Manja
20 posts


Mattie heeft toch de redding? Kan hij zichzelf niet redden dan? Of heb ik iets gemist #Bigbrothernlbe
Nederlands

Heeft iemand beelden van de terugkomst van Randy in het huis en hoe de bewoners daarop reageren? #Bigbrothernlbe
Nederlands

Ben ik de enige die verwacht dat de kijker gewoon op hun favoriet gaat stemmen ipv mooist geschminkt? #bigbrothernlbe
Nederlands

Waarom nou alleen maar weer een livestream op die drama Queens die dit zelf veroorzaakt hebben. Laat de echte en vrolijke queen maar zien daar worden we veel blijer van dan dit gejank om een plannetje wat mislukt is. #bigbrothernlbe
Nederlands

@bart_0416 @grandprixradio @Olav_Mol Livestream YouTube onderaan de pagina geluid uitzetten dan hoor je weer alleen het grand prix radio commentaar!
Nederlands

@grandprixradio Hoop dat jullie het geluid nog even kunnen fixen ? Er loopt een aantal streams door elkaar !!!! #grandprixradio @Olav_Mol
Nederlands

Opera op azie zetten dan doet hij het. Laat weten of het bij jullie ook werkt.
#grandprixradio
Nederlands

@DenMan1978 Even opnieuw opstarten. Heb ik ook gedaan. Nu is reclame dus het zal zo wel beginnen denk ik
Nederlands

#grandprixradio zit op vpn belgie. Maar hoor alleen nog steeds muziek??
Nederlands

@MaxVertier Die link werkt helemaal niet. Krijg in beeld dat pagina niet bestaat.
Nederlands

Wil jij Olav Mol luisteren?
Hierbij een uitleg, hoe je dat kunt doen.
youtube.com/watch?v=0CM7YT…
Zelf niet geprobeerd, maar deel dit omdat ik het een luizenstreek vindt van Viaplay om de radiorechten te kopen met als enige doel Olav Mol monddood te maken. #grandprixradio #viaplay

YouTube
Nederlands

@EricvanKleef Haha de app van Olaf werkt gewoon. Er zit nu alleen een Belgische vlag op… jammer #viaplay. Jullie kunnen wel alles opkopen, maar blijven #olafmol toch wel volgen….
Nederlands

Al moet ik het commentaar van Olav Mol en Jack Plooy via de Kaagman-eilanden op mijn magnetron ontvangen ... Kwek, Kwek en Kwakert van #Viaplay komen NIET over mijn speakers.
nu.nl/formule-1/6253…
Nederlands

@sandra_assen @EricvanKleef Heel bijzonder. Dat doet ie bij mij echt niet. Hoor alleen muziek op alle kanalen.
Nederlands
Manja รีทวีตแล้ว

Volgens gebruikersmeldingen zijn er sinds 12:45 problemen bij Viaplay. allestoringen.nl/storing/viapla… Retweet als je ook problemen ondervindt #Viaplaystoring
Nederlands

Wat een ongelofelijk gedoe was het zeg, maar ik heb het eindelijk aan de praat #zucht #grandprixradio
Nederlands

@prouddmama Ik hoor ook alleen muziek. Mag toch hopen dat het een foutje is wat snel opgelost kan worden en niet dat wij als Nederlanders dalijk niet meer kunnen kijken 😢
Nederlands

@bigbrothernlbe Maar maat…. Hij gelooft ook nog alles wat Ias zegt maat…. 🤣🤣
Nederlands

The King Of The #SecretRoom Ali heeft het spel helaas niet gehaald en daarmee geen punten behaald voor het klassement #bigbrothernlbe
Nederlands

@bigbrothernlbe Fijn dat big brother zich ook aan de genoemde tijd houdt. Schiet op!
Nederlands

Correctie!! Ali gaat om 21.30u naar de #SecretRoom #bigbrothernlbe
Nederlands

