Sercan ESES

547 posts

Sercan ESES banner
Sercan ESES

Sercan ESES

@SercanES

เข้าร่วม Şubat 2025
58 กำลังติดตาม40 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
İyi ki Eskişehirsporluyum. Çok büyüksün be ESES.
Türkçe
0
0
1
822
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@mehmetesk1974 Kollana kollana şampiyon oluyorlar, Avrupaya gidiyorlar. Avrupa’da nal topluyorlar 26 senedir başarı diyebileceğimiz bir sonuç yok. Sırf bizansta oynuyor diye gereksizleri milli takıma alıyorlar. Sonuç rezalet. Komple Türk futbolunu bitirdiler komple
Türkçe
0
0
2
198
Mehmet Şimşek
Mehmet Şimşek@mehmetesk1974·
Türkiye futbolunun zirvesi Süper Lig’dir. Sen Süper Lig’de her takımda 5-10 yabancı futbolcuyla oynarsan, uluslararası maçlarda da gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi kalırsın. İtalyan hocan’da çok üzgünüm önümüze bakacağız der
Türkçe
4
4
65
4.3K
Sercan ESES รีทวีตแล้ว
Eskişehirspor
Eskişehirspor@Eskisehirspor·
19 Haziran 1965'ten bugüne aynı arma, aynı sevda, tek miras. Anadolu'nun yıldızı, Türk futbolunun mihenk taşı Eskişehirsporumuzun 61. kuruluş yıl dönümü kutlu olsun! 🖤❤️
Eskişehirspor tweet media
Türkçe
32
376
1.2K
43K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@Metin_Al_ @AytacErsoy Güzel bilgi. Kesin gözüyle bakıyorum artık transfere. Atatürk stadına gelen biri anılarını bırak çocuğunu, torununa anlatır
Türkçe
1
0
2
74
Metin AL
Metin AL@Metin_Al_·
@AytacErsoy Daha önce bizde oynamış Hakan Şimşek'in oğlu, belki bu bir avantaj olabilir gelmesi için...
Türkçe
1
0
3
655
Sercan ESES รีทวีตแล้ว
Eskişehirspor
Eskişehirspor@Eskisehirspor·
🇹🇷 Tam 24 yıl ardından Dünya Kupası heyecanı yeniden Türkiye’mizle! 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu’ndaki ilk maçında Avustralya ile karşılaşacak A Millî Takımımıza başarılar diliyoruz. Yanınızdayız, #BizimÇocuklar ! 🇹🇷 #AUSTUR #FIFAWorldCup
Eskişehirspor tweet media
Türkçe
4
88
549
12.5K
Nebi Hatipoğlu
Nebi Hatipoğlu@NebiHatipoglu·
Çok kıymetli hemşehrilerim, büyük Eskişehirspor taraftarı; Son günlerde Eskişehirspor’umuzla ilgili yaşanan gelişmeleri yakından takip ediyorum. Gündemle ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşmak isterim. Geçtiğimiz sezon play-off finalinde arzu etmediğimiz bir sonuç alarak bir üst lige yükselme hedefimizi gerçekleştiremedik. Bu sonuç hepimizi üzse de ben o gün de kimseyi suçlamadan, birlik ve beraberlik içinde yolumuza devam etmemiz gerektiğini ifade ettim. Geçen sezon şampiyon olmamız için elimden gelen her türlü desteği vermeye çalıştım. Eskişehirspor’un bir daha borç sarmalına girmeyecek, kendi ayakları üzerinde duran güçlü bir yapıya kavuşması için projelerimizi her platformda dile getirdim. (Bu konuda Büyükşehir Belediye Başkanı ve Sayın Valimiz de şahittir) Sadece konuşan değil, sorumluluk alan tarafta oldum; gerektiğinde elimi değil, gövdemi taşın altına koyacağımı da açıkça ortaya koydum. Bugün de aynı noktadayım. Sezonun sona ermesinin ardından mevcut başkan ve yöneticilerimizle görüşerek kongrenin vakit kaybetmeden yapılmasını, hatta seçimli bir kongreyle yeni projelerin ve yeni vizyonların yarışmasının kulübümüz adına faydalı olacağını kendilerine ilettim. Ancak mevcut yönetim bunun uygun olmayacağını ifade etti. Bunun üzerine özellikle takımın iskelet kadrosunun korunmasının hayati önem taşıdığını, Akın ve Jakob başta olmak üzere takımın omurgasını oluşturan isimlerin mutlaka elde tutulması gerektiğini dile getirdim. Bunun yanında, bizi doğrudan şampiyonluğa taşıyacak kaliteli ve nokta transferlerin yapılması gerektiğini, bu süreçte de her zaman olduğu gibi destek vermeye hazır olduğumu söyledim. Ne yazık ki bugün geldiğimiz noktada yönetim, iskelet kadrosundaki iki önemli oyuncusununu tutamayarak kaybetmiş durumdadır. Eğer mevcut yönetim görevine devam edecekse, kalan iskelet kadroyu mutlaka korumalı ve şampiyonluk hedefi doğrultusunda gerekli transferleri vakit kaybetmeden gerçekleştirmelidir. Bu süreçte Eskişehirspor’a yıllarca hizmet etmiş eski başkanlarımızdan Halil Ünal’ın da kulübümüz adına çeşitli projeler geliştirmesini ve sorumluluk almasını kıymetli buluyor, Eskişehirspor için ortaya koyduğu çaba nedeniyle kendisine teşekkür ediyorum. Şunu herkes bilsin ki; başkan kim olursa olsun, yönetimde kim bulunursa bulunsun ben Eskişehirspor’un yanında olmaya devam edeceğim. Bu büyük camiayı hak ettiği yerlere taşıyana kadar hiçbir fedakârlıktan ve hiçbir sorumluluktan kaçmayacağım. Çünkü Eskişehirspor hepimizin ortak değeridir. Ve unutulmamalıdır ki; Kimse Eskişehirspor’dan büyük değildir.
Nebi Hatipoğlu tweet media
Türkçe
49
43
324
24.9K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@esesmaniac Öncelikleri Eskişehirspor olmalı. Ama kimseye kızamıyorum ben. Futbolcunun elinde 15 yıl sermayesi var. 35’ten sonra elindekini yiyecek. Böyle düşününce herhangi bir futbolcunun feda edecek 1 yılı olmaması olağan geliyor. Kapitalist dünya parayı veren düdüğü çalıyor
Türkçe
0
0
0
297
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@esesmaniac Teknik olarak yapılamıyor olabilir. Transfer yasağımız olduğundan bonservisli futbolcu zaten alamıyoruz. Amatör sözleşmenin de bağlayıcılığı yok maalesef. Hayatlarında 40.000 kişiyi yan yana görmeyen futbolcuların 40.000 taraftarın kendisini desteklediğini gördüğünde bence de +
Türkçe
1
0
0
189
eren #TayfunTatlıFedaisi
eren #TayfunTatlıFedaisi@esesmaniac·
Akınla Jakobun gidişine çok üzülmedim ne yalan söyleyim ikiside yaşlı kontenjandı yerlerine adam bulunur ama Ozan’ı, Tayfun’u, Murat’ı, Bora’yı (para kazandırırsa sıkıntı yok) elimizden bedavaya kaçırırsak işte o zaman vah halimize dememiz lazım… İskelet olarak bunlar tutulmalı.
Türkçe
4
0
50
4.3K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@esesmaniac Kardeşim herhangi bir futbolcumuzun bonservisi bizde değil. Amatör lisansta bildiğim kadarıyla sözleşmeler zaten en fazla bir sezonluk yapılabiliyor. Hali hazırda bonservisi kulüpte olan bir futbolcu yok. Yani bize para kazandırması mümkün değil herhangi bir futbolcunun.
Türkçe
2
0
0
486
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
Gerçek Eskişehirsporlu gazetecilerle, arpacıları ayırmak lazım. Bu kadar kolay harcamamak gerek. Bir hata yapılmışsa da gereken dersler alınmış, güvenilecek insanlarla güvenilmeyecek insanlar arasındaki farklar kırmızı çizgiyle ayrılmıştır. Şimdi kenetlenme zamanı. Yaşasın ESES
Aytaç Ersoy@AytacErsoy

HALİL ÜNAL Bir süredir başkan olabilmek için çeşitli görüşmeler yaptı. Herkesin bir araya gelmesi gerektiğini belirtti. Liste oluşturmak için görüşmelerde bulundu. Hatta mevcut yönetime, Halil Ünal'a yakın bir kişi 'bekleyin, hocayı açıklamayın' dedi. Mali Genel Kurul da bekletildi. Nebi Hatipoğlu, “Halil Ünal benimle geldi, konuştu. Projelerini anlattı, başkan olmak istediğini söyledi" dedi. Daha bir çok detay var, yazdık bunları hep. Sürece hakim bir çok insan ilk günden beri doğruların yazıldığını zaten biliyor. Halil Başkan bugün gazeteci Süha Bozkurt'a, "Bütçemizi ortaya koyduk ancak gelinen noktada şunu gördük; Eskişehir’de hala tam anlamıyla bir birlikteliği göremiyoruz. Bunu göremediğimizden de Eskişehirspor’a faydalı olamayacağım durumda adım atmaya gerek yok" dedi. Tüm bunlar olurken Halil Ünal adaydı, bugün beklediği karşılığı göremeyince, istediği bütçe oluşmayınca gazeteci Erhan Ünal ve Ahmet Deniz Canoruç'a 'Ben adayım veya başkan olacağım' demedim" ifadelerini kullandı. Suçlu yerel basın ilan edildi. Üzücü bir durum, başkanın bunu bir anlık öfkeyle dediğini düşünüyorum. Gerekli düzeltmeyi mutlaka yapacaktır. Eğer dediği gibi bir durum olsa, benzer şeyler günlerdir 8 gazete, 2 televizyon, 10'larca sitede yazılıp konuşulurken Halil Başkan neden hiç cevap vermedi, 'aday değilim' yazılanlar yalan demedi? Süreç başından beri yazdığımız ve konuştuğumuz gibi ilerledi.

Türkçe
0
0
2
73
Ahmet Deniz Canoruç
Ahmet Deniz Canoruç@Cannoruc·
🚨Halil Ünal: Ben hiç bir zaman adayım filan demedim... Başkan olacağım da demedim. Liste hazırlığı da yapmadım... Mevcut arkadaşlar göreve devam etsin... (@erhanunl)
Türkçe
52
2
91
23.3K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
“Delinin biri bir kuyuya taş attı. Kırk akıllı çıkaramadı.” mı diyeceğiz? #Eskişehirspor @Eskisehirspor
Sercan ESES tweet media
Sercan ESES@SercanES

@CanerHoruz26 Açıkcası benim de aklıma yalan olma ihtimali takıldı. Süha beyin yalan haberlerini daha önce görmüştük. Eskişehirsporu kullanarak gündeme gelmeye çalışmışlığı vardır. Eskişehirli diğer gazetecilerin kaynakları Süha bey ise bu konu balon bir haberden ibaret olabilir mi?

Türkçe
0
0
0
1.7K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@Esesramazan1 Ben de öyle düşünüyorum. Tek bilen biz değilizdir herhalde. İsmin önemi yok. Hep destek tam destek.
Türkçe
0
0
1
48
ramazan taşer
ramazan taşer@Esesramazan1·
Bence insanlar başka açıdan bakıyor olaya. Bu kadar ismi geçen zengin abiler bilmiyorlarmı bu adamı biliyorlar. Biz paramızı verecez diyorlarsa ne diyelim ki. İki oyumuz var kongre olursa katılır orada oluruz bizimki bu kadar .arada da gereken desteği veririz yaniii😀😀
Türkçe
3
0
30
2.2K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@Antremantopcusu Bu it kültüre uyum sağlasaydı iyi şeyler olabilirdi belki istatistikleri hiç fena değildi o zaman. Pezevenk Türk yemeklerini beğenmemiş yemeği bile yurtdışından geliyordu. Süre almadan rekor para aldı söğüşledi gitti kulübü. Hoşcanın kazığı olarak kaldı akıllarda.
Türkçe
0
0
0
148
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@AytacErsoy Bu bilgiler doğruysa Etinin, Eskişehirsporun mevcut yönetimle süper lig göremeyeceğini düşündüğü, hem kendi reklamı hem Eskişehirsporun menfaatleri hem de enflasyonun yükselmesiyle kulübün borcunun hafiflemesi sebepleriyle süper lig hedeflendiği çıkarımı yapılabilir mi Aytaç bey?
Türkçe
0
0
1
360
Aytaç Ersoy
Aytaç Ersoy@AytacErsoy·
Eskişehirspor'da adı başkanlık için geçen Halil Ünal'ın bahsettiği projenin şu minvalde olduğu belirtiliyor. (Resmi açıklama değil, sızan bilgiler) ▪️Ana sponsor ETİ'den beklediği 10 Milyon Euro üstü-civarı rakam ▪️1'er Milyon TL verecek 50-100 yönetici bulunması ▪️ Belediyelerden ve siyasilerden alınacak destekler
Türkçe
109
4
175
76.3K
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@CanerHoruz26 Adı geçenlerin kendi ağzından duymadıkça inanmak zor bu hikayeye
Türkçe
0
0
1
119
Sercan ESES
Sercan ESES@SercanES·
@CanerHoruz26 Açıkcası benim de aklıma yalan olma ihtimali takıldı. Süha beyin yalan haberlerini daha önce görmüştük. Eskişehirsporu kullanarak gündeme gelmeye çalışmışlığı vardır. Eskişehirli diğer gazetecilerin kaynakları Süha bey ise bu konu balon bir haberden ibaret olabilir mi?
Sercan ESES tweet media
Türkçe
1
0
2
689
Caner Horuz
Caner Horuz@CanerHoruz26·
HÜ gelecekse yönetimde tarafsız adaletli bir denetmen olmalı sponsorlar ve kamuoyuna gerekli bilgileri paylaşıp kamuoyu ve sponsorları şüpheye düşürmeyecek bilgileri paylaşıyor olmalı. Adamcı olmadık olmayızda. Aklımız ve hayallerimiz ile dalga geçilmesin kafi. Bu kadar gazeteci paylaşım yaptığına göre konu ciddi ve gerçekleşecek gibi. İlk beceremediği lobi mevzusunda ve garip gurup röportajlarında kendi adıma gereken ne varsa yazar çizerim.
Türkçe
8
4
55
8.6K