arin@dwespwair·10h@Bubdooo yusu daarna lig je als een dying Victorian child in bed want het doet zo veel pijn. ook om gewoon te ademen. SIGHแปล Nederlands10112
♡( •ॢ◡-ॢ)✧˖° ♡@messyblessy123·11h@Bubdooo Ja😭😭 but theyre not to blame just joking xแปล English102166
♡( •ॢ◡-ॢ)✧˖° ♡@messyblessy123·12hEr is een woningcrisis in nl omdat mocros woningen accepteren en 2jr leeg laten staan ipv alleen te gaan wonen wachten tot ze getrouwd zijnแปล Nederlands30201.4K