Ariadne

1.2K posts

Ariadne

Ariadne

@__Ariadnee

تاجر و کنجکاو

เข้าร่วม Haziran 2016
109 กำลังติดตาม102 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
با توجه به کاهش نرخ ارز، قیمت ایررپ انزو ۱٫۵۰۰ میلیون ارزون‌ شده و قیمت فعلیش ۸٫۵۰۰ هست، ارسالش هم تا ۴۸ ساعت آینده رایگانه. برای ثبت سفارش به @Kaitech_admin در تلگرام پیام بدین. مثل همیشه بقیه مدل‌ها رو با قیمت‌های آپدیت شده تو کانال کای میتونید ببینید. t.me/kaiitech
Ariadne@__Ariadnee

پک ایررپ انزو که نیازی به معرفی نداره. من امشب از سری سشوار، برس‌پیچ و کرلی‌ها استفاده کردم، یک سری برس‌پیچ کوچکتر و یک برس حرارتی هم داره برای کاربردهای دیگه. این پک نیاز هر مویی با هر اندازه و جنسی رو جواب میده،قول دادن تو آپدیت جدید بوس هم بده. توصیحات بیشترش تو کانال تلگرامه.

فارسی
0
3
8
1.5K
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
اصل اول و مهم‌ترین اصل رژیم اینه که اون دو لقمه آخر غذا حیف نیست، تو حیفی.
فارسی
1
0
2
12
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@hazratemax از رگ گردن به ما نزدیک‌ترن، حالا هی ما زبان بخونیم.
فارسی
1
0
1
12
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@hazratemax هرروز تعدادشون بیشتر میشه
فارسی
1
0
2
16
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
در یک سال گذشته یه کرم پودر نارس و یه رژ میبلین گم کردم. ظرفیتم برای ضرر و زیان تکمیله، امیدوارم بارهام به سلامت برسن.
فارسی
0
0
3
28
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@StTwitte یه تیکه از یه آهنگ زدبازیه
فارسی
0
0
0
9
فامیل دور پدر ژپتو
@__Ariadnee هر چی می خونم ، متوجه نمی شم، یعنی چی جی جی زنبور می زنه؟ چه ارتباطی با جای خالی داره؟ 😇🙃
فارسی
1
0
0
36
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@StTwitte توصیه دکترش اینه که موهاش سبک بشه چون اینجا گرم و شرجیه و گربه منم خیلی پشمالوعه، اما دلیل اینکه از ته میزنن اینه که گربه نمیتونه آروم بمونه و اینکه میترسه واسه همین از ته میزنن که سریع تموم شه
فارسی
0
0
0
34
فامیل دور پدر ژپتو
شما که گربه دارید، تو چه شرایطی موهای گربه رو‌ کامل می زنن؟
فارسی
13
0
14
1.3K
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
من و داداشم قراره باهم کلاس بریم. من و داداااااشم قراره باااااهم کلاس بریممممممممم.✨🐝
فارسی
0
0
5
66
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@gomshopedarsag من فکر میکردم با ۲۰۰ هزارتا رکورد دست خودمه :)))
فارسی
0
0
0
69
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@hgh1995 بعد از مراوده با این زن تصمیم گرفتم هرگز، هرگز، هرگز تو حرف هیچکس نپرم چون سی ثانیه زمان لازم داره برای اینکه طرف تو ذهنت منفور بشه!
فارسی
0
0
0
9
Hadi G.
Hadi G.@hgh1995·
@__Ariadnee اره دیگه. چون اصلا به تو گوش‌ نمیده. به سوالی مطرح شده مثلا. تو داری یچیزی‌میگی. اون بجای گوش دادن به تو، فرض میگیره تو داری چی میگی، برای اون تو ذهنش آرگیومنت اماده میکنه!
فارسی
1
0
1
20
Hadi G.
Hadi G.@hgh1995·
یکی از تخمی‌ترین عادات زبانی ما، شروع جمله‌ها با «نه» هست. در این حد که تهش حرفی که می‌زنه تاییدکننده claim فرد مقابله ولی باز با «نه» شروع می‌کنه جمله‌شو. پ.ن: نظریه نامحبوبم هم اینه که این ریشه در فرد‌محوری ماها داره.
فارسی
11
0
83
3.5K
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@hgh1995 آخه هیچوقت جواب حرف منو نمیده، یه چیز دیگه میگه. درواقع جواب حرفی که انتظار داشته من بزنم و نزدم و رو میده:)))
فارسی
1
0
0
15
Hadi G.
Hadi G.@hgh1995·
@__Ariadnee میتونم توضیح بدم چع فرایندی تو مغزش میگذره ها وولی حالشو ندارم بنویسم. خلاصه‌اش اینه در حین حرف زدن تو داره سعی میکنه جواب پیدا کنه برای حرفت و گوش‌نمیکنه به تو :(
فارسی
1
0
0
54
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@stillnegin این خیلی خوشبوعه، بوی خنک و تمیزیه.
فارسی
0
0
1
507
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@taasianam واقعا خانوم خوب و محترمیه، سرش تو زندگی( پول) خودشه به کسی کاری نداره.
فارسی
0
0
1
704
يواشكي هاي يك زن شوهردار
من نمیتونم جواب منشن هیچکی رو بدم نمیدونم چرا😐 بچه ها من از این دختره خوشم میاد و مسیر زندگیش به نظرم خیلی جالب و شبیه قصه ها بوده خودشم که بسیار راضی و خوشحاله دیگه حسودیت میشه و به تو چه چیه وا
يواشكي هاي يك زن شوهردار@taasianam

این دختر ایرانیه بود با یه میلیاردر چینی ازدواج کرده بود اسم شوهرش جونه هیچ کاری نمیکنه فقط پول خرج میکنن و میرن سفر و عشق و حال میکنن برا بار چهارم حامله ست:))) و اعلام کرد حالا حالاها میخواد بزاد اینجا هم خبر حاملگیشو به جون جان داده

فارسی
13
2
251
31.3K
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@paitiraocha غذایی که مامانم قبل پرواز برام گذاشته بود رو خوردم، بریانی مرغ بود.
فارسی
1
0
2
275
نَمرائیل
نَمرائیل@paitiraocha·
شما اولین غذای بعد از مهاجرتتونو یادتونه؟ چی خوردین؟
فارسی
39
1
28
47K
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@Bmarziii جواب سوال آخر توییتتون اینه که چون فرهنگ ما فرهنگ مینیمالی نیست. And I think it’s beautiful
فارسی
0
0
2
32
M@rzieh
M@rzieh@Bmarziii·
این سفره قطعا زیباست، اما واقعا این بخش شلوغ و درهم آشپزی و پذیرایی ایرانی رو دوست ندارم. چرا‌ اول نباید پیش غذا سرو شه بعد غذای اصلی و بعد از یه کم وقت آهسته و آروم دسر رو سرو کنن. چرا اکثر چیزای ایرانی به دور از مینیمالیسم و سادگیه؟
🌳 Hadi@hadinik

۱۶ نفر مهمون داشتیم و شامی که همسر به تنهایی براشون تدارک دیده بود

فارسی
112
0
120
51.8K
Ariadne
Ariadne@__Ariadnee·
@noturwitcch عزیزدلم این ۳،۴ کیلو همش آبه، تو ۷۲ ساعت هیچ بدنی نمیتونه ۳،۴ کیلو چربی از دست بده.
فارسی
0
0
6
140
پری دریایی🧜🏻‍♀️
من فستینگای طولانی زیاد گرفتم مثلا ۴۰ ساعت ۴۸ ساعت ۷۲ ساعت و واقعا خیلیییی جوابه واقعا توی ۷۲ ساعت راحت بعدش ۴ یا ۳ کیلو لاغر ترید
فارسی
2
0
26
2.7K
پری دریایی🧜🏻‍♀️
رشتو۱/ظرف غذاتونو کوچیک کنید مثلا من برای خودم رفتم یه کاسه خیلی کوچولو خریدم و خودمو مجبور میکنم فقط توی اون غذا بخورم . فستینگ خیلی جوابه امتحانش کنید من هربار فستینگ بالای ۲۴ ساعت میگیرم حداقل ۱ کیلو کم میکنم.
پری دریایی🧜🏻‍♀️@noturwitcch

امروز دیگه براتون رشتوی رژیم کاهش وزن شیش کیلو در ده روز رو میزنم قول😭

فارسی
12
3
136
36.2K