@demoqqrattt1 Kürt diye bir millet yok .Bir topluluğun millet olabilmesi için belli kriterler gerekir.Öyle olmasaydı tarihte bilinen ilk Türk topluluğu sakalar ilk Türk devleti Hunlar diye ayrım olmazdı.
Türkler bile ancak sakalardan hunlara kadar geçen zaman içinde millet olmuşlardır.
Bir futbolcu Almanım dese sorun yok, Türküm dese sorun yok, Kürdüm deyince “terörist” yorumları geliyor. Sorun açıklanan kimlikte değil, o kimliğe tahammül edemeyenlerde yani Kürt düşmanlığında…
Deniz Undav “kürt kökenliyim ama Türkiye için de oynayabilirdim” diyor. Türkiye hakkında tek bir olumsuz söz söylemiyor, aksine övgü ile bahsediyor. Ama sözde milliyetçi sosyal medya soytarıları öyle bir algı yaptı ki sanki çıkıp “Türkiye’yi böleceğim” demiş gibi davrandılar.
@Timur331377@onurkahr@cetinoakn@TrafikEgm Mesela bu arkadaş emin olun protein ağırlıklı beslenseydi cevap vermeye dahi utanırdı makarna beyinli işte anlıcak kapasite dahi yok zorlama beynini yazık
@Timur331377@onurkahr@cetinoakn Kankam bende turkum 7 yaşından beri Kürdistan marşı ey reqibi tamamını biliyorum Apo hayranıyım yarınız Apoya düşman ne masal anlatıyorsunuz aq
Deniz Undav, Türk Milli Takımı’nda forvet oynayan herkesten çok daha iyi ama buna zamanında “yetersiz” raporu verilmiş. Deniz’e yetersiz raporu verenler, yetersiz… Aha işte şimdi böyle izlersin…
@arsara80118821@mahirgra Sizin yetenekli çocuklarınız neden oynamıyor söyliyeyim ulkem diye sandığınız yer %1 lik kesim adam kayırmayla kendi adamlarını oynatıyor anladın
“Kürdüm” dediği için Türkiye’de için linç edilen Deniz Undav’ın Türkiye’nin ilk elendiği turnuvada en skorer oyuncularından biri haline gelmesi de kaderin cilvesi.
@ZamHaberAjans Bu kız İsveçli olamaz muhtemelen anne ya da baba başka ırktan. Ben İsveçlileri gördüm. Acayip güzel ve yakışıklılar. Rus ve Ukraynalılar yanlarında çirkin kalır
Avustralyalı bir içerik üreticisi: "Ağlayan 10 yaşındaki bir Türk çocuğunu gördükten sonra bir pub dolusu insan tezahüratlarla coştu.
Hayatımda hiçbir zaman Avustralyalı olduğum için bugünkü kadar gurur duymamıştım."
@Timur331377@gelen_uzak25040@Uzaktan_Gelen__ Dünyanın en önemli tarihi dini kitaplardır. Bunu devşirme anlamaz. Çünkü en çok değişmeyen, aslını koruyan dini kitaplardır. Efsane ve masal, tarihi olayın kendisinden daha önemlidir. Devşirme kafan bunu anlamıyorsa sus edepsiz.
BEN TÜRKÜM
Adem ve Havva benim atalarım değil.
Atalarım Nuh'un gemisine de binmedi.
Lut kavmiyle hiçbir akrabalık bağımız yok!
Eşini kız kardeşim diyerek Firavun'a veren İbrahim de atam değil.
Kısacası Samilerle ve tarihiyle bir ilgim yok!
Ben, Turanî kavimden Türk soyundanım!
Bana Tur denmiş, Etrüsk denmiş, İskit denmiş, Kimmer denmiş, Saka denmiş, Hun denmiş, Sabir denmiş, Avar denmiş, Gök-Türk denmiş, Uygur denmiş, Oğuz denmiş, denmiş de denmiş.
Atalarım medeniyet ve buluşları yaymış, Atı, oku, hoşgörüyü yaymış.
İşte ben bu soydanım!
Ben Türküm