STB/STD

48 posts

STB/STD banner
STB/STD

STB/STD

@StabaekEnjoyer

Stabæk Fotball Enjoyer💙 📍Bærum💰

Onkel Blaa เข้าร่วม Nisan 2026
44 กำลังติดตาม27 ผู้ติดตาม
STB/STD รีทวีตแล้ว
Fabrizio Romano
Fabrizio Romano@FabrizioRomano·
🌎🇳🇴 OFFICIAL: Norway qualify to FIFA World Cup Round of 32!
Fabrizio Romano tweet media
English
805
6.3K
134.2K
2.3M
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
Drita full? Ja Mista stemmen? Ja Jobb om 4 timer? Ja Norge skal vinne hele fuckings vm? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Svenska
0
0
4
332
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
Fotballens svar på Robin Hood
STB/STD tweet mediaSTB/STD tweet media
Svenska
0
0
17
2.9K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
Sithole har sett highlights av Thomas Roberts. Grusom match stakkars.
English
0
0
3
83
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@hvorforkrig Feil å si at «det kan bli lenge til neste gang». Nå er jo flere av våre landslagsspillere unge menn. Har 3 spillere over 30, Nyland (35), Sørloth (30) og Aursnes (30) som er med å påvirker landslaget. Resten er ikke for gamle og flest er i «prime» alder til neste mesterskap.
Norsk
0
0
4
2K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@Nilszwei Marokko (etter AFCON skandalen), USA og Argentina.
Dansk
0
0
1
162
St. Omperud
St. Omperud@Nilszwei·
For de som ser på. Hvilke land/lag liker du minst i årets VM? Såkalt "hate watching"
Dansk
9
0
2
2.1K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
At 4 av 26 spillere som skal til VM har fortid i Stabæk er smått utrolig. Olderheim neste?💙
STB/STD tweet mediaSTB/STD tweet mediaSTB/STD tweet mediaSTB/STD tweet media
Norsk
2
0
54
15.1K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@svenskfotboll Skjønner at man skal passe på skader før VM, men trenger ikke stille med bandy landslaget for det boys
Norsk
0
0
12
1.8K
Svensk Fotboll
Svensk Fotboll@svenskfotboll·
𝗛𝗔𝗟𝗩𝗧𝗜𝗗 Tung första halvlek i Oslo. 🇳🇴 3-0 🇸🇪
Svensk Fotboll tweet media
Svenska
75
11
163
40.9K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
Fyfaen så rævva Sverige er i fotball🤣 Er jo nesten for dårlig nivå, med tanke på matching før ett mesterskap. Bobb og Nusa har jo slutta med å prøve å skåre mål og har intern konkurranse i hvem som kan drible flest svensker. Uansett - Heia Norge🇳🇴❤️🇳🇴
Norsk
0
0
7
1.6K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@askebegeret Er ikke religiøs, men til tross for det takker jeg gud hver morgen og kveld for at han ikke plasserte meg i «Moss»💀
Norsk
0
0
1
102
Lemon kush👽
Lemon kush👽@askebegeret·
Stabæk no show (h)
Lemon kush👽 tweet media
Norsk
9
0
21
7.3K
STBfyren
STBfyren@StBfyren·
Fett å melde når du er 4m bak et gjerde #moss
Norsk
1
0
22
5.3K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@Rovic87 Helt seriøst den dårligste dommerprestasjonen jeg har sett, og da har jeg med den gang da jeg selv spilte G6 fotball og onkelen til høyrebacken vår sto der med fløyta i munn og 1.2 i promille.
Norsk
0
0
9
864
𝕽𝖔𝖛𝖎𝖈
𝕽𝖔𝖛𝖎𝖈@Rovic87·
Den absolutt største irritasjonen med OBOS er å måtte forholde seg til dommere fra langt nede i divisionssystemet. Mohammad Hafezi er nok et eksempel på en dommer som overhode ikke holder nivået.
𝕽𝖔𝖛𝖎𝖈 tweet media
Norsk
6
2
41
12.8K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@StBfyren Store ord fra folk som bor i «Moss». Jeg har bedre gressplen i hagen enn det de har å komme med på stadion dems.
Norsk
1
0
5
757
STBfyren
STBfyren@StBfyren·
@StabaekEnjoyer Masse, ut på banen å melder Bærumssøppel. Sånt er dritfett når du er bak masse security og gjerder.
Norsk
2
0
6
858
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
Hva i alle faen så jeg nettop på??? 3 ganger avventer dommer situasjoner, frem til Stabæk var alene gjennom for å så blåse? 2 ganger var det «fordel» Stabæk også, helt komisk og skandale lavt nivå på de idiotene dere ansetter som OBOS-dommere @nff_info
Norsk
0
1
22
1.8K
STB/STD
STB/STD@StabaekEnjoyer·
@stabakmemes Hvorfor tatovere Dahlby når samme tatovør kan skrive Sanyang like bra?
Norsk
0
0
3
50