Defne
302 posts






#2026AYT İlk İzlenim AYT genel olarak orta seviyede geçti. Ne çok zor ne de çok kolaydı. Temeli sağlam, konu hakimiyeti yüksek öğrencilerin öne çıkacağı bir sınav görüntüsü verdi. 📌 Matematik: Analitik geometri ve trigonometri ağırlıklıydı. İlk bölümdeki sorular erişilebilir, birkaç soru ise belirleyici nitelikteydi. Uzun yorumlardan çok konu bilgisi ve formül hakimiyeti öne çıktı. 📌 Fen Bilimleri: Fizik, Kimya ve Biyoloji genel olarak klasik ÖSYM çizgisindeydi. Ekstra sürpriz azdı. Biyolojide bazı detay sorular dikkat çekti. 📌 Sözel Testler: Edebiyat nispeten kolay bulunurken, özellikle Sosyal-2 testinde seçicilik daha yüksekti. TYT nasıl geçmiş olursa olsun, bugünkü AYT birçok adayın sıralamasını belirleyecek ve telafi fırsatı sunacak nitelikteydi. Asıl ayrışma burada yaşanacak gibi görünüyor. Şimdi sınavı geride bırakın. Sonuçlar açıklanana kadar soru tartışmalarına değil, dinlenmeye ve moralinizi korumaya odaklanın. #yks2026















