an.nubiss

1.9K posts

an.nubiss banner
an.nubiss

an.nubiss

@BaserKaz

เข้าร่วม Şubat 2019
250 กำลังติดตาม117 ผู้ติดตาม
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@Cngzdgn5 Alası yaşandı başkan.. Artık birazcık tecrübe kazanildi
Türkçe
0
0
1
137
Cngzdgn🦅Fon Hunter | Sessiz Getiri
Fonlarda Aşk Şemsiye☂️Açtırır Kesinlikle katılıyorum. 17 yıllık piyasa tecrübemde her dönemin parlayan yıldızlarının' nasıl birer birer söndüğüne canlı şahit oldum. Fon yatırımı dinamiktir; dönemsel başarılar yatırımcıyı kör etmemeli. Finansal disiplin adına şu altın kuralları şuraya Fırlatalım ❌ Fonlarla aşk yaşanmaz: Sadakat, sadece getiri sürdüğü müddetçedir ("karşı taraf aldatana kadar"). ❌ Takım tutar gibi bağlılık olmaz: Duygusallık, portföyün en büyük düşmanıdır. ❌ Zararda inat edilmez: "Geçmişte harika getirdi, yine verir" illüzyonuna kapılıp zararda oturulmaz. ✅ Trendi yakalamak esastır: Çeşme akarken küpünü doldurdun doldurdun, su kesildiğinde yeni Rota oluşturulur egeye doğru... #fon #tly #dfı #phe #bist100
Fonvesting@fonvesting007

Yaklaşık 5 yıldır bu platformda fonlar ile ilgili analiz ve paylaşımlar yapıyorum, hatta birçok değerli hesaplar da aynı şekilde nerdeyse sayısız fonları size anlatmaya çalışıyor, ellerinden geleni yapıyor Her fonun ayrı altın çağı var, birçoğu gelip geçici başarılar da yarattı, efsaneydi, sonradan hüsrana da uğrattı çoğu Ama artık analizleri altına "yok XXX fonu şu kadar getirdi boş analiz, yok YYY fonunun eline su dökemez.." vs gibi yorumlar yapmayı bırakın‼️ EMEĞE BİRAZ SAYGINIZ OLSUN

Türkçe
14
5
190
17.4K
user
user@user47379393·
@REALOYUN1 @keymalettin Yotup premium al ilk ay beleş diye aldım 4 aydır para vermeden beleş kullanıyorum
Türkçe
1
0
0
366
bokdulmadji
bokdulmadji@keymalettin·
ee amk 10-15 yıl sonra istediğimiz maçı skoru yazmadan nasıl bulucaz
bokdulmadji tweet media
Türkçe
31
1
3.4K
327.5K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@avciylabirikim Hiç almazdim dostluğu da bozmazdim 5 yıl geçmiş uzerinden alsan ne almasan ne
Türkçe
2
0
2
1.6K
Avcıyla Birikim
Avcıyla Birikim@avciylabirikim·
5 yıl önce çok yakın bir dostuma zor zamanında 20.000 TL borç verdim. O gün “ilk fırsatta ödeyeceğim” dedi, yıllar geçti konu hiç açılmadı. Geçen gün bana ulaştı ve “20.000 TL hazır, borcumu kapatayım” dedi. Ama o parayla o dönem gram altın alsaydım bugün yaklaşık 300.000 TL civarı ediyordu. Ona bunu söylediğimde “Ben senden altın değil TL aldım” dedi. Sizce borç rakam olarak mı ödenir, yoksa geçen yılların #enflasyon ve #altın kaybı da hesaba katılmalı mı? Dostluğu bozmayıp 20.000 TL’yi kabul mü ederdiniz, yoksa gerçek değerini mi isterdiniz?
Türkçe
39
1
34
14.4K
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Ücretli çalışan sayısı geçen yıla göre %2 artışla 15.968.711 oldu.
Türkçe
29
9
742
175K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@olcaykalkan1 Hocam hisseler gibi satamama durumu olmaz mi hiç? Mesela siz kaç gün eksi kapatirsa satip cikmayi dusunursunuz? Trend bitti dersiniz..
Türkçe
1
0
1
926
Olcy
Olcy@olcaykalkan1·
Fon yatırımcısı arkadas Yapma 🚫 Sakın kazanan portföyün kârını alıp rakamı güdükleştirme❗️ Yok kârı realize etmekmis Yok sıfır maliyetli parayı dışarı çıkarmakmış... Bu borsacı yalanlarına inanma. Fonlarda trend yakaladığın zaman devam et bileşik getiriyi sünnet etme 💪 Trend bittiyse 🚂 in trenden aşağı Bir satış emrine bakar satamama derdi yok miss...🤌
Türkçe
13
3
196
22K
Creatives
Creatives@__creatives__·
@BaserKaz @pusholder Fonun 1 Yıllık grafiğini veriyorum. Hiç düşüş var mı siz karar verin ☺️👍
Creatives tweet media
Türkçe
1
0
1
30
Pusholder
Pusholder@pusholder·
Bazı bankalar mevduat faiz oranlarını artırdı. Bir kişi mevduat hesabına 1 milyon TL yatırdığında, 1 ay sonra 30.000 TL kazanç elde ediyor.
Pusholder tweet media
Türkçe
94
29
1.2K
446.4K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@pusholder 10 milyon tlsi olan insanin bu ülkede hiç calismasina gerek yok sanirsam
Türkçe
1
0
3
8.9K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@__creatives__ @pusholder Krall bu sürdürülebilir mi? Vadeli mevduat her türlü ayda 30 bin verir. Senin dediğin fonlar, aylik çok daha az da verebilir veya hiç vermeyebilir
Türkçe
1
0
0
212
Creatives
Creatives@__creatives__·
@pusholder Tera TLY fonuna 1 Milyon TL yatırdığınızda, 1 ayda ortalama 140.000 ile 100.000 TL arası getiri alıyorsunuz. Vadeli mevduat faizi eskide kaldı. Değişen ve gelişen yatırım enstrumanlarına ayak uydurmak lazım artık.
Türkçe
3
0
1
1.9K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@gazetory Evet kimisi hayallerini gerçekleştirir, kimisi de hayallerinde boğulur. Aynısını yaşadım, annem ağladı ev su alıyordu rutubetliydi çatı akıyordu hayallerim vardı anneme ev alacaktım. Ama başaramadım, çunku bir futbolcu degildim. Siradan bir asgari ücretle çalisan fabrka iscisiydm
Türkçe
0
0
3
3.8K
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Arda Turan, annesine verdiği sözü anlattı: 🔶 Eve geldim bir gün annem 33-34 yaşlarındaydı ağlıyordu. 🔶 Dedim anne neden ağlıyorsun? 🔶 Dedi ki ev çok küçük çok rutubet kendimi iyi hissetmiyorum. 🔶 Dedim ki ben de sen merak etme anneciğim sen 40 yaşına gelene kadar ben iyi bir futbolcu olacağım ve sana bir tane ev alacağım. 🔶 39,5 yaşında bir tane ev aldım ona.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
93
57
4.8K
1.1M
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@tekyolgala_ @sirporsuk He ya yatirma-çekme işlemini nasıl yapiyorsunuz? İbandan veya paparadan yapmiyorsunuz herhalde artik
Türkçe
0
0
0
210
Porsuk
Porsuk@sirporsuk·
Tüm kuponlarım iade olmuş. Mecbur kaçak bahis oynayacağım artık.
Türkçe
12
1
176
74.4K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@finansalozgur94 Çocuğa hiç birikim birakmayip, kendisi hayata tirnaklariyla tutunmasi biriktirmesi de olabilir. Bilemedim
Türkçe
0
0
0
154
Finansal Özgürüm
Finansal Özgürüm@finansalozgur94·
1 yaşındaki çocuğunuzun geleceği için bugünden sıfır birikimle başlayıp aylık ufak alımlarla kurulacak bir portföy, çocuğunuz 20 yaşına geldiğinde inanılmaz rakamlara dönüşür.! Gelin 1 yaşından başladığımızı varsayarak çok basit bir hesap yapalım... 🚩Birikim: Aylık 20.000 TL 🚩Bütçe Artışı: Yıllık %30.00 (Cumhuriyet ortalama enflasyonu) 🚩Hisse Getirisi: Enflasyon + %5 reel büyüme 🚩Temettü Verimi: Yıllık %5 (Tamamı tekrar hisseye yatırılır) ⏳ 19 Yıllık Sabır (20 Yaş Hedefi): Ulaşılan Toplam Portföy: 1.088.620.000 TL (evet 1 milyar lira :) Bu rakamdan 20 yıllık enflasyonu temizleyerek bugünkü değerini bulduğumuzda : 7 Milyon 448 Bin TL Bugün 7.4 milyon lirayla anadolu'da sıfır bir ev + sıfır araba alınabiliyor. Yani çocuğunuz için yapacağınız bu kadar ufak birikimler bile 20 yıl sonra hayata 2-0 önde başlamasına vesile olabilir. Bileşik getiri, piyasadaki en sessiz ama en sadık çalışandır. Sadece zaman verin. peki sizler Çocuğunuz için birikim yapıyor musunuz ?
Türkçe
10
1
53
12.3K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@tahtaci_borsa Çok anlamsız, hayattaki en temel ihtiyaç barınma beslenme için ömür tüketiliyor ve netice alinamiyor.
Türkçe
0
0
1
77
Tahtacı
Tahtacı@tahtaci_borsa·
METİN AKPINAR: ◾ 30 sene çalışıp emekli ikramiyesi alan bir insan, o parayla başını sokacak bir ev alamıyorsa o kişi emekli değildir. O harcanmış bir insandır.
Tahtacı tweet media
Türkçe
2
7
131
11.4K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@CryptoKayahan Aynen kral vala bende ayni gorusteyim 2027 hele bir gelsin o zaman duruma gore bakariz
Türkçe
0
0
1
52
Kayahan Karaman
Kayahan Karaman@CryptoKayahan·
@BaserKaz 2027 nisan mayis baslanir toplamaya eylul ekim gibi de olacaksa bir mini ralli gerceklesir oda sif ABD 2028 genel secim var o yuzden diyorum yoksa olsem gene girmem o sira ufak şansımı denicem.. Soyledigim gibi ABD her secimden 6 ay once yukselisler gosterdi onumuzde 1 yil var.
Türkçe
1
0
1
71
Kayahan Karaman
Kayahan Karaman@CryptoKayahan·
#Bitcoin de olası beklentilerim; 52 bin dolar kaçınılmaz olarak görüyorum.. olası 2. bir durumda 42 bin dolar dip seviyesidir..
Türkçe
24
5
57
8.1K
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@CryptoKayahan 2027 icin ne dusunuyorsun krall? Ne zaman yüklü girelim
Türkçe
1
0
1
80
Kayahan Karaman
Kayahan Karaman@CryptoKayahan·
@BaserKaz On goru olabilir artik sistem bizleri cok yanıltıyor her şey olabilir 2026 en kotu yıl geçeceğini cok dile getirdim son 6 aydir millet yalvardim uzak durun diye..
Türkçe
1
0
0
228
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@zamanyolcusu_01 @Foxyyeth Tamamdır şimdi anladım. Krall 1 milyon ortaya koyucam işte, 100x bekleyemesem de 50x-70x arasi biraksa fena olmaz
Türkçe
0
0
1
16
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu@zamanyolcusu_01·
@BaserKaz @Foxyyeth ürün çıkar ondan yana sıkıntı yok 1.000x de çıkar daha önce gördük gene olabilir, ben ürün 100x yükselemez demedim cebine göre yüklü giren biri 100x bekleyemez dedim
Türkçe
1
0
1
18
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@zamanyolcusu_01 @Foxyyeth Bir ürünün 100x yükselip düşmesi, ortaya atılan yüklü parayla alakali degildir. Yüklü girdiysen 100x olmaz mantigini anlayamadim..Kaldi ki zaten 100xden fazla düşen bir ürün tekrardan 100x çikabilir.
Türkçe
1
0
1
18
Zaman yolcusu
Zaman yolcusu@zamanyolcusu_01·
@BaserKaz @Foxyyeth hem yüklü hem 10 $ istiyorsun😅 yüklü parada 100x bekleyemezsin usta insan doğasına aykırı😅
Türkçe
1
0
0
21
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@zamanyolcusu_01 @Foxyyeth O fiyati bekliyorum. 0.1 fiyati gelir mi acaba buyuk umut besliyorumm. 0.1 gelirse yuklu girip sonra 10 dolar olmasini bekleyelim
Türkçe
1
0
1
25
an.nubiss
an.nubiss@BaserKaz·
@FenolaraParaYok @kerimcalender Öyle mi diyorsun, büyük çogunluk evet dediğin sekilde ilerler lakin umudunu tümüyle kesmeyen umut besleyen bir grupta olacaktir mutlaka
Türkçe
1
0
0
56
Kerim Kalender
Kerim Kalender@kerimcalender·
Daha ne kadar düşebilirler diye hep beraber izliyoruz. Bitcoin ve Ethereum 2021 fiyatlarında…
Türkçe
89
12
616
58.3K