Serdar oglu

894 posts

Serdar oglu banner
Serdar oglu

Serdar oglu

@Serdaroglu42804

Bir çift göze seve seve can verilir. önceki hesabım kapandı bu yeni spam değilim. GT yapıyorum 1 VATAN 2 ATAM 3 ASLAN

Vösendorf, Österreich เข้าร่วม Kasım 2025
163 กำลังติดตาม130 ผู้ติดตาม
🇹🇷NAGEHAN ÇAVUŞOĞLU 🇹🇷
HELAL OLSUN TÜRK’ÜN ŞANLI ÇOCUĞU…. Ahmet Şanlı‘nın tepkisinin ardından Türk Dil Kurumu paylaşımını kaldırdı. “Ben Türk oğlu Türküm.7 kuşaktır soyum belli. Hiçbir CHP Genel Başkan’ını atam olarak kabul etmiyorum.” @DrAhmetSANLI 👏👏👏👏
Türkçe
280
222
1.7K
102.6K
12adalet
12adalet@12adalet183966·
@ihsanyalcinTR İyi güzel de madem salacaksiniz niye yakalıyorsunuzki elimiz soğumasın diyemi?. Ayrıca polis gülse de biz toplum olarak ağlasak fena olmaz halimize.
Türkçe
2
0
13
6.6K
İhsan Yalçın
İhsan Yalçın@ihsanyalcinTR·
🔴ADANA’NIN EN AZILISIYDI… 🔴POLİSLERİ GÜLME KRİZİNE SOKTU Adana’da bir evden 500 bin TL’lik altın ve nakit para çaldı. Tam 83 ayrı hırsızlık kaydı bulunan ve Adana’nın en azılılarından olan kadın, Osmaniye’de akrabasının evindeki gardırobun içinde yakalandı. Gardırobun içindeki hali ve rahat tavırları operasyonu gerçekleştiren polisleri bile güldürdü. Karşısında ekipleri görünce ise, “Maşallah, ne oldu şimdi?” dedi. Bu arada bu görüntü Mart ayında kaydedildi; ama ben yeni gördüm.
Türkçe
55
45
764
759.1K
Said Huyut
Said Huyut@SaidHuyut·
Sorsan herkes bilir masumiyet karinesini. Ama belli ki toplum olarak ikna olmuş değiliz anlamlı bir ilke olduğuna. Çoğunluk, polisin yolda tuttuğu birinin otomatikmen suçlu olduğuna kanaat getiriyor. Hukuk, mahkeme, avukat filan hep vakit kaybı zaten, polis tuttuğunu atsın içeri.
Said Huyut@SaidHuyut

Görüntüde herhangi bir direnme ve kaçma şüphesi yok. Ama yorumların çoğunluğu kelepçeyi ve polisin kabadayı üslubunu savunuyor. Avukata karşı polisin yanında durmak, hukukun değil gücün üstünlüğüne inanmak. Güce biat etmeyi temel varoluş refleksi edinen bir savunma mekanizması.

Türkçe
12
1
21
2.9K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@ubeyithan41 Ne okuması kardeşim bunlar parayla dip alanlar. Okuma da yok
Türkçe
1
0
2
520
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@SaidHuyut Kaçmayacağına eminsin yani 😀😀 asıl bu avukatları meslekten atacaksın. Parayla okul bitirip yapay zeka sayesinde tartışma yapmaya çalışan yalancı sürüsü
Türkçe
0
0
0
148
Said Huyut
Said Huyut@SaidHuyut·
CMK m. 93: Yakalanan veya tutuklanarak bir yerden diğer bir yere nakledilen kişilere, kaçacaklarına ya da kendisi veya başkalarının hayat ve beden bütünlükleri bakımından tehlike arz ettiğine ilişkin belirtilerin varlığı hâllerinde kelepçe takılabilir.
Türkçe
11
0
33
8.8K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@SaidHuyut Alıştınız tabi nerde hırt var nerde o. E var savunmaya. Herkes tepki gösterince zorunuza gidiyor. Ne kadar sağlam yalancı olursan o kadar iyi av. olursun. Sen de iyi bir av. benziyorsun
Türkçe
0
0
1
78
Said Huyut
Said Huyut@SaidHuyut·
Tam da bundan bahsediyorum. Polis yakalamış mı, bitti kardeşim, suçludur kesin, ez kafasını geç. Mahkemeye ne lüzum var? Bunca hakime savcıya bilirkişiye kalem memuruna niye maaş veriyor ki zaten devlet? Koca koca adliye binaları niye var ki zaten? Hep israf, hep vakit kaybı.
Kürşad@Mustafakursad57

@SaidHuyut Avukat bey yorumlarda bir Allah’ın kulunun avukatı yada avukatları haklı bulmamasının sebebi üzerine biraz düşünün derim. Uyuştucududan gözaltına alınan yada suç üstü yapılan bir şahsa “insanlık onuru yada insan hakları” masalları işlemez. Ezeceksin bunların kafasını.

Türkçe
25
0
43
10.6K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@e1inci Lan veriyorsun parayı oluyorsun avukat. Neyin havası bu? Ülkenin yarısı mühendis yarısı avukat. Bilginiz olmadığı her konuya da atlamayın. Aklı yok fikri var
Türkçe
1
0
54
1.6K
ersunbirinci
ersunbirinci@e1inci·
Polis memurlarının, ihbar üzerine olay yerine neden 14 saat sonra geldiklerini bugün anladım be kardeşim. Söylediklerimizi anlamıyorlarmış.
Türkçe
49
1
62
26.2K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@kmustafaozturk Klasik cahil ve avukat. Bu 3 ü artık beraber kullanılmalı. Kardeşine önden kelepçe tak ve kovalamaca oyna bakalım kelepçesiz olmaktan ne kadar farklı. O yüzden eğitimlerde arkadan kelepçeleyin diye söylerler. Kime ne anlatıyorsam gerçi
Türkçe
0
0
2
38
Serdar oglu รีทวีตแล้ว
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL
Adam emniyet binasında nargile keyfi yaparak orayı kahvehaneye çevirir, terör bölgesinde silahsız ve yazlık kıyafetle nöbet noktalarını pejmürde pejmürde gezer ve bu milletin vergileriyle alınan hizmet aracını görev haricinde, sivil kıyafetle kullanarak kafede keyif yapar ama yine de en ufak bir şey olmaz... İnsanın aklına 'Hangi cemaatin müridi?' diye sorular geliyor... Sadece nurettin'in idareciliği bu kadar olur işte... Savcılar bunu görmez ve bu durumu dile getirdiğimiz için bizim hesaplarımızın kapatılması için işlem yaparlar... Böyle bir ülke haline geldi güzelim ülkemiz... @RTErdogan @tcbestepe @mustafaciftcitr @TC_icisleri @dbakirvalilik @DiyarbakirEmn
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL tweet media
Türkçe
35
120
688
115.5K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@denizakb33 Bunu avukat olarak tutanlara yazık 😀 tersi düzü neymiş hangi kanun anlatsana 😀
Türkçe
0
0
0
1K
Av. Deniz Akbıyık
Av. Deniz Akbıyık@denizakb33·
Ters kelepçe işkencedir. Tersi düzü de vardır. "Gel avukatlığını yap" diye üstten üstten bağıran memur bey hukuka aykırı iş yapıyor. Söz söyleyen kişinin yaptığının da avukatlıkla dahi alakası yok, vatandaşlık görevidir. Şüphelinin ne ile suçlandığının da önemi yok, belki suçlu bile çıkmayacak, belki sadece kendi uyuşturucu kullanıyor ne olduğu dahi belli değil zaten mukavemet yok, zorluk çıkarmıyor, yakalanmış ve gidiyor memurlarla. Hanımefendinin tek hatası sinmesi; aşağı inip avukatıyım diyip devam edecekti. "Her şeye de karışmayıncılar" kadını bastırmış tabi hemen, asıl biraz siz her şeye karışın, yanlış gördüğünüzde biraz ses çıkarın ki yarın size de yanlış yapıldığında ses çıkaracak birileri olsun.
THS Haber@thshaber

Kadıköy’de üzerinde uyuşturucu bulunduğu öne sürülen bir gence polis ters kelepçe takmak istedi. — Yan apartmandan avukat olduğunu söyleyen bir kadın ise olaya müdahale etmeye çalıştı. — Polis: "Avukatsanız gelin avukatlığını yapın, yoksa uzatmayın"

Türkçe
957
29
456
689.8K
Katılım Borsacı
Katılım Borsacı@borsayatirimky·
@rajon98361 @av_toprakerinc Niye öldürsün ki ? Sadece yapması gereken erkeğe maddi manevi tazminat ödemesi ve boşanmaları sonra ne yapmak istiyorsa onu yapar.
Türkçe
1
0
3
585
Av. Tprak Erinç 
Av. Tprak Erinç @av_toprakerinc·
Zina suç olmaktan çıktığından beri aldatılan eşlerin aldatılmayı ispatlaması işte bu kadar zor oldu. Bu adama, eşinin yanında ki Adana büyük şehir belediye müdürü bişey yapsa kim verecek hesabı? Kayda alamasa nafakaydı tazminattı bir ton da masraf cabası
Türkçe
694
415
10.4K
1.7M
Serdar oglu รีทวีตแล้ว
Türk Polisi
Türk Polisi@hukukadaelet·
2026/44 Bunun adı tükenmişliktir. POLİS TÜKENDİ ARTIK. #PolisiDuyunSnRTE
Türk Polisi tweet media
Türkçe
10
129
507
30.3K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@ogretmensitemiz Hatta polise ey zatı şahaneler. Sizin gibi muhteşem kişiler sesini bu kadar yükseltmese tabi siz bilirsiniz gibi şeyler de söylediğini duyduk hocam
Türkçe
0
0
0
3.9K
Öğretmen
Öğretmen@ogretmensitemiz·
Bugün TYT'de görevli bir öğretmenin başından geçen olay Bugünkü sınavda yanımda kimlik ve ehliyet olduğu için polis, "Bu şekilde giremezsiniz." dedi. Ben de tekrar arabaya kadar yürümek zorunda kalacağımı düşünerek istemsizce acı bir tebessüm ettim. Bunun üzerine polis, "Bana gülmeyin, başka yere bakın." dedi. Ben de, "Nasıl konuşuyorsunuz siz?" diye karşılık verdim. Bu sırada seslerimiz karşılıklı olarak yükseldi. O esnada orada bulunan kadın polis araya girerek, "Ben bir bayanım, bana bağıramazsınız." dedi. Oysa olayın içinde değildi, sadece kenardan izliyordu. Ben de, "Size bağıran yok, neden lafa karışıyorsunuz?" dedim. Bunun üzerine ikinci bir erkek polis beni zorla dışarı doğru itti. Halbuki sadece kapıda duruyordum; içeri girmeye çalışmıyordum. Ona da, "Bana dokunmayın, çekin ellerinizi!" dedim. Sonrasında ehliyetimi arabaya bırakıp içeri girebildim. Ancak yaşananlar gerçekten üzücüydü. İnsanlarla iletişim kurarken daha saygılı ve yapıcı davranılması gerektiğini düşünüyorum. 25 yıllık bir öğretmene, sanki suç işlemiş biriymiş gibi davranılması ve azarlar tarzda konuşulması kabul edilebilir bir tutum değildir.
Türkçe
395
96
1.4K
373.4K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@mustafaciftcitr Benim altımda çalışan 70 kişi intihar edecek ve ben futbol konuşacağım... Gelişmiş bir ülke olsak muhalefeti bile istifa ederdi
Türkçe
0
0
0
57
Mustafa ÇİFTÇİ
Mustafa ÇİFTÇİ@mustafaciftcitr·
Bir yenilgiyle yol bitmez... Çünkü bu millet bilir ki; büyük zaferler, inançla, gayretle ve son ana kadar vazgeçmeyen yüreklerle kazanılır. Avustralya karşısında istediğimiz sonucu alamadık... Ama ne umudumuzu ne de bizim çocuklarımıza olan inancımızı kaybettik. Çünkü biz; umudunu kaybetmeyen, sonuna kadar mücadele eden ve her zorluğu birlik içinde aşmayı bilen bir milletiz. Şimdi önümüzde çok önemli bir mücadele var. Belki de bir Dünya Kupası hayalinin en kritik eşiği… Paraguay karşısında sahaya çıkacak bizim çocuklarımız yalnız değildir. Çünkü onların arkasında sadece stadyumlardaki binlerce taraftarımız değil; dualarıyla, sevgisiyle ve desteğiyle tek yürek olmuş büyük bir Türkiye var. Emniyet Genel Müdürlüğümüz, Jandarma Genel Komutanlığımız, Sahil Güvenlik Komutanlığımız, AFAD’ımız, Göç İdaremiz ve İçişleri Ailemizin her bir ferdi; çocuklarımızın hayallerine nasıl sahip çıkıyorsa, bugün de aynı inançla Milli Takımımızın yanında duruyor. Çünkü biz biliyoruz ki; bir çocuğun hayaline sahip çıkmak, Türkiye'nin yarınlarına sahip çıkmaktır. Haydi bizim çocuklar… Bu kez sahaya sadece bir maç için değil; bir milletin umudunu ve hayalini gerçekleştirmek için çıkıyorsunuz. Son düdüğe kadar mücadele edin. Gayret bizden, tevfik Allah'tandır. Rabbim ayağınıza taş değdirmesin, gücünüzü ve azminizi artırsın, her attığınız şut gol olsun. Ve unutmayın… Arkanızda sizinle sevinen, sizinle üzülen ve sizin için dua eden koskoca bir Türkiye var. Haydi #BizimÇocuklar… Tüm Türkiye Sizinle. @MilliTakimlar @EmniyetGM @jandarma @sahilguvkom @AFADBaskanlik @Gocidaresi @illeridaresi @TCNufus
Türkçe
640
1.2K
3.9K
229.4K
Serdar oglu รีทวีตแล้ว
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL
Kolluk kuvvetlerinin çığlığını duymayanlara, sesimizi bizzat yerinden, TBMM önünden haykırmak için geliyoruz... ​23 Haziran günü gerçekleştireceğimiz onurlu bir dava için düzenleyeceğimiz etkinliğimiz için Ankara Valiliği’ne yasal bildirim dilekçemizi kurumsal mail üzerinden resmi olarak ilettik... Bizler kanunların çizdiği sınırların dışına tek bir adım bile atmadan, hakkımızı meşru zeminde aramanın nasıl bir onur olduğunu, hayatına son veren vatan evlatlarının hakkı nasıl savunulurmuş herkese göstereceğiz... ​Niyetimizin hak davası olduğunu muhataplarımız da gayet iyi bilmektedir... Bizim derdimiz asla devletimizin karşısında durmak, kurumlarımızın itibarını zedelemek ya da kurum idarecilerimizi hedef göstermek değildir! Bizim tek derdimiz, bu vatanın gece gündüz demeden çalışan, uğradığı haksızlıklar, adaletsizlikler ve olması gereken değeri göremeyen öz evlatlarının uğradığı haksızlıklara son vermek için feryat edercesine ses vermekteir... ​Zerre kadar onuru, şerefi olan, hak yolunun neferi olmak isteyen herkesi 23 Haziran'da parmaklarını aşındırmaya, omuz omuza vererek Türkiye gündeminin birinci sırasına bu haklı çığlığı çivilemeye davet ediyoruz! ​Korkmadan, yılmadan, hukuk çerçevesinde hakkımızı sonuna kadar haykıracağız ve duyulmayan sesimizi kulakları patlatırcasına duyuracağız Allahın izniyle... Bu feryadı ya duyacaksınız ya duyacaksınız! 🚨🇹🇷 @turan3400 @Asli3616 @AsilTrk32 @SerkanYARAR44 @SancaktarSamet @specialist1998 @Turk_Askeri11 @bekciotagi
bombacimlym5 Vedat KILIÇEL tweet media
Türkçe
9
251
1.1K
31K
Serdar oglu รีทวีตแล้ว
Asli36
Asli36@Asli3616·
Gerçekten Polisin sesini duyan var mı? 44'ncü intihar gerçekleşti bir Öğretmen intihar ettiğinde soruşturma başlatılıyor, polis intihar ettiğinde herkes sus pus kör sağır dilsiz modunda! Giresun İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Şube Müdürlüğü'nde görevli 307xxx sicil sayılı polis memuru Osman S. denizde kafasına ateş ederek hayatına son vermiştir. @EmniyetGiresun #Polis #Emniyet
Asli36 tweet mediaAsli36 tweet mediaAsli36 tweet media
Asli36@Asli3616

2026/ 44 Bir Polis memurunun intiharı Giresun merkezde akşam üzeri saatlerinde eski Atatürk Stadı karşısındaki sahil şeridinde denizde bir kişinin hareketsiz halde durduğunu gören vatandaşlar durumu yetkililere bildirdi. İhbarın ardından bölgeye hızlıca polis, sağlık ve ilgili kurum ekipleri sevk edildi. Denizden çıkarılan 40 yaşındaki erkeğin hayatını kaybettiği belirlenirken, yapılan incelemelerde şahsın Trabzonlu polis memuru O.S. olduğu tespit edildi. Edinilen bilgilere göre, bugün öğle saatlerinde kendisinden haber alınamayan polis memuru için mesai arkadaşları tarafından arama çalışması başlatıldı. Yapılan araştırmalar sonucunda O.S.'nin cansız bedeni, saat 13.30 sıralarında Giresun Merkez'de 19 Eylül Kapalı Spor Salonu karşısındaki sahil kesiminde bulundu. Olay yerinde polis ekipleri tarafından yoğun güvenlik önlemleri alınırken, çevrede detaylı bir olay yeri inceleme çalışması gerçekleştirildi.  Cumhuriyet savcısının incelemelerinin ardından cansız beden, kesin ölüm sebebinin net olarak belirlenmesi amacıyla adli tıp kurumuna kaldırıldı. Trabzonlu polis memurunun şüpheli ölümüyle ilgili emniyet güçlerinin başlattığı çok yönlü soruşturma devam ediyor. Vatandaşlar tespit etmeseydi siz nerede bulacaksınız son sinyale baksaydınız nerede olduğunu görürdünüz, 13:30-19:00 saat arası 5.30 saat hiç mi aklınıza gelmedi bakmak? 44 intihar gerçekleşmiş, 44 intihar nasıl ve nerede gerçekleşmiş hiç mi bilgi notu okumadınız? Neler oluyor diye sormayacağım artık görüyorum ki yetkililer Polise kıymet vermiyor kıymeti geçtim saygı duymuyor. NELER OLMUYOR diye soracağım artık! Yazık günah değil mi ya millet çocuğunu INTIHAR etsin diye mi okutuyor büyütüyor! Siz erkek olduğunuz için affedersiniz doğum sancısı nedir bilemezsiniz fakat o DOĞUM sancısını hisseden Annelere sorun ne kadar zor ve acı şeklinde gerçekleştiğini, belki vicdana gelirsiniz. Allah taksiratını affetsin @EmniyetGiresun #Polis #Emniyet

Türkçe
12
156
564
20.4K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@EmniyetGM Hayret emniyet diye bir yer olduğunu öğrenmiş. Hanginiz söyledi gerçeği söyleyin 😀
Türkçe
0
0
5
772
Türk Polis Teşkilatı
İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi, Emniyet Genel Müdürlüğümüzü ziyaret ederek, Genel Müdürümüz Sayın Ali Fidan ile bir araya geldi. Emniyet Teşkilatı olarak, her zaman yanımızda olan, desteklerini ve güvenini daima hissettiğimiz İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi’ye teşriflerinden dolayı şükranlarımızı sunuyoruz.
Türk Polis Teşkilatı tweet mediaTürk Polis Teşkilatı tweet media
Türkçe
106
61
571
79.4K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@mustafaciftcitr Polis hakkı dışında dünya üzerinde konuşmadığın konu kalmadı. Hakkım haramdır
Türkçe
0
1
0
197
Mustafa ÇİFTÇİ
Mustafa ÇİFTÇİ@mustafaciftcitr·
Organize suç örgütleri artık farklı bir yapıya bürünüyor. Çizgi film karakterlerinden esinlenerek kendilerine takma isimler veren, sosyal medyayı ve dijital platformları yoğun şekilde kullanan, hızlı zengin olma hayaliyle hareket eden yeni nesil suç örgütleriyle kararlı mücadelemizi sürdürüyoruz. Bu yapılar; düşük yaş ortalamasıyla, zayıf örgüt bağlarıyla, tek kullanımlık eleman anlayışıyla ve hiçbir etik, ilke, racon ya da ahlaki sınır tanımayan yöntemleriyle toplum huzurunu hedef alıyor. Suç örgütlerinin insan kaynağı, finans kaynakları ve dijital hareketliliği üzerinde titizlikle çalışıyoruz. Sosyal medya faaliyetlerini, suç gelirlerini ve yurt dışına kaçan firarilere yönelik süreçleri yakından takip ediyor; suçtan elde edilen her türlü kazancın izini sürüyoruz. Geçen yılın tamamında 337 organize suç örgütüne yönelik 836 operasyon gerçekleşirken bu yılın sadece ilk 5 ayında 382 organize suç örgütüne yönelik 952 operasyon düzenledik. Hiçbir şehir eşkıyasının milletimizin huzuruna kast etmesine izin vermeyeceğiz. Türkiye Yüzyılı’nda suç örgütlerine de, onları besleyen karanlık yapılara da göz açtırmayacağız.
Türkçe
216
751
3.6K
115.5K
Serdar oglu
Serdar oglu@Serdaroglu42804·
@polissorunlar @MKalayci42 Apoyu nasıl çıkarırızı düşündüğünüzün onda binde birini keşke polis neden intihar ediyor diye düşünseydiniz
Türkçe
0
0
0
104
POLİSSORUNLARITAKİP
POLİSSORUNLARITAKİP@polissorunlar·
MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Konya Milletvekili @MKalayci42 : Biz Türk polisinin her zaman arkasındayız, onlar varsa güvendeyiz, onların fedakârlıklarıyla huzur buluyoruz. Polislerimizin mesleki ve özlük haklarıyla ilgili taleplerinin bilincindeyiz ve her zaman da destekçileriyiz, üzerimize ne düşüyorsa yapmanın gayreti içindeyiz. #Polis #Emniyet
Türkçe
77
47
277
20.8K