₩@Supermulatt·30 MarMeg: Er det mulig!? Jeg er faen meg dum som et- Brød ved siden av meg: dum som hva? Meg: øøh Brød: Som hva?! Meg: ... Brød: Tenkte meg det!แปล Dansk0010
₩@Supermulatt·13 KasSyk: Sitter og tenker på de dagene jeg ikke var syk å tok det for gitt. Frisk: JEG ER UDØDELIG!!แปล Norsk0020
₩@Supermulatt·22 EkiNår ingenting funker kan du alltids legge ut et bilde av en sang på insta.แปล Norsk0110
₩ รีทวีตแล้วGRANDLINE PAPI🏴☠️👑@Densorteklumpen·18 Eki@Supermulatt jeg er fortsatt stolt den dag i dag! Imma keep it 💯😎 #NC4Lyfeแปล Mons, Norway 🇳🇴 Dansk1120
₩@Supermulatt·18 EkiElsker hvor ekte @DenSorteKlumpen fortsatt holder det med "₩". Keeping the realest alive!👐🏾แปล Dansk1140
₩@Supermulatt·13 EkiPrest: Etter vår Herre Jesu Kristi ord og befaling døper jeg de... [Dåpsbarn gulper på prestekjolen] Prest: Faaaen!! Kødder du eller?!?แปล Norsk0020
₩@Supermulatt·31 Tem"Hei, skulle gjerne hatt en togbillett til Hamar" "Det har vi dessverre ikke, er Pepsi ok?แปล Norsk0120
₩@Supermulatt·30 TemHver gang jeg prøver å gjøre noe med livet mitt. pic.twitter.com/gVUvePPKi4แปล Norsk0450
₩ รีทวีตแล้วBasil Maarud@Basilmaarud·1 Tempå ferie i hellas *kelner kommer med cola* han: det blir 1000 milliarder euro meg: nei han: faenแปล Norsk24006610
₩@Supermulatt·9 Tem[Hos tannlegen] -Er det røntgen greiene her trygt egentlig? *6 meter unna, bak en vegg* -HEHE...Jada!แปล Norsk0160
₩@Supermulatt·8 Tem[Jobbintervju] -Hva har du der? -Lightsaber -Hva er det? -Fra Star Wars...vet du hva *tar tilbake CV* jeg har ikke lyst på jobben allikevel.แปล Norsk0010