122 posts

₩

@Supermulatt

Oslo เข้าร่วม Ekim 2013
42 กำลังติดตาม1.3K ผู้ติดตาม
₩
@Supermulatt·
Meg: Er det mulig!? Jeg er faen meg dum som et- Brød ved siden av meg: dum som hva? Meg: øøh Brød: Som hva?! Meg: ... Brød: Tenkte meg det!
Dansk
0
0
1
0
₩
@Supermulatt·
WHAT YOU GON' DO HARRY?! HUH?
₩ tweet media
English
0
0
2
0
₩
@Supermulatt·
Syk: Sitter og tenker på de dagene jeg ikke var syk å tok det for gitt. Frisk: JEG ER UDØDELIG!!
Norsk
0
0
2
0
₩
@Supermulatt·
Når ingenting funker kan du alltids legge ut et bilde av en sang på insta.
Norsk
0
1
1
0
₩
@Supermulatt·
"Hun sa:...foreldre..ikke hjemme..Netflix...& chill?"
₩ tweet media
Norsk
0
0
4
0
₩
@Supermulatt·
Elsker hvor ekte @DenSorteKlumpen fortsatt holder det med "₩". Keeping the realest alive!👐🏾
Dansk
1
1
4
0
₩
@Supermulatt·
Prest: Etter vår Herre Jesu Kristi ord og befaling døper jeg de... [Dåpsbarn gulper på prestekjolen] Prest: Faaaen!! Kødder du eller?!?
Norsk
0
0
2
0
₩
@Supermulatt·
Ok barskinger. Vi forstår. Dere kan slutte å gå i shorts nå.
Norsk
1
11
22
0
₩
@Supermulatt·
Finnes det en volumknapp på Torstein?❤️ #nrksjakk
Svenska
1
0
0
0
₩
@Supermulatt·
Kindness is sexy
English
0
0
0
0
₩
@Supermulatt·
"Hei, skulle gjerne hatt en togbillett til Hamar" "Det har vi dessverre ikke, er Pepsi ok?
Norsk
0
1
2
0
₩
@Supermulatt·
@AbuHus Preach!🙌🏾
English
0
0
0
0
₩ รีทวีตแล้ว
Basil Maarud
Basil Maarud@Basilmaarud·
på ferie i hellas *kelner kommer med cola* han: det blir 1000 milliarder euro meg: nei han: faen
Norsk
2
400
661
0
₩
@Supermulatt·
[Hos tannlegen] -Er det røntgen greiene her trygt egentlig? *6 meter unna, bak en vegg* -HEHE...Jada!
Norsk
0
1
6
0
₩
@Supermulatt·
[Jobbintervju] -Hva har du der? -Lightsaber -Hva er det? -Fra Star Wars...vet du hva *tar tilbake CV* jeg har ikke lyst på jobben allikevel.
Norsk
0
0
1
0