
Olduk mu PKK üyesi? 🤷♂️🤷♂️
Laz Kemalin Selamı
37 posts

@Dirokalan
Yeni Hesap,Takip Edin

Olduk mu PKK üyesi? 🤷♂️🤷♂️

Arkadaşlar,bizim derdimiz sığ bir belediye muhalefeti ya da üç beş yöneticinin kişisel yanlışlarını eleştirmek değildir.Bu, meseleyi basitleştirmek olur.Bizim kavgamız; yaşamı uğruna ölecek kadar sevenlerin hayal ettiği o özgür ülkeye ve özgürleşmiş halk gerçekliğine ulaşmanın+++





20 bin Şehidi aç kalmak için mi verdik.. Apocu hainler entegre olduktan sonra Kürt milletinin tüm petrolü araplara akmaya başladı. Araplar herşeyi çalmaya başladı. Bu amcamızın Ahı sizin ve önderiniz boynuna Soyunuz kurusun.




Ertuşi Aşireti Lideri İskender Ertuşi: Ertuşi: Hani bu DEM Parti'dir, HDP'dir, bunlar zaten bizi temsil etmiyorlar. Biz onlara karşıyız. Muhabir: Siz DEM Parti'den az önce "çete" diye söz ettiniz. Ertuşi: Öyle. Doğrudur. Biz, onlar daha evvel millet onlara diyordu çete. Şimdi DEM olmuş ama bu DEM Parti biz Kürtleri temsil etmeyen bir partidir. Bunlar zaten, PKK'ya dayanan bunlar silah, silah gücüyle gelen bir partidir, milletvekili seçilmiş.

