Onur

5.9K posts

Onur

Onur

@OnRB1925

🚴🚣🏻‍♀️🪂🥊⚽️🏀

เข้าร่วม Nisan 2021
576 กำลังติดตาม16 ผู้ติดตาม
HASAN
HASAN@HASOsyalmedya·
Arkadaşlar selamlar güzel günler, güzel haftalar. Abimin tedavisi şu an için kontrol altına alındı. Bugünden itibaren tekrar beraberiz. Ufak ufak piyasalarla ilgili paylaşımlara başlarım. Allah kimseyi sağlıkla sınamasın. Yazan iyi dileklerini ileten herkese tekrardan teşekkürler
Türkçe
147
12
989
37.1K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
HADİ O ZAMAN KEYİFLENELİM TAKAS 2 TEMMUZ 5 DE HAZIR OLUCAK EKİP TAHTALARI TEMMUZ 5 DE HAZIR OLACAK GİTMEDEN DE SON KEZ DETAYLI GÜZEL BİR YAYIN YAPARIZ SONRA YAVAŞTAN BU KARDEŞINIZ YENI PROJEYE BAŞLAR FARKLI BIR ALANDA INSANLARIN HAYATINA DOKUNMAYI PLANLIYORUM TAKAS IKIYI BEKLEYENLERI GÖREYIM ŞIMDIDEN LISTEYI HAZIRLIYORUM YINE BIR ALI CAN’DAN KLASIĞI TABII KI DE ÜCRETSIZ OLACAK
Türkçe
104
48
255
4.4K
Onur
Onur@OnRB1925·
@yseminaksoy Teşekkürler ablacım 🌼🌺🌸🌼🌺🌸
Türkçe
1
0
2
53
Yasemin Aksoy🌸
Yasemin Aksoy🌸@yseminaksoy·
Sözde değil özde baba olan herkesin “ Babalar Günü “ kutlu olsun. Aramızda olmayan tüm babalara da rahmet dilerim. Bu günleri kim bulduysa çok iyi etmemiş mi ? Hayat su gibi akıp giderken geride kalan dede torun arasında anneler babalar ve çocukların mutlu anıları olsun. 💫⭐️ Binler selam, sevgilerimle🌸🌸🌸❤️❤️❤️ #BabalarGünüKutluOlsun #BabalarGünü
Yasemin Aksoy🌸 tweet media
Türkçe
25
2
227
2.8K
Onur รีทวีตแล้ว
Gazetory
Gazetory@gazetory·
Diyetisyen Hatice Nur Ege'den paketli gıdaların gerçek yüzü: 🔶 Bir bardak kola içtim deme, 11 tane küp şekeri çatır çutur yedim de. 🔶 Bir paket cips yedim deme, 6 dilim ekmek, 4 dolu yemek kaşığı margarin yedim de. 🔶 Bir kutu enerji içeceği içtim deme, 20 küp şekeri kalp krizi riskiyle mideme indirdim de. 🔶 Bir paket çikolata yedim deme, 8 dilim ekmek ve 20 küp şeker yedim de. 🔶 Orta boy patlamış mısır yedim deme, 250 gram margarini eritip kaşıkladım yedim de. 🔶 Bir paket hazır noodle yedim deme, günlük tuz ihtiyacımın tamamını bir anda alıp damarlarımı kuruttum de. 🔶 Ara öğünde form ya da diyet bisküvi yedim deme, 3 dilim beyaz ekmeğin içine gizlenmiş beyaz şekeri kalorisi az diye kandırılarak yedim de. 🔶 Marketten aldığım şekersiz fıstık ezmesini yedim deme, trans yağı kaşıkladım de. 🔶 Kahvaltıda ekmeğe fındık kreması sürdüm deme, ekmeğimin üzerine palm yağı, 5 tatlı kaşığı toz şeker serptim de. 🔶 Kahvaltıda 3-4 dilim salam sosis yedim deme, et artıklarıyla yapılmış sodyum nitrit ve tuz bombasını mideme indirdim de.
Gazetory tweet mediaGazetory tweet media
Türkçe
163
391
1.8K
383.7K
Onur รีทวีตแล้ว
Fatih Eryılmaz
Fatih Eryılmaz@fatiheryilmaz0·
Bu resim 1903 yılında Hint alt kıtasında çekilmiş. Bengalli bir kadın, sırtında sahip diye hitap ettiği İngiliz erkeğini sırtında taşıyor. İngiliz, fesli fessiz köpeklerini, Mustafa Kemal Atatürk’e, Türk kadınını bu hale düşürmediği için saldırtıyor.
Fatih Eryılmaz tweet media
Türkçe
131
2K
7.8K
99.8K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Naber, nasılsınız? Nasıl gidiyor, keyifler nasıl?
Türkçe
34
9
104
2.4K
Yasemin Aksoy🌸
Yasemin Aksoy🌸@yseminaksoy·
@OnRB1925 @Ekofintek İyiyim Onurcum işlerim yoğun sen nasılsın ? Geçen hafta neredeydi 4020-4040 aralığı destek oldu. 4385 Usd üstü zorlandı tekrar aşağı şu an 4000 Usd kırılma ihtimali aşağı yönlü bana göre daha yüksek. @Ekofintek grafik günceller bakarız yine. Ama son yazdıklarım geçerli.
Türkçe
1
0
6
161
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Bunun temel Nedenleri şu yüzden olabilir 1-Ölü kedi sıçraması (proje bitmiş düşen hissede oyuncu tepki verip insanlar gidiyor düşüncesi ile atlar ve terste kalırlar tepkiden öteye gitmez ) 2-Hissede sert bir düzeltme olmuştur ama mal çıkışı yoktur (oyuncular arası anlaşmazlık-oyuncuların hapse girmesi -gözaltına alınması vs vs gibi durumlarda mal çıkışı yoksa ve hisse taban taban geliyorsa elbet tepki verecektir burada önemli olan doğru yerde yakalamak aksi halde satış fırsatı bile bulamadan çok büyük zarar edersiniz (#ıskpl de canlı sunduk ) 3-Düzeltme sürecinde olan hissenin kredili cezasının bitmesi (#ieyho da 40 dan 24 e geldiğimiz süreçte cezanın bittiği gün tabandan tavana olmuştu ve o dönem proje gerçekten sağlam temeller ile devam etti) 4-Kısada marj açmış hissede sepepsiz bir şekilde taban olduktan sonra piyasa buradaki iş bitti burası düşücek diye düşünürken tabandan tavana yapan oyuncu (ana amaç korkutup malı almak ) #bıgen de yaşadığımız gibi Yazdığım 4 olay da genel anlamda riskli olsa da onlara nazaran daha risksiz olan bir madde daha var 5-Hissede operasyon başladı ve hisse oyuncu maliyetine yakın ise hissede haber kaynaklı veyahut başka bir olaydan dolayı taban oldu ise oyuncu duruma el atar ve maliyetinin altındaki hisseyi kaldırır #atatr de canlı sundum size sayfada var yazıp göz atabilirsiniz. Genel anlamda kısa özet şu tabandan tavana nadir olan bir durumdur fakat doğru temeller ile yakalamak ve kazanmak mümkündür ana temel neden mal çıkışı yoksa ve proje bitmediyse bunu yakalayabilirsiniz aksi halde tabandan kalkıyor gibi yapılan hisselerde ana amaç sizi çekip size mal satmaktır o yüzden riskli ama bir o kadar da kazançlı olan bu ihtimal az olsa da doğru hamleler ile güzel kazanç sunar Benim düşüncelerim bu şekilde bunlar benim gördüklerim Tabi ki bilmediğim atladığım yada unuttuğum şeyler vardır bunları yorumlara yazarsanız beraber değerlendiririz Bir bilgi paylaşımın daha sonuna geldik okuyan herkese teşekkür ederim
Ali Candan@poltalemdar1907

Daha önce hiç tabandan tavana yakalayan oldu mu yada bu durum hangi şartlarda oluşur bilen var mı ? Yada neden son 30 dakika da yapılıyor bu iş ?

Türkçe
37
38
156
6K
Onur
Onur@OnRB1925·
@HASOsyalmedya Geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşAllah selamlar
Türkçe
0
0
2
129
HASAN
HASAN@HASOsyalmedya·
Arkadaşlar merhabalar. Neden olmadığıma dair yazan soran çok arkadaşımız olduğu için cevap vermek istedim. Yaklaşık 5 gündür hastanelerdeyim. Abimle ilgili ciddi anlamda bir hastalık tanısı konuldu. Bir tedavi başlanacak. Yani olmama sebebim piyasalarla ilgili değil. Bu süreçte ilk adımı Çapa tıp fakültesi ile başlatmamız gerekiyor. Maalesef bu hafta burada olamayacağım. Gelecek hafta itibariyle tekrar beraber oluruz.
Türkçe
645
39
1.6K
118.6K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Genel anlamda yorumlar doğru bunun temel 2 nedeni olabilir 1-tahtacı sinir uçlarınız ile oynayıp sizi bezdirmek ve malınızı almak ister 2-Aslında hissede bir ekip yada oluşum yoktur iş çoktan bitmiştir haber akışı ile pozitif para girdi mi diğer yatırımcılar çıkar ve birbirini dengeler yani hareket stabil olur gelen gideni karşılar gibi Çünkü eğer içerde bir oyuncu olsa bu tarz durumları kaçırmaz ve tepki verip yukardan ürünü almanızı ister
Türkçe
16
20
83
1.4K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
Sizce bir hisse bu endekse rağmen gitmiyorsa gitmemesinin nedeni nedir yada her yer yeşil olduğunda bile gitmiyorsa ? Bu durumun 2 açıklaması var ama önce sizlerin düşüncelerini merak ediyorum ?
Türkçe
78
21
149
8.8K
Onur
Onur@OnRB1925·
@yseminaksoy Ablacım nasılsın? , ons 4580 nemi gidiyor sence?
Türkçe
0
0
0
43
Yasemin Aksoy🌸
Yasemin Aksoy🌸@yseminaksoy·
Sıcak savaş, sosyal medya savaşlarıyla devam ederken İran / ABD barış anlaşması da ülke liderleri tarafından önce X'de duyuruluyor. Distopik dünya da olağan işler. Merhaba.🩷💐 #ıranwar #socialmediawar
The Kobeissi Letter@KobeissiLetter

The Iran peace deal has now been announced by Pakistan on X, confirmed by US leaders and Iranian media on X, and backed by Qatar on X. X has become the central venue to discuss and announce the most influential decisions in the world.

Türkçe
20
6
182
6.7K
Onur
Onur@OnRB1925·
@MuratMmturk Emeklerine sağlık tşkler 👏👏
Türkçe
0
0
0
130
Onur รีทวีตแล้ว
Mustafa Önsel
Mustafa Önsel@mustafaonsel·
Batılı namuslu bir bilim adamı Justin Mccarthy çıkıyor ve dile getiriyor ölüm ve sürgün kitabında, tarihin bu en büyük insanlık trajedisini... Balkanlar'da Türkler insanlık tarihinin en ağır katliamına uğradı diyor! Milyonlardan bahsediyor! Biliyor musunuz? Anılarına bıraktık anıtı bir taş diktik mi? Bir zamanlar onlar da sizin gibi mutlu bir yaşam sürüyorlardı. Ve Osmanlı'nın son döneminde, iyi yönetilemeyişin sonucu büyük bir soykırıma uğradılar! Ve çoğumuz, bir asırdan biraz fazla süre önce yaşanan bu büyük acıları bilmiyoruz bile... En azından şimdi izleyiniz ve PAYLAŞINIZ lütfen! Ve dua ediniz o canlarımız için!
Türkçe
16
2.1K
6.2K
103.6K
Onur รีทวีตแล้ว
KABAC 𐱅𐰇𐰼𐰰 🇹🇷
KABAC 𐱅𐰇𐰼𐰰 🇹🇷@K_TURK_19051919·
Osman Pamukoğlu: Kürt şovenler tarafından söylenen bir şey var; Kurtuluş Savaşı'nda, Çanakkale'de beraberdik. İki tarafta da yoktunuz. Beraber değildik! Bunu bize söylemeye mecbur bırakıyorsunuz. Kurtuluş Savaşı'nda olmadığınız gibi İngiliz ,Fransız ve Yunan'la işbirliği yapmak ve bağımsız devlet kurmak için kurulan Kürt Teali Cemiyeti ile; Ali Batı Ayaklanması, Cemil Çeto Ayaklanması, Milli aşiret isyanı, Koçgiri İsyanları ise milli mücadeleye zarar verdiniz. Anadolu'yu ne beraber fethettik ne beraber kurtardık, ne de beraber devlet kurduk. Devleti Türkler kurdu bu sefer de devleti yıkmak isteyen İngiliz ve Fransızlarla işbirliği ile Şeyh Sait İsyanı, Ağrı ve Dersim isyanlarını çıkarttınız... Apo'nun ABD ile birlikte yazdığı senaryodur beraber kurtardık ve kurduk palavrası...
KABAC 𐱅𐰇𐰼𐰰 🇹🇷@K_TURK_19051919

Apo'nun "beraber kurtardık" palavrası!. Türklere zorda kabul ettirilmek istenilen garip bir yalan var!.. “Kurtuluş Savaşı’nı beraber yaptık!..” bunu slogan yapıp yayıyorlar. Bunu hem Ankara’dakiler yapıyor, hem de Apo mahreçli PKK kaynakları!.. Ankara’dakiler hem de aralarında omzu kalabalık saf yetkililer de dahil, “dedelerimiz koyun koyuna şehitlikte” muhabbetine pek meraklılar! O kahraman şehitlerin etnik kimliklerini vurgulayıp sanki “Kurtuluş” ta iki ayrı millet varmış intibaı vermek doğru mu?!.. Apo ve çetesi bunu bilerek yapıyor... Onların stratejisyenleri (Batı) böyle bir dayatma geliştirip ellerine tutuşturmuştur... Apo da bu çerçevede sallıyor (Ortak vatan Türkiye-Kürdistandır(!) Kurtuluş Savaşını Türk-Kürt birlikte yaptı, birlikte kurtardık) diyerek kafasına göre Kurtuluş Savaşı üretiyor!.. Bu sözleri doğru değil, hesap kitap ortada.. Kurtuluş Savaşı sırasında verilen şehitlerle ilgili yöresel ve rakamsal bilgiler şöyledir.. Bölgelere göre şehit oranı... İç Anadolu Bölgesi: %34 Karadeniz Bölgesi: %29 Ege Bölgesi: %14 Akdeniz Bölgesi: %11 Marmara Bölgesi: %8 Doğu Andolu Bölgesi: %5 Güneydoğu Anadolu Bölgesi: %2 (detay icin bknz: Kürdoloji Yalanları-Ahsen Batur) Kurtuluş Savaşında verilen şehit sayısı 35 bine ulaşmaktadır. Bunun 700’e yakını doğudan onlar da Antep kökenlidir ! (Prof Dr Yusuf Halaçoğlu-Habertürk TV)! Çanakkale Savaşında 48 bin şehidin de bölgelere dağılımında pek bir değişiklik yoktur! Arkadan vurdular!.. Vatanı koruyanlara karşı ihanet şebekeleri de gene şimdiki gibidir.. Mardinli Piri Bekir’ler o dönemin Apolarıydı! Kurtuluş Savaşı’nı “birlikte yapmak” bir yana, Kurtuluş’un kahramanları sırtlarından vurulmuştur... “Kaldı ki Kurtuluş Savaşı’na katılmayan Kürtler çıkardıkları isyanlarda bu devleti yıkmak için savaşmaktan ve ölmekten çekinmemişlerdir. Kürt isyanlarında ölenlerin sayısı Kurtuluş Savaşı’nda ölenlerin on mislidir!.. Tarihi kaderimizin çizildiği savaşlarda Kürt katılımı yok denecek kadar azdır. Fakat Kürt isyanlarında ölenlerin sayısı 17 bindir !” Doğru olan budur... Apo’nun söyledikleri “itelemedir” önce kendi kapıkullarını efsunlamak için bu yalanlara başvurulmakta, peşine takılan sürüyü hipnotize etmede bunu kullanmaktadır!.. Böylece, “hak sahibi bir millet kavramı” peydahlamayı ummaktadır!.. Tabii projenin asıl sahipleri de bellidir..! Apo “Kurtuluş savaşı Türkler ve Kürtlerin ortak savaşıdır. 10 Şubat 1922 tarihinde Meclis’in gizli oturumlu 18 maddelik bir kararı var. Bu karar 64 ret oyuna karşılık 373 kabul oyuyla kabul edilmiş bir yasadır.” diye sallıyor.. Yok böyle bir yasa.. Olduğunu kim söylüyor?.. Apo!.. Ona kim söylemiş, cevap ilginç, “Fransız kaynakları”... Hani kaynak?.. Yok!

Türkçe
42
1.1K
3.4K
73.1K
Onur รีทวีตแล้ว
Daily Türkist
Daily Türkist@DailyTurkst·
E. Korgeneral Erdoğan Karakuş: “Hedef Türkiye diyorlar ya, aslında hedef Türkler. Hedef, Türkiye'deki Türkler artı İran'daki Türkler, Türk dünyasının Türkleri. Ve Pakistan Başbakanı şunu açıkladı: ’Biz Babür Hanlığının Türkleriyiz’ diye açıkladı. Bugün Urdu dilidir, Pakistan'daki resmi dil. Düşünün işte 300 milyona yakın Pakistan halkının resmi dili, Urdu dili, yani Türk dili. Hindistan'da da öyle. İkinci resmi dil Hindistan'da nedir? Urdu dilidir gene. Hindistan'daki Müslümanların dili Urdu dilidir. Onun için dünyadaki en büyük korku bir defa tarih korkusu. Bakın ben bunları uzun yıllar inceledim. 14 bin yıldır Türklere verilen arazi belli. Yahudilerin bir vaat edilmiş toprağı yok. O topraklar bizim. Kudüs'e gelişleri zaten Yahudilerin 3600 yıl önce. Halbuki biz orada 14.000 yıl oradayız. Yani insanlarımıza Batı'dan gelen tarihi aşılattılar yıllarca. Tarih çünkü 14 bin yıldır bizim ta Mısır'a kadar hakim olduğumuzu onlar da biliyor. Merak etmeyin. Onlar bizden evvel biliyor. Çünkü ben doktora çalışmamı da İngiltere'de gizli belgelerden yaptım. İngilizler, Fransızlara bir yazıyor. Şimdi gizli belgelerde. Ne diyor? Efendim Mustafa Kemal Atatürk diyor Etiler ile ilgili çalışma başlattı. Bu Etiler ile ilgili çalışmanın sonucunda iki yerde gerçekten Türklerle Etiler’in arasında bağ olduğu meydana çıktı. Fransızlar cevap veriyor. Ne diyor? ‘Türkler kuvvetlenmemeli. Yoksa Etiler vasıtasıyla Mısır'a kadar hakikaten aidiyet talep ederler.’ Batı bizim tarihimizi bizden iyi biliyor.”
Daily Türkist tweet media
Türkçe
120
1.4K
5.4K
189.8K
Ali Candan
Ali Candan@poltalemdar1907·
#vakfa 12.15 takibe aldık Eğitimlerde trendleri görmekten bahsetmiştim son dönemde farkettiyseniz para biraz daha yeni arzlara akıyor bunun temel nedenlerinden biri yeni arzlarda ilk yıl patron satışlı tipe dönüşüm olmuyor bundan dolayı hareketli oluyorlar ve lot fiyat etkeni ile cazip olanlar prim sunmaya gebe oluyor #genkm bunun örneklerinden di güzel primlendi şimdi #vakfa ona oranla geride kaldı ve buraya da hareket gelmesini bekliyorum İnfoyu takip edebilirsiniz. İnfo 3 milyon mal aldı 3 günde 1 milyonu teraya geçti kalan 2 milyon nereye geçecek Salı günü belli olur 4 saatlikte flama var çalışırsa hem flama aktifleşecek hem 4 saatlikte dük olmuş olucak Buda senede hız katar 13 direnç 12 seviyeleri destek seviyeleri Bu yazdıklarım yatırım tavsiyesi olmamakla beraber sadece kendime nottur Kendi analizleriniz daha doğru sonuç verecektir
Türkçe
67
40
221
6.7K