الکترون بی بند و بار

11.8K posts

الکترون بی بند و بار banner
الکترون بی بند و بار

الکترون بی بند و بار

@Rezaqd

الکترونی که به دنبال رهایی از تمامی چهارچوب‌هاست. (گه اضافه می‌خورد)

اطراف اتم เข้าร่วม Nisan 2017
11.1K กำลังติดตาม10.9K ผู้ติดตาม
الکترون بی بند و بار
با ماشین اداره رفته بودیم ماموریت، راننده شیشه‌ها رو داد پایین گفت ببخشید کولر خرابه! برگشتیم اداره سوار ماشینم شدم که برگردم خونه سر چهارراه دیدم همون راننده نشسته تو ماشین با شیشه‌های بالا داره از خنکای کولرش لذت می‌بره.
فارسی
4
0
109
3.3K
الکترون بی بند و بار
هر چقدر هم حواسمو پرت کنم ولی وقتی میشینم سر سفره کسی نیست که بی‌هوا برام برنج بریزه، وقتی ظرف میشورم کسی نیست از پشت بیاد روی شونه‌‌م بوسه بزنه، وقتی مشکلات رو دوشم سنگینی می‌کنه و آرامشو ازم میگیره کسی نیست آغوشش باز کنه بگه بیا اینجا پیشِ منه. کجایی مادر که رنج با من درآمیخته.
فارسی
12
1
95
978
ماری کوری
ماری کوری@p_risorius·
@Rezaqd واییی حشره جماعت رو مخه به خصوص پشه کوره
فارسی
1
0
0
39
الکترون بی بند و بار
شب هر چی تلاش کردم پشه بکشم موفق نشدم، در رو بستم امدم بیرون خوابیدم و به جهت نیمه کار موندن مسابقه نتیجه سه هیچ به نفع پشه اعلام شد.
فارسی
3
0
50
479
الکترون بی بند و بار
یادش بخیر یه سری دیت اول بنده خدا دختر تو گرما بردم کوه‌های بی‌آب و علف اطراف کرج، مثلا فکر می‌کرم خیلی بهش خوش می‌گذره؛ الان که فکر می‌کنم اگه یکی منو دیت اول اونجا می‌برد قطعا تو مسیر خودمو از ماشین پرت می‌کردم پایین.
فارسی
5
0
85
937
Pardis
Pardis@Paridaizaa·
@Rezaqd میفهمم تک تک حرفایی که میزنیو میفهمم
فارسی
1
0
1
43
یکی یدونه 🔆
یکی یدونه 🔆@YParvar12366·
چرا کسی قدر این دستپخت نایس منو نمی دونه 😔💔
فارسی
6
0
51
814
Nasim Fattah🏳️‍🌈
پلیس راه لفت ده گروپ👨‍🦼👨‍🦼👨‍🦼
فارسی
4
3
58
6.5K
Rohan
Rohan@RohanInShadow·
@Rezaqd اونور قرمه سبزی بدن خوبه😂
فارسی
1
0
1
5
Rohan
Rohan@RohanInShadow·
@Rezaqd اینقدر پشه کش زدم که الان احساس میکنم دارم بهشتو میبینم😂
فارسی
1
0
1
9
Rohan
Rohan@RohanInShadow·
@Rezaqd منم درگیرشم هنوز😂
فارسی
1
0
1
43