ARSLVN

27.3K posts

ARSLVN banner
ARSLVN

ARSLVN

@arz_che

bu "che" o sandığın "che" değil

เข้าร่วม Mayıs 2010
819 กำลังติดตาม188 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
Enfal / 58 / Hele bir oku, korkma! " ama iyi ....'de var " diye diye malum ırk halen bedavadan hainlik yapıyor...
Türkçe
1
1
15
0
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@aykiri fakir biri bunu yapsa mevzu çıkar. tv'lerde filan rezil ederler adamı. zengin olunca normalleşiyor :)
Türkçe
1
0
48
2K
Aykırı
Aykırı@aykiri·
İzmir’in en zengin iş insanlarından biri olan Lucien Arkas (81) ile Merve Arkas (39), evliliklerinin dördüncü yılını kutladı. Merve Arkas paylaşımına, “Bana yalnızca eş olmadın; yoluma ışık oldun” notunu düştü.
Aykırı tweet mediaAykırı tweet media
Türkçe
1.2K
80
3.3K
2.2M
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@cstzraw aynısını ofiste yaşıyorum. sigara molasına çıkmam. yemek dışında pek mola kullanmam. boş kaldıkça 3-5 sayfa çevirince zoruna gidiyor adamların. ulan sigaraya gitsem zoruna gitmez aq.
Türkçe
0
0
1
56
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
iran'ın hakkını yediler. rusya'yı almadılar. :) işlerine gelmez ise her türlü hak yenebiliyor. turnuvaya kim saygı duyabilir artık ?
Türkçe
0
0
0
21
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@Kocadag1A böyle kimlik inşa edemezsiniz. ordan aşirat çal. burdan dil çal. buradan tarihi eser arakla. tutmuyor işte zorlama fazla.
Türkçe
0
0
6
345
Abdulkadir Kocadag
Abdulkadir Kocadag@Kocadag1A·
Kara Keçili isimli bir Türk aşireti yok. Muhtemelen batılılarca uydurulup aportta bekleyen tarihçilikte cahil ama nasyonalizmde bilinçli çakma Türk tarihçilerce üzerine kaleme alınan yoğun palavraların doktora tezi diye sunulduğu aslı Kürdçe bir isimdir. İş şimdi aslını bulmakta.
Türkçe
20
6
73
7K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@reiscicocuk_ Bence sen bu sorular ile cahil kalmaya devam et.
Türkçe
0
0
1
6
Celal TÜRK 🇹🇷
Celal TÜRK 🇹🇷@reiscicocuk_·
Hep aklıma takılan soruyu sizlerle paylaşmak isterim: Hani bize ders kitaplarında hep, "Vahdettin İngiliz uşağıydı, o yüzden de İngiliz gemisi ile kaçtı" diye öğrettiler ya; Madem Vahdettin Han İngilizlerin adamı idi, o halde İngilizler neden tek kurşun atmadan geri dönerlerken; Vahdettin'in Padişah olarak kalmasını istemediler? Ve neden biz Vahdettin Han'ı yabancı Devlet adamları ile balolarda, Valslerde v.s eğlenirken hiç görmedik?
Türkçe
212
193
876
31.8K
Made in kurdi 🎶
Made in kurdi 🎶@MadeinKurdsh·
Şeyh Sait bizim için bir onurdur.
Made in kurdi 🎶 tweet media
Türkçe
409
83
2.2K
261.2K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@Arya519313 ne dediğin realiteye etki etmiyor 😁 istersen mukemmelkahramanasilk*rtsehti de. Haritaya bakınca sike sike gerçekleri kabul ediyorsunuz hahaha
Türkçe
0
0
4
300
Arya
Arya@Arya519313·
Yok biz Kürdistan'ın en güzel şehri Amed ve Wan diyoruz
Türkçe
65
2
198
37K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@ikdannefret verecekleri maaş 30k :) tripleri google'da yok aq
Türkçe
0
0
69
2.5K
İK Nefreti
İK Nefreti@ikdannefret·
Adidas'ın iş başvurusunda sorduğu zeka soruları
İK Nefreti tweet media
Türkçe
59
8
584
139.7K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
Keçiören patlama sesleri geldi 6-7 kez. Ne oluyo ? Bilen var mı?
Türkçe
5
0
4
5.3K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@sirine678980901 o sırada mahkeme tutanaklarında af dilenen şeyx "Ben adalet istemiyorum, merhamet, atıfet, af istiyorum. Adalet tatbik olunursa halim nice olur"
Türkçe
0
0
2
89
سيرين💓💓💓
Şeyh Said, Atatürk'ün ordusunu üç hafta içinde Bingöl ve Diyarbakır'dan çıkardı ve Atatürk'ün ordusunun gücü kalmamıştı. Atatürk korkaktı. Atatürk, Şeyh Said'i dağlarda yenemeyeceğini anlayınca, savaş uçakları istemek için İngiltere'ye gitti.
Zafer Haber@ZaferrHaber

Prof. Dr. Yusuf Halaçoğlu: ― Musul Kerkük meselesi Lozan'da görüşülmemiştir. ― İngilizlere karşı başarılı bir pozisyonumuz vardı. ― İngilizler Şeyh Sait isyanını çıkartarak Musul ile ilgili Türkiye'nin planlarını bozmuştur. ― Şeyh Sait isyanı olmasaydı Musul'u alacaktık.

Türkçe
105
14
206
28.1K
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
24 yaşında bir memurun işten çıktıktan sonra Akşam mesaisi:
Türkçe
729
57
2.8K
9.7M
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@jiboxwe sike sike türkçe yazıyor ama :)
Türkçe
0
0
0
11
𝘤𝘪𝘸𝘢𝘯
Yunanların zeybeği, sirtakisi var Gürcülerin horonu var İspanyonlların flamenkosu var Kürdlerin de halayı var halay öyle tek çeşit dans değil yüzlerce çeşidi olan bir dans kültürüdür devletsiz Kürdler neden hala asimile olmadılar? çünkü alt kültür üstün kültürü asimile edemez
Türkçe
77
20
288
15.8K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@ZobiciQue insan dini sana göre mi adlandırıp şekillendirecek ? sen kimsin amk. otorite misin ?
Türkçe
0
0
0
28
Berk
Berk@ZobiciQue·
Bugün en ırkçı Araplar bile İslam bize ait bir din demezler. Dünya'da İslam'ı Arabın dini diye tanımlayan tek bir kitle var o da Türkiye kâfirleri. İslam Arap dini filan değil bin yıldan fazladır Türk töresi haline gelmiş Allah'ın hak dinidir.
Zega@CryptoZega

@ZobiciQue Çünkü burası Türkiye. Arabın anayasa kitabı bizi çok ilgilendirmiyor. İsteyen gidip şeriat ile yönetilen ülkelerde yaşayabilir.

Türkçe
37
10
71
2.4K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@KulilkaPalu önder dedikleri uçakta " ülkeme hizmet etmek isterim " göt korkusu liderlerinin bile ata sporu.
Türkçe
0
1
51
784
☀️Palu (YENİ)
☀️Palu (YENİ)@KulilkaPalu·
“Kürd açlıktan öldü, Kürd soğuktan öldü, Ama hiç bir Kürd korkudan ölmedi” Pers atasözü
Türkçe
358
62
1.4K
427.6K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@siyahsancakx meşru müdafa olmadığı sürece cinayet vs. gibi olaylarda zorunlu çalışma kampları vs. olması lazım. taş ocakları - maden ocakları vs. karın tokluğuna üstelik.
Türkçe
0
0
32
2.3K
SİYAH SANCAK
SİYAH SANCAK@siyahsancakx·
🔵 #HASSAS | İstanbul Esenyurt'ta aracına binmeye çalışan bir vatandaş suikaste uğrayarak öldürüldü.
Türkçe
218
46
1.5K
753.6K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@Dengedeolmak kimin ne başarısı olduğu kimsenin umrunda değil olm. neyi anlamıyorsunuz. türkiye'de akıl vermeye kalkmaları - ikiyüzlü olmaları eleştriliyor. başarı dediğin avro - tr paritesi ise bunun başarısı onlara yazmaz :)
Türkçe
0
0
0
95
Komşu
Komşu@Dengedeolmak·
Gurbetçilerin Türkiye özlemi ile babaların köye ev yaptırma hayali kapışır Kökleri insanları çağırır Bu sebeble gurbetçileri rahat bırakın . Sizin Tr de ki başarısızlıklarınızın suçlusu onlar değil , sizsiniz
Türkçe
42
33
441
14.7K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@umuttgunerr ortadai rasat subayına " ingiliz " diyenler vardı bir ara.
Türkçe
0
0
1
104
Umut Güner
Umut Güner@umuttgunerr·
Bu fotoğraf hakkında sizler neler biliyorsunuz, doğrusu nedir?
Umut Güner tweet media
Türkçe
4
5
45
3.2K
ARSLVN
ARSLVN@arz_che·
@NARIKMEC bizim silahlarda bu şarjör vardı. üzerine helikopter için ayrı uçak için ayrı açı çizgisi vardı. hk33 plastik şarjör. (görseli webden buldum.) çok net değil ama kenardaki çıkıntıların ortasında açı çizgisi belli oluyor. bu çizgiler ile nişan eğitimi vermişlerdi.
ARSLVN tweet media
Türkçe
0
0
8
1.1K
Cem Kıran
Cem Kıran@NARIKMEC·
2000 li yıllarda askerlik yapanlar hatırlar. G3 Piyade tüfeklerinin şarjörlerinde beyaz şeritler vardı ve efsaneye göre bu şeritler bir F-16 savaş uçağını vurmak içindi. Her bir çizgi uçağın burnuna gelecek şekilde nişan alınıyordu diye hatırlıyorum. Şimdilerd Rusya ve Ukrayna arasında uçan dronlara çılgınca ateş eden askerler aklıma geldi. Sizce askerliğimizi yaptığımız dönemde hiçbir işe yaramayan o çizgiler ile şimdi o kamikaze dronlara rahatça nişan alıp havada düşürülebilinir mi ? Eski astsubay ve subaylar, uzmanlar gerçek ismi ile yazarsa sevinirim. 12 Yaşında, sahte isimle yazan bebeler kaale alınmayacak😃
Cem Kıran tweet media
Türkçe
62
4
110
144.5K