسی
10
1
50
5.3K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Covie
Covie@covie_93·
Iran sent people with PhDs to negotiate with American real estate agents and yet people are wondering how Iran got everything they wanted.
English
301
8.9K
68.9K
841.6K
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@ItstheNrs ینی اولین گزینه میوه‌ای تاپینگ پیتزا آناناس بوده همیشه.
فارسی
0
0
0
32
Nargeseen
Nargeseen@ItstheNrs·
@Arepheh یعنی چی اصلش آناناسه؟
فارسی
1
0
0
21
Zynbnrmnd
Zynbnrmnd@zynbnrmnd·
شلیل رو با سس بالزامیک مزه دار کنین بعدش گریل کنین و به سالادتون اضافه کنین کیف می کنین #سالم_زی
فارسی
1
0
22
1.1K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
منبع موثق
منبع موثق@validsource20·
چرا با دلارهای بلوکه شده غلات وارد می‌کنید؟ باید بدید به ثابتی و شهبازی برن بازی های جام جهانی رو ببینن.
فارسی
34
60
1.7K
18K
Job seeker in DE รีทวีตแล้ว
Ricky Zaccaglino
Ricky Zaccaglino@RickyTheGuido·
Nobody’s paying us, we dislike Israel for free.
English
281
3.9K
37.8K
381.9K
Job seeker in DE
Job seeker in DE@Arepheh·
@ItstheNrs تاپینگ پیتزا که اصلش اناناسه دیگه. این انجیرم که ایشون گفته خوبه. کلا ترکیبی که شبیه لواشک شه مزه‌ش احتمالا جالب شه با مرغ.
فارسی
1
0
1
38
Nargeseen
Nargeseen@ItstheNrs·
@zynbnrmnd وای آره، گلابی هم خوب میشه تو سالاد، برا تاپینگ پیتزا چی؟ چیزی سراغ داری میوه‌طوری؟
فارسی
4
0
2
456
خانومه دراشر
خانومه دراشر@Lautpourisch1·
@Arepheh بله این انتقاد درستیه. منم این شرایط رو داشتم و کاملا می‌فهممتون.
فارسی
1
0
0
112
خانومه دراشر
خانومه دراشر@Lautpourisch1·
چرا تو تایم لاین ایرانی انقد نفرت‌پراکنی در مورد آلمان زیاده؟ در مورد همه چی! مردمش، سیستم مالیاتش، مهاجر‌پذیریش و … احساس می‌کنم ذهنیت ناراضی بودن از همه چیز و همه کس بین ما ایرانی‌ها خیلی غالبه! مدام در حال غر زدن و نگاه‌های بالا به پایین!
فارسی
26
1
57
5.4K
شمس‌الملوک
شمس‌الملوک@MadDragon97·
@Arepheh میشه رشته ت رو بدونم؟ رو ویزای پیوستی که پنج سال تونستی کشش بدی؟👀
فارسی
2
0
0
42