STB/STD รีทวีตแล้ว
STB/STD
48 posts

STB/STD
@StabaekEnjoyer
Stabæk Fotball Enjoyer💙 📍Bærum💰
Onkel Blaa เข้าร่วม Nisan 2026
44 กำลังติดตาม27 ผู้ติดตาม

Jeg sa det til dere, Næss skulle vært med til VM. Ser ut som Ajer og Heggem er 7/8 Bud Lights nede. #BetaltPartnerskap
STB/STD@StabaekEnjoyer
Noen store overraskelser i landslagstroppen som skal til VM. Ingen Aron Dønnum, Nikita Haikin, Nicolai Næss eller Felix Horn Myhre med på flyet til USA. Håper Ståle vet hva han driver med, heia Norge🇳🇴
Dansk

Urovekkende mange med historie i Stabæk her
Søren Heller@Awnrottur
Prøvde å finne 30 grunner til at Norge ikke kvalifiserte seg til noen mesterskap fra 2002-2024
Norsk

@hvorforkrig Feil å si at «det kan bli lenge til neste gang». Nå er jo flere av våre landslagsspillere unge menn. Har 3 spillere over 30, Nyland (35), Sørloth (30) og Aursnes (30) som er med å påvirker landslaget. Resten er ikke for gamle og flest er i «prime» alder til neste mesterskap.
Norsk

Dette laget her som i følge enkelte er verdt milliarder tapte mot Finland. Husk å nyte at vi er i mesterskap med A-landslaget, det kan bli lenge til neste gang!
NorgesFotballforbund@nff_info
U21: Dagens lag 🇳🇴
Norsk

@svenskfotboll Skjønner at man skal passe på skader før VM, men trenger ikke stille med bandy landslaget for det boys
Norsk

@askebegeret Er ikke religiøs, men til tross for det takker jeg gud hver morgen og kveld for at han ikke plasserte meg i «Moss»💀
Norsk

@andrewauthier @StBfyren Sa JEG hadde bedre gressmatte i hagen, sa ingenting om nye nadderud.
Norsk

@StabaekEnjoyer @StBfyren Tror ikke dere med flunka nytt stadion og plast skal melde på gress egt
Norsk

@StabaekEnjoyer Masse, ut på banen å melder Bærumssøppel. Sånt er dritfett når du er bak masse security og gjerder.
Norsk

@stabakmemes Hvorfor tatovere Dahlby når samme tatovør kan skrive Sanyang like bra?
Norsk

Dahlby tatovering er Wild etter 4 scoringer i år
Andy@AHeywood_84
Might nip down the tattoo place after work! 😉😆#bwfc
Norsk
















