
العملا اللي بتعامل معاها ف الشغل
salwa@salwar2h
اقسم بالله جايين من تحت اوسخ جاموسه اقسم بالله شوية بهايم ولاد ستين وسخه
العربية
ليه؟
5.8K posts


اقسم بالله جايين من تحت اوسخ جاموسه اقسم بالله شوية بهايم ولاد ستين وسخه

@Mandosam2Sam الشاي حلو سادهههه


@Mandosam2Sam يارب والله لو حد خد باله منها هتبقي قرعه 😂
