Sefer Eren

6.9K posts

Sefer Eren

Sefer Eren

@SeferEren20

Yolcu, DE

เข้าร่วม Temmuz 2022
2.9K กำลังติดตาม564 ผู้ติดตาม
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@fb5036 Aihm kararları sayesinde son yıllarda beraat edenler arttı. Ceza alıp, sonra beraat eden çok var
Türkçe
0
0
0
69
Furkan
Furkan@fb5036·
AİHM vs bir şey beklemek saçmalık.. Hadi toplandınız ses duyurdunuz vs vs iyi güzel de tutup orada Demirtaş, İmamoğlu vs posterleri ile onları savunmaya kalkan cemaatçiyi yatırıp skeceksn.. Be mk un malı bu adamlar senin değerlerine söven seni böcek gören tipler zaten..
İşkence Report@IskenceReport

Thousands have gathered in Strasbourg. They are calling out to the European Court of Human Rights and the Council of Europe, which have delayed action on critical cases for political reasons: Justice must not wait. Justice now @ECHR_CEDH #AdaletBuluşması #JusticeMarch

Türkçe
3
0
10
1.2K
Mahmut Cebi
Mahmut Cebi@Mahmut_Cebi·
Hilal Nesin'den terörist oldukları için ülkelerinden dışlanan, mağdur edilen Hizmet Hareketi mensuplarına ağır itham: "Sizden terörist olmaz. Siz slogan atmayı bile bilmiyorsunuz."
Mahmut Cebi tweet media
Türkçe
7
9
30
2.7K
Neva Ciftcioglu Banes
Neva Ciftcioglu Banes@NevaCiftcioglu·
Ankara’da NATO Zirvesi bereketi… Asfaltlar yenileniyor, kaldırımlar (kırmızı ya) boyanıyor, şehir spa bakımına alınmış gibi. Keşke boyle arada bir zirve olsa da başkentimiz bir elden geçse!
Neva Ciftcioglu Banes tweet mediaNeva Ciftcioglu Banes tweet media
Türkçe
169
143
5.6K
576.6K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@ANKAAKNAANKA @EmreUslu Harcayana sormak lazım. Suç olmayan şeyleri suçmuş gibi milyonlara çamur atmak yerine, devlet gibi davranıp olayı düzeltebilirdi en az hasarla ama mesele kendi iktidarı olduğu için harcanacak insan yığınları lazımdı.
Türkçe
0
0
1
10
ARYO
ARYO@ANKAAKNAANKA·
zaten benim sordugumda tamda bu, bu cocuklari neden CIAnin MOSSADin taseronlari haline getirip, islevleri tamalndiginda CIA ye MOSSADa harcatdiniz, Turkiye nin altin nesli 60larda idam sehpalarinde, 70lerde sokaklarda, 80 lerde iskencelerde katledildi son kalan neslide Mericde surgunde, cezaevinde
Türkçe
1
0
0
115
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@ihsanozkes Çoluk çocuk, damat iş arıyor, akpye yanlamak lazım olarak anladım.
Türkçe
0
0
0
6
İhsan Özkes
İhsan Özkes@ihsanozkes·
Rahmetli Baykal’a kaset kumpası fetöcülerin işiydi. Sn. Baykal istifa konuşmasında “Pensilvenya’’dan aldığım üzüntü ve destek mesajlarının samimiyetine inandığımı da söylemek istiyorum” demişti. Rahmetlinin kaset korkusu hala devam ediyordu ki 15 Temmuz darbe teşebbüsünden sonra bile ‘ben ilk gün söyleyeceğimi söylemiştim. Onu geçersiz kılan bir veriyi de şu ana kadar yakalayamadım. O günden bugüne bir değişiklik olmadı’ demişti. Bu kumpastan hemen sonra zaten CHP Kurultayı vardı. Rahmetli Baykal Kurultay öncesi (kaset kumpasından önce) benimle görüşmüştü ve benim PM’de yer alacağımı söylemişti. Kurultay öncesi kaset kumpası ile Sn. Baykal harcanarak, Sn. Kılıçdaroğlu’nun Genel Başkanlığının yolu açıldı. 22 Mayıs 2010’da yapılan 33. Olağan Kurultayı ile Sn. @kilicdarogluk CHP Genel Başkanlığına geldi. Bu kurultayda PM Üyesi seçilenler çoğunlukla CHP kimliğine sahiptiler. Ancak 6 ay sonra 18 Aralık 2010’da yapılan 15. Olağanüstü Kurultayda Sn. Kılıçdaroğlu birkaç fetöcüyü PM Üyesi seçtirerek fetöyü CHP Genel Merkezine taşıdı. Bunları 2011 seçimlerinde Milletvekili listelerine de koydu. Milletvekili seçilenlerle de fetöyü TBMM’ye taşıdı. Bunlardan fetöden yargılanan oldu. Yurtdışına kaçan oldu. Gelinen noktada fetö Kılıçdaroğlu CHP’sini kullanıp attı. Şimdi kullanmakta olduğu Sn. @eczozgurozel CHP’sini de atacaktır. 21 Temmuz 2015’te kişisel olmayan nedenlerle CHP’den istifa ettim. Tayyip Erdoğan düşmanlığı, PKK dostluğuna götürüyorsa, burada durmak lazım demiştim. Benim CHP’de Milletvekilliği sorunum yoktu. Nitekim CHP’den istifa etmeden önce yaptığım görüşmede Sn. Kılıçdaroğlu ‘Senin Milletvekilliği sorunun yok. Nereden istersen oradan olursun’ dediğinde ‘takdir edersiniz ki milletvekilliği uğruna, rahatsız olduğum konulara katlanmam kendime saygısızlık olur’ dedim. Erdoğan düşmanlğı ile fetöcülerle işbirliği yapanlar, fetö belasıyla mücadele edebilir mi? Bu nedenledir ki 2018 Seçimlerinde ben oyumu Sn. @RTErdogan’a vereceğimi ve verdiğimi açıkça ilan ettim. 2015’de CHP’den istifa ederek yaptığım açıklamalar nedeniyle; kimi muhalefet beni kendilerine ‘hainlik’ yapmakla ve iktidara ‘yakakalık’ yapmakla itham etti. İktidar cephesinden kimileri de beni iktidara ‘yalakalık’ yapmakla itham etti. İtham eden her iki kesim de beni maalesef anlamadı veya anlamazlıktan geldi. Gerçek olan şu ki : 11 yıl önce söylediklerimde haklı çıktım. Beni 11 yıl önce hainlikle ve yalakalıkla suçlayanların, vicdanları (varsa) sızlar mı, siz karar veriniz.
İhsan Özkes tweet media
Türkçe
62
30
79
29.8K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@drfakiakin Bu hesap parodi olmakla beraber, bu fikirde olan vardır
Türkçe
1
0
0
12
Kutay Mıhlıardıç
Kutay Mıhlıardıç@KutayMihliardic·
🌍 "Avrupa 40 derecede ağlıyor, biz Türkiye'de 46-47 C görüyoruz bu kadar söylenmiyoruz" diyenler için işin arkasındaki bilimsel gerçekleri 5 maddede özetleyelim 👇 ☀️ 1. Gündüz İşkencesi: Özellikle Orta/Kuzey Avrupa'da yazın gündüzler 18-22 saat sürüyor. Güneş tepeden neredeyse hiç inmiyor, toprak ve binalar aralıksız güneş radyasyonuna maruz kalıyor. Coğrafyanın soğumaya vakti kalmıyor. (Öğle vaktinin 9-10 saat sürdüğünü düşünün) 🌤️ 2. Maskeleme Etkisinin Yok Olması: Avrupa’da hava kirliliği (aerosol) çok az olduğu için güneş ışınlarını filtreleyecek bir kalkan yok. Güneş ışığı direkt ve en yakıcı haliyle vücuda çarpıyor. Hissedilen sıcaklık bu yüzden çok daha agresif. 🥵 3. Evler Adeta Birer Termos: Avrupa'daki binalar kışın ısıyı içeride tutmak için yalıtılmış. İçeri giren sıcaklık günlerce dışarı çıkmıyor. Klima altyapısı da olmadığı için evler geceleri fırına dönüşüyor. 🌡️ 4. Nem ve "Boğulma" Hissi: Kuru bir 45 derece, nemli bir 35 dereceden daha katlanılabilirdir. Avrupa'nın nehir ve kıyı şehirlerindeki yüksek nem, vücudun terleyerek kendini soğutmasını engelliyor ve biyolojik iflası hızlandırıyor. ⚡ 5. Meteorolojik Anomali: Bu yüksek frekanslı sıcaklıklar özellikle kuzey Avrupa'daki yüz yıllık iklim dengesinin tamamen dışında. Altyapı da insan vücudu da bu ekstrem duruma hazırlıksız. ✍️ Özetle: Coğrafya, nem, altyapı ve 20 saatlik güneş birleştiğinde Avrupa'daki 35 derece, Türkiye'deki 45 dereceden daha ölümcül bir baskı yaratıyor.👇
Kutay Mıhlıardıç tweet media
Türkçe
253
1.4K
8.1K
1.3M
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@CTasdemir Almanya gibi ayrıştırma yok sanırım. Hepsi aynı yerde.
Türkçe
0
0
0
147
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@SaidSefa AI filan sanmıştım ilk görünce. Gerçek mi yoksa 🤣
Türkçe
1
0
1
298
SaidSefa
SaidSefa@SaidSefa·
Futbol siyasetle hiç bir dönemde bu kadar iç içe girmemişti. Bilal Erdoğan resmen federasyon başkanı gibi davranıyordu. Federasyon başkanına zaten değinmeye bile gerek yok. Bu pislikten temiz çıkılamazdı. Nitekim çıkılmadı! Buyrun buyrun, hepiniz buyrun!
Türkçe
34
283
758
17.9K
Sefer Eren รีทวีตแล้ว
Metin Yıkar
Metin Yıkar@myikar·
Dünya Kupası'nın en hızlı golü rekorunun sahibi efsane futbolcu @hakansukur evinin yanında oynanan millî maça gidemedi. Az önce biten Paraguay karşılaşmasını evde birlikte izledik. Maç sonunda telefon kamerasını açıp sıcağı sıcağına hislerini sordum. Anlattı.👇👇👇 youtu.be/P9nfX_q2Bo0
YouTube video
YouTube
Metin Yıkar tweet media
Türkçe
21
191
512
23.5K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@hakansukur Alma Kralın ahını, çıkar aheste aheste. Adamlar, milli maçı bile ayrıştırma aracı olarak kullanıp, siyasete meze ettiler.
Türkçe
0
1
9
600
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@BrammerAyse Kral belli sayım hocam futbolda. Ahını aldılar adamın.
Türkçe
0
0
0
250
Ayşe Baltacıoğlu-Brammer
Yıllardır bu ülkeye gerçek gururu yaşatan Filenin Sultanları’nın tırnağı bile olamayacak adamlar kral muamelesi görüyordu. 48 takımlı Dünya Kupası’nda Haiti’den sonra elenen ikinci takım olmayı da başardılar.
Türkçe
9
31
292
7.3K
HAKAN ŞÜKÜR 👑
HAKAN ŞÜKÜR 👑@hakansukur·
Üzgünüm ve üzgünüz . Sadece ailem maçtaydı ve ben son maçı büyük umutla bekliyordum .. Maalesef Dünya Kupasına veda eden ilk takım Türkiye oldu. Ayrıca ABD gruptan lider çıkmayı garantiledi. Geçmiş olsun…
Türkçe
102
170
831
46.5K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@ertem_emre Almanyada satılan Fas karpuzları, TRnin eski zamanlardaki kaliteli karpuzuna benziyor. TRde şuan satılan karpuzlar, kabak gibi tadı var çoğunun. O yöreden gelen üzüm, domates vs çok lezzetli ve aromatik.
Türkçe
0
0
0
130
Ramin Saeidi (Maragalı)
Ramin Saeidi (Maragalı)@raminmaragali·
Sizce Türk devletleri tek pasaport sistemine geçmeli mi?
Azerbaijan 🇦🇿 Türkçe
25
3
33
2.4K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@SerpicoSwiss 1.90 dizel şuan. Biraz arttı bazı ürünlerde (yumurta, et) ama çoğu ürün aynı geçen sene ile sanki.
Türkçe
0
0
2
349
𝖘𝖊𝖗𝖕𝖎𝖈𝖔🇨🇭
Bugün 6 ay sonra 🇩🇪‘ya alisverise gittik, fiyatlar fark edilir sekilde artmis bayagi bir üründe,eskiden Isvicre ile Almanya arasinda cok farkediyordu suan cogu ürün 🇩🇪‘dan daha ucuz 🇨🇭‘de.Benzin ve mazot bile Isvicrede 20 Cent daha ucuz. 🇩🇪daki arkadaslar sizce nasil fiyatlar?
Türkçe
8
0
10
3.6K
Mannerist
Mannerist@sigfredomagren·
@arti49com Kardeşim siz haber sitesisiniz o yüzden doğru haber yapın, aptal olmayın. Bu video 3-4 yıl öncesine ait, ve ayrıca Corona ile ilgili bir video. Zor zamanlardaki ırk dil din farketmeksizin birlik beraberlik ve hoşgörü anlayışı ile ilgili bir video, bahsettiğiniz ile alakası yok.
Türkçe
2
0
98
8.2K
Artı49
Artı49@arti49com·
Almanya'da süpermarket zinciri Edeka, Türk komşularını sevmeyen yaşlı bir Alman'ı konu alan bir reklam yayınladı.
Türkçe
42
148
2.3K
236.6K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@dailygurbetist Bir FOMO var tabi almanyaya karşı ki herkesin bu yük/göçün altından kalkması zor. Bazıları, olana razı olup devam etmesi gerek.
Türkçe
0
0
1
41
Daily Gurbetist
Daily Gurbetist@dailygurbetist·
@SeferEren20 Ancak burada plansız bir şekilde yorum yapıp karar vererek sonra hüsrana uğrayan ve uğrayacak olan kişilere sitem ediyorum. En laf anlamak istemeyenler onlar..
Türkçe
1
0
2
73
Daily Gurbetist
Daily Gurbetist@dailygurbetist·
Türkiye’deki kötü ve vahim yaşamdan bıkıp sosyal medyada gördükleri propagandadan etkilenerek inanılmaz bir Almanya algısı oluşmuş durumda. İnsanlara buna dair tek kelime anlatamazsın. Bunları da gazlayan, çevrelerindeki körü körüne Avrupaperestlik yapan kişilerin büyük payı var.
𐱅𐰇𐰼𐰜@deniz_uelkue

@polcaysentardgn Türkiye’nin durumunu inkar etmiyorum zaten en sert eleştirenlerden benim. Ama burda da gelecek için durumlar parlak değil. Amk bir bok bildiğiniz yok Avrupa hakkında.

Türkçe
5
5
29
3.6K
Sefer Eren
Sefer Eren@SeferEren20·
@KPehlivano85093 Araştırmada süreye ilişkin net bir bilgi yok. Sadece, bu tür bir vakadan bahsediliyor
Türkçe
0
0
0
196
Koray Pehlivanoğlu
Koray Pehlivanoğlu@KPehlivano85093·
O açlık oruç değil canlarım. Günde iki öğün yiyince aç kalmıyorsunuz. O hiç bir işe yaramıyor emin olunuz. Otofaji 24 saati geçen açlıkla başlıyor. İmmün sistem sıfırlanması için de 48-72 saat açlık gerekiyor. 72 saatten aşan açlık ise vücudunuza ciddi zarar verir. Bu açlık sırasında da düzenli su içilmesi lazım.
All day Astronomy@forallcurious

🚨: Japanese biologist Yoshinori Ohsumi won the Nobel Prize for discovering the mechanism by which the body cleanses itself by "eating" its damaged cells when starved.

Türkçe
22
2
65
11.8K