ทวีตที่ปักหมุด

Bozulan ekonominin suçlusu Eyt'den emekli olanlarmış gibi başta hükümet ve tayfası,cahil halkta söylemeye başladı!
27 senede yatırmış olduğum Prim ve kesintiler toplamı: 1.8 Milyon TL.
Veririm faize:100 Bin TL net getiri
Benim emekli maaşını da ananızın amına sokun!
#iyigeceler
Türkçe













