FreDam
116 posts


Noen kamper er viktigere enn andre! @sjurrn , du er en kriger, og denne vinner du! 💪🏻🧡
Frisk Asker@Friskasker
Klubben informerer // Sjur Robert Nilsen sykemeldt #2hockey friskaskerhockey.no/article/lxtat8…
Norsk
FreDam รีทวีตแล้ว

Takk for alt, @eliteserien! Takk for minnene, sikre plassen i siste minutt, seriegull, cupgull og alt det der! Nå var det over. Vi tar turen ned, men tro meg! Vi ringer snart på døra, og forventer en velkomst innen kort tid! Vi skal tilbake, og forhåpentligvis ha mer å bidra med!
Norsk
FreDam รีทวีตแล้ว

"Cupen er i livsfare". Det er helt riktig. Dere som stemte for dette har klart å ødelegge en av de flotteste tradisjonene i norsk fotball. Den unike cupen vi alle kjente – er død. Takk til de som stemte for dette.
Kenneth L@eliteserieblog
Noen høydepunkter fra Thomas Heide og TUIL sin kritikk av Sandefjord Fotball i møte med Nordlys i dag. Helt utrolig å høre på og skulle tro manus var skrevet av NFF. Klarer å si at "Breddeklubbene reddet VAR" også. Tror jo knapt det man hører.
Norsk
FreDam รีทวีตแล้ว
FreDam รีทวีตแล้ว

Aldri sett så mye enighet i en sak blant folk som er glad i Strømsgodset.
Folk i Drammen vil ikke ha Fagermo. Aldri for sent å snu @godset
Norsk









