N

392 posts

N

N

@Nano3907

เข้าร่วม Kasım 2025
315 กำลังติดตาม10 ผู้ติดตาม
N
N@Nano3907·
@anonimuhabir Yenilince elenilecek olmasından haberi yok daha
Türkçe
0
0
0
3.5K
Anonim Muhabir
Anonim Muhabir@anonimuhabir·
Fatih Terim’in birkaç gün önce söylediği sözler yeniden gündem oldu: “Paraguay maçında kaybetseler de iddiamız var. Muhakkak çıkacaktır. Çok zor olmayacak mıdır? Evet. Ama kaybetseler de yanlarında olmalıyız, kazansalar de yanlarında olmalıyız. Bu da sözde değil, özde olmalı. Samimi bir şekilde yanlarında olmalıyız çünkü bunlar bizim çocuklarımız, bunlar bizim hocalar...”
Türkçe
166
24
1.2K
1.1M
N
N@Nano3907·
@kocamanreis11 İsmail Kartal da açıklandıktan sonra hâlâ ve hâlâ Aykut taraftarı gibi görünenlerin yüzde 99'unun fetullahçı takımın trolleri olduğunu düşünüyorum demicem olduğundan eminim
Türkçe
0
0
1
35
Kocamanreis11 ރ
Kocamanreis11 ރ@kocamanreis11·
Götünüzüde yırtsanız uzaydan hocada getirseniz Fenerbahçe ayağa kalkmak için Aykut Kocaman‘ı bekliyor süre uzayabilir vakti daha gelmemiş olabilir birkaç insanın daha rezil rüsva olması gerekebilir şuna inanıyorum ki tertemiz bir günde bu kocaman adam bu kulübün başına gelecek
Kocamanreis11 ރ tweet media
Türkçe
37
14
227
3.2K
N
N@Nano3907·
@ajansmuhbir1923 Gerek yok ki öyle bişeye, yok hükmünde zaten
Türkçe
0
0
0
6
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Ahmet Hakan: “Kemal Kılıçdaroğlu’nun Sözcü TV’deki programını, alabildiğine önyargısız biçimde izlemeye başladım. Soruları sanki Veli Ağbaba, Ali Mahir Başarır ve Cemal Enginyurt üçlüsü soruyor gibiydi. Programın amacı, motivasyonu, hedefi, Kılıçdaroğlu’nun düşüncelerini, yaklaşımlarını öğrenmek değildi. Programın amacı, motivasyonu, hedefi şuydu: Kılıçdaroğlu’nu mahvetmek, perişan etmek, parça pinçik etmek.”
🎙️ Muhbir tweet media
Türkçe
707
13
115
44.4K
N
N@Nano3907·
@fenersouza Terbiye mi ettiler?? Doğrusu başka değil mi onun
Türkçe
0
0
0
15
Fenerbahçeli Bukowski
Fenerbahçeli Bukowski@fenersouza·
Dünya kupası öncesi finaller, şampiyonluklar konuşuluyordu. Hayallerle yaşayanları gerçeklerle terbiye ettiler. Şu iki maçta adam gibi ürettiğimiz pozisyon sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Başta Arda olmak üzere takımda iyi oynayan tek oyuncu yoktu. Şimdi "Haydi çocuklar sahile"
Türkçe
15
9
151
6.7K
N
N@Nano3907·
@ahmetkonanc Yalan söylemek, algı yapmak fetullahçılar için nefes almak gibi bişeydir
Türkçe
0
0
0
15
N
N@Nano3907·
@barisssn fatihi, şenolu, abdullahı falan getirin de siz de rahat edin biz de rahat edelim!! Zaten nefret etmek için yer arıyorum
Türkçe
0
0
0
67
Barış Yurduseven
Barış Yurduseven@barisssn·
Milli takımlarda büyük antrenörler çalışır..! Bir yerlerde izleri, ayak izleri olanlar çalışır..! Milli takımda siz hiçbir başarısı olmayan bir adamı teknik direktör yaparsanız, bir süre oyuncu kalitenizle gitseniz de sonuç bellidir..! Bu, kulüplerimiz için de geçerlidir; büyük kulüpler, başarısı olmayan teknik adamlarla bir yapılanma içerisinde değillerse çalışmamalıdır..! İki santrfor düşmanı cahilin ( Tedesco - Montella ) bu sezon ülkemize ve ülkemizde yaptıkları, sanırım bu oyunu yönetenlere ya da yönettiğini sananlara ders olmuştur..! Henüz, “Bu adamı kim milli takıma hoca yaptı, kim bazı oyuncuları ona her maç kadroya çağırtırdı, kim ona baskıyla bahisten ceza alan yardımcı antrenörü tekrar işe aldırdı?” (Ki TFF’de birçok kişi bahis oynadığı için işten atılmıştı.) Bunları da yazan olmadı..! Dikkat edin; sıralamayı yapayım derken, o sıraya sizi sokmasınlar..! Bu oyunda ve hayatta en önemli olgu; kandırılmamaktır..! Kandırılmayın, başarırsınız..!
Türkçe
96
27
291
30.8K
N
N@Nano3907·
@sarilacivertskk Çünkü fetullahçılarda omurga diye bişey yoktur
Türkçe
0
0
0
301
Sarı Lacivert Sokak
Sarı Lacivert Sokak@sarilacivertskk·
Galatasaraylı bazı fenomenlerin nasıl oevladı olduğunu göstereceğim. 1- Geçen maç Arda defansa yardım etmedi Zeki Çelik o yüzden döküldü demişlerdi. Bugün Yunus Akgün sıçtı hiç yardım etmedi ama Mert Müldür sahanın en iyisiydi diyen bir tane gördünüz mü? 2- Sorun Kerem'de dedik ama Can ve Deniz girince onlarda boş çıktı sorun sistemdeymiş diyen gördünüz mü? 3- Eren Elmalı döküldü aptalca fauller yaptı Kenan'a en ufak destek olmadı diyen gördünüz mü? 4- Uğurcan için Berke Özer'i yedik Uğurcan sıçtı biz sorumluyuz diyen gördünüz mü? 5- Barış Alper Türk hakemleri olmayınca elini kolunu kullanamayınca balona dönüşüyor diyen oldu mu Ama sorsan alayı milliyetçi oevlatları
Türkçe
55
389
2.5K
57.6K
N
N@Nano3907·
@murat_kilim36 Biz bu salaklıkla yine bile iyi durumdayız aslında
Türkçe
1
0
2
20
Murat
Murat@murat_kilim36·
70 yaşında babamı alıp İstanbul’a sana oy vermeye gittiğim için pişmanım Aziz Başkan. Benim derdim İsmail Kartal’ın gelmesi değil, inşallah şampiyon yapar. Benim derdim efsanem, gururum, canım hocam, abim Aykut Kocaman. Böyle olmamalıydı, süreç böyle yönetilmemeliydi. Hocam bunu hak etmedi. Ben üzüntüden kahroluyorum.
Murat tweet media
Türkçe
38
13
250
5.7K
N
N@Nano3907·
@irfanyirmibes Başladı Aykutun trolleri.. nereye kadar götürecekler bakalım
Türkçe
0
0
0
2
İrfan Yirmibeş
İrfan Yirmibeş@irfanyirmibes·
Aykut Kocaman Guirassy ile yarım saat FaceTime görüşme yaptı, Oğuz Çetin'e Greenwood heyecan yaratır, sıkışan maçları çözer alınmalı dedi, sol bek için Grimaldo'yu önerdi. Hani bazıları Anadolu'dan oyuncu istedi algısı yaptı ya külliyen yalan. İşte istenen futbolcular
Türkçe
347
160
1.4K
340.4K
N
N@Nano3907·
@bkfrkn Euro 24de çeyrek finali yazdıran Mert Gunoktu.. AQ fetullahçıları cayır cayır algı yapıyor
Türkçe
0
0
1
150
Furkan 🏆🏆
Furkan 🏆🏆@bkfrkn·
🔙 Uğur Karakullukçu: "Uğurcan Çakır artık geri dönülemez bir 1 numara. Şu anki Uğurcan prime Rüştü Rençber'den önde. Tarihin en iyi Türk kalecisi olma yolunda ilerliyor."
Türkçe
1.2K
91
1.1K
274K
N
N@Nano3907·
@fenerlimete09 Tedesconun kuyusunu kazdıysa iyi birşey yapmış aslında
Türkçe
1
0
0
79
Mete Mete
Mete Mete@fenerlimete09·
Futbol aklına güvenmiyorum kardeşim, Onun olduğu yerde başarı olmaz, Kuyu kazma olur, Hagi hayranı bir tip, Tedesco'nun kuyusunu kazan bir vasıfsız.
Türkçe
10
6
151
4.2K
N
N@Nano3907·
@oguzzatsiz "Benzin istasyonum yok, benzin istasyonlarım var"
Türkçe
0
0
0
10
Oğuzhan Atsız
Oğuzhan Atsız@oguzzatsiz·
Gürsel Tekin CNN Türk’teki canlı yayında küfür etti: vay p*zevenge bak kardeşim.
Türkçe
398
84
424
271.4K
N
N@Nano3907·
@Yakkl14578419 Sen ya gerizekalısın ya da süzme gerizekalısın
Türkçe
0
0
0
7
Barış 19🍀7🇹🇷 💛💙
İzlemeyenler için şöyle özetleyim; Bjk nin ilk 5 oyuncundan 4 tanesi sakat ve oynamadı.Macin başında beşinci yabancısı da sakatlandı oynamadı.Macin ikinci yarısında koçu atildi ve 6.yabanci oyuncuda sakatlandı.Ama mükemmeli hocamız Saras son 1 dakikaya kadar maçı koparamadı.Aziz başkanın yerinde olsam Obradovici takimin başına getiririm sampiyon olsak bile.Keza BJK tam kadro çıksaydı mumkunati yoktu şampiyonluğun
Fenerbahçe Beko@FBBasketbol

Final serisinde 2-1 öne geçiyoruz! 💪 Tebrikler Fenerbahçe Beko! 👏 Maç Sonucu | Beşiktaş Gain 🆚 Fenerbahçe Beko: 71-82 Skor dağılımımız: Melli 17, Hall 15, Horton-Tucker 13, Birch 11, Biberovic 8, Baldwin 7, Jantunen 5, De Colo 4, Metecan 2. #YellowLegacy

Türkçe
380
47
951
308.1K
N
N@Nano3907·
@etkilihaberyeni Yanlışlıkla, refleksle, alışkanlıkla oy verenler de dahil yüzde Sıfır nokta 5 alırsa öpsün başına koysun
Türkçe
0
0
0
208
Etkili Haber
Etkili Haber@etkilihaberyeni·
Kılıçdaroğlu destekçisi Barış Yarkadaş: "Sokakta insanlar CHP'nin bölünmemesini ve güç kaybetmemesini söylüyor. Emin olun ki bu hava bir süre sonra kırılacak. Kemal Bey ömür boyu bu koltukta oturmayacak."
Türkçe
270
5
46
35.6K
N
N@Nano3907·
@fenersouza Merak falan hiç gerek yok.. İsmail Kartal olmuş her türlü de daha iyi olmuş
Türkçe
0
0
0
2.3K
Fenerbahçeli Bukowski
Fenerbahçeli Bukowski@fenersouza·
Benim için İsmail Kartal hoca olarak bir adım önde ama Aykut Kocaman şu saatte açıklanmaz, İsmail Kartal açıklanırsa kulüpte karar aşamasında yaşananlar anlaşılmış Aykut Kocaman yerine İsmail Kartal tercihine dönüş sanırım Fenerbahçe'de bu yeni dönemin en çok merak edilen şeylerinden biri olacaktır.
Türkçe
20
6
154
41.1K
N
N@Nano3907·
@fenerlimete09 3-4 ay sonra görücez doğruyu yanlışı
Türkçe
0
0
0
22
Mete Mete
Mete Mete@fenerlimete09·
12 senedir yeniden kadro kuruyoruz, 3 senedir dünya yıldızları alıyoruz, Sonuç 0 Borç her gün artıyor... Yeni yönetim doğrusunu yapıyor, İhtiyaca göre transfer, doğru yapılanma.
Türkçe
43
13
329
6.3K
Tolga Gizli
Tolga Gizli@TolgaGizli·
AZİZ YILDIRIM FENERBAHÇESİ Maraton E blok ✅ Fenerbahçe radyo ✅ Fenerbahçe üniversitesi⏳ Kolej⏳ Küfredenler ⏳ Algı yapanlar ⏳ Oy verenler hain diyenler ⏳ Şampiyonluk ⏳
Türkçe
40
36
423
15.1K
N
N@Nano3907·
@FenerSol1907 Kesinlikle merkez Bankası başkanı olmalı!!! Katılıyorum
Türkçe
0
0
0
23
FenerSol
FenerSol@FenerSol1907·
Fatih Terim, TFF Başkanlığı’na değil de Merkez Bankası Başkanlığı’na atanmalı. Seçil Erzan’ın ifadelerine göre; ortada milyonlarca dolarlık bir fon hikâyesi var, mağdurlar var, zarar edenler var… BİR TEK ZARAR ETMEYEN FATİH TERİM VAR. Böyle bir ekonomik başarı hikâyesi varken futbolun içinde harcanması ülke adına büyük kayıp.
FenerSol tweet media
Türkçe
29
291
1.4K
19.3K
N
N@Nano3907·
@ajansmuhbir1923 Melihin fonladığı, belediyeyi kaybedince kapanan kanal a'dan TRTye torpille girmiş.. liyakat yine yok tabi
Türkçe
0
0
2
3.6K
🎙️ Muhbir
🎙️ Muhbir@ajansmuhbir1923·
Güntekin Onay, TRT’deki spiker hatasını yorumladı: • Yeni Zelanda - İran maçındaki skandala yönelik 3 - 5 kelime kelam etmek isterim. • Hatayı yapan arkadaş maçı off-tube'tan (Türkiye'den) anlatmış olsa cehaletine verir ve hoş görürüm. • Lakin maçı Los Angeles'tan ve yerinden anlatıyor. • İran ve Yeni Zelanda takımlarını karıştırması akıl ve mantık sınırlarını zorlayacak bir seviye. • Seremoni var, bayraklar var, ulusal marşlar var, adam demek ki onları bile bilmiyor. • Yeni Zelanda rugby, basketbol ve futbolda; her branşta siyah giyer ve ‘All Blacks’ olarak bilinir. Bunu sporla ilgilenen herkes bilir. • İran'ın da forması logosu bayrağı belli, demek ki bu arkadaş Los Angeles'a gitmesine rağmen; hiç yabancı dil bilmiyor belli ama dünyadan haberi yok. • Kabul edilemeyecek bir hata bu! İnsani ve anlık değil ne yazık ki maalesef. • Yapacak bir şey yok bu durumda. Dünya Kupası’nda canlı yayında bu boyutta büyük bir hata olmamalı.
🎙️ Muhbir tweet media
Türkçe
384
227
6.5K
1.9M
Hiç etik değil
Hiç etik değil@hic_etikdegil·
Sibel Can'ın Nurella'nın cenazesinde tanga giymesini aşamıyorum.
Türkçe
171
108
3.5K
1.9M