Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪

10.7K posts

Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪ banner
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪

Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪

@astro_bot_83

Η Οδύσσεια ενός Μουσατου...στην Ελληνική τοξική τρελή πραγματικότητα...

เข้าร่วม Ağustos 2022
747 กำลังติดตาม485 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪
Όπως έγραφε και η Ελληνική Νομαρχία: "Ο πόλεμος είναι δίκαιος όταν κινείται προς την κατάκτηση της ελευθερίας". Κι ούτε κερδήθηκε ποτέ λευτεριά χωρίς να βρομίσουν τα χέρια όσων πάλεψαν γι' αυτή. "Για την Τριπολιτσά"
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪ tweet media
Ελληνικά
0
0
5
311
Hephasto
Hephasto@AbsoluteHeph·
@astro_bot_83 Πούλα το παιδί. Τέτοιο μυαλό δεν πρέπει να διαιωνίζεται.
Ελληνικά
1
0
0
25
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪
2,5 άτομα ( το μισό είναι το παιδί είναι μικρό ακόμα 😮) θέλαμε 250€ το μεγάλο σούπερ και περίπου 25€ την εβδομάδα. Πλέον έχει φτάσει 400€ το μεγάλο σούπερ κ κάθε εβδομάδα σίγουρα 40€ Δεν μιλάω για ενοίκια 🤷 δεν μιλάω για service στο αμάξι 65€ ευρώ η εργατοωρα 🥹
Ελληνικά
6
2
48
5.2K
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪ รีทวีตแล้ว
Maelstrom
Maelstrom@BruceDeorum·
@Veltsi_Legacy Η αστικοποίηση της ζωής είναι το πιο βασικό. Σε 70τμ διαμερίσμα 2-3 παιδιά είναι αφύσικο πράγμα. Κ όχι δεν γίνεται να έχουμε σπίτια 160τμ όλοι
Ελληνικά
4
1
16
975
Juan
Juan@XaLaRa_Se_Lew·
🩵🇬🇷🩵
QME
8
9
102
5.2K
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪
@chkls @Auslaender Ναι δεν έχεις άδικο σε αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχουμε πατώσει στην Ευρώπη. Και εγώ αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν ενώ ο κόσμος φτωχό ποιείται τα wolt και τα efood να κάνουν θραύση
Ελληνικά
1
0
0
50
Nikos Ch
Nikos Ch@chkls·
@astro_bot_83 @Auslaender Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είμαστε τελευταίοι στη χρήση private label δεν σου φαίνεται κάπως περίεργο; Δε θα περίμενε κανείς ο προτελευταίος στη αγοραστική δύναμη να προτιμάει ανώνυμα περισσότερο από πχ τον ελβετό (αν δε κάνω λάθος 1οι στο private label)
Ελληνικά
1
0
0
50
Auslaender
Auslaender@Auslaender·
Όταν δούλευα σε πολυεθνική στον κλάδο των τροφίμων οι πιο τσίπηδες που αγόραζαν μόνο private label και προσφορές ήταν οι Ολλανδοί που γενικά δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης
𝙳 𝚛 𝚘 𝚗 𝚎@spigaro

Καταλαβαίνετε ότι αν κάνετε έρευνα αγοράς για να γλιτώσετε 50€ (max) στα μηνιαία ψώνια super market ή 10€ στο λογαριασμό ρεύματος έχετε οριακά πρόβλημα επιβίωσης, έτσι ?

Ελληνικά
3
2
45
4.4K
Duke de Vries ⚓
Duke de Vries ⚓@NikosRHuda·
@I_Skaltsiotis αυτος ειναι με τον Βαρουφακη, θα εκτυπωδουν ΙΟU και δεν θα εχουμε προβλημα
Ελληνικά
1
1
6
146
Ilias Skaltsiotis
Ilias Skaltsiotis@I_Skaltsiotis·
Ενώ αν ΠΑΣΟΚ & ζαίοι κάνουν βασική προεκλογική τους καμπάνια, τα 27€ που κοστίζει η μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, θα λυθούν τα προβλήματά σας
Ilias Skaltsiotis tweet media
𝙳 𝚛 𝚘 𝚗 𝚎@spigaro

Καταλαβαίνετε ότι αν κάνετε έρευνα αγοράς για να γλιτώσετε 50€ (max) στα μηνιαία ψώνια super market ή 10€ στο λογαριασμό ρεύματος έχετε οριακά πρόβλημα επιβίωσης, έτσι ?

Ελληνικά
2
5
30
967
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪ รีทวีตแล้ว
bikinis and babes
bikinis and babes@bikinisnbabes·
ZXX
93
144
6.2K
110.8K
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪
@chkls @Auslaender Ωραία λες λοιπόν ότι ο Έλληνας διαμαρτύρεται ότι είναι πρώτος στην απόλυτη φτώχεια. Οκ δεν είμαστε αλλά είμαστε η όχι προτελευταίοι στην αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη;
Ελληνικά
1
0
0
49
Nikos Ch
Nikos Ch@chkls·
@astro_bot_83 @Auslaender Φίλε πρέπει να καταλάβεις ότι όταν συζητάς με κάποιον πρέπει να απαντάς σε αυτό που λέει και εννοεί όχι σε αυτό που εσύ νομίζεις ότι λέει και εννοεί
Ελληνικά
1
0
1
61
Nikos Ch
Nikos Ch@chkls·
@Auslaender Ο έλληνας είναι τελευταίος στη χρήση private label στην Ευρώπη αλλά ταυτόχρονα διαμαρτύρεται ότι είναι πρώτος στην απόλυτη και σχετική φτώχεια. Άντε βγάλε άκρη
Ελληνικά
2
0
21
320
Veltsi the IX
Veltsi the IX@Veltsi_Legacy·
@astro_bot_83 @chkls @Auslaender Ασε τα φολοου. Οζεμπικ να κανεις να σου κοπει η ορεξη. Τοσα που αγοραζεις θαχεις και σωμα και κερδος στο τελος
Ελληνικά
1
0
1
27
Nikos Ch
Nikos Ch@chkls·
@astro_bot_83 @Veltsi_Legacy @Auslaender Φίλε αν δίνεις 600€ το μήνα σε σουπερμάρκετ δεν σου φταίει κανένας Μητσοτάκης και κανένα καρτέλ. Κάνεις καταφανή κακοδιαχείριση
Ελληνικά
1
0
1
38
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪
@Veltsi_Legacy @chkls @Auslaender Δεν πίνω μπύρα. Αγοράζω κεφίρ μήπως δεν κάνει για το επίπεδο σου αυτό; Ναι παίρνω κόκα κόλα σε τι επίπεδο με βάζεις για πες; Εσύ τρως μόνο κινόα και αβοκάντο κ πίνεις νερό με ειδικούς κρυστάλλους; Ρε κάτι Βούρλα εδώ μέσα
Ελληνικά
2
0
1
36
Veltsi the IX
Veltsi the IX@Veltsi_Legacy·
@chkls @Auslaender @astro_bot_83 Οσο πιο χαμηλου επιπεδου ειναι τοσο πιο πολλες βλακειες αγοραζουν. Εικαζω ενα 30% σε μπυρες, κοκακολες, τσιπς κλπ
Ελληνικά
1
0
1
32
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪ รีทวีตแล้ว
Καλωδιωμενη
Καλωδιωμενη@druginaplug·
@antarasfg @motoula2 Αυτά και τα Birkenstock είναι έγκλημα κατά της αισθητικής! Και πανάκριβα εγκλήματα!
Ελληνικά
1
1
10
742
Αντάρα
Αντάρα@antarasfg·
Όλες στην παραλία με κροκς. Μπορεί να’χουν χειρουργείο μετά.
Ελληνικά
26
216
608
22.1K
Μουσάτος🇬🇷🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿🔴⚪
@MarkRenieris @chkls Κρέατα γάλατα καθαριστικά τυριά ψωμιά καφέ ότι όλος ο κόσμος. Κ όχι δεν θα πάρω άσπρο τυρί που έχει 5€ γιατί δεν τρώγεται ούτε θα πάρω κιμά χοιρινό στο παιδί μου που είναι σάπιλα γιατί έχει 3€ προσπαθώ να ψωνίσω όσο πιο ποιοτικα γίνεται σε φθηνές τιμές ή προσφορές
Ελληνικά
1
0
2
90
Nikos Ch
Nikos Ch@chkls·
@astro_bot_83 Δηλαδή θέλετε 600€ το μήνα σε σουπερμάρκετ; Τι φάση μετοχές αγοράζετε;
Ελληνικά
3
0
6
237
Theofania
Theofania@melaki21907·
Κουκλάκι ζωγραφικό. Το FBI ας αναλάβει δραση
Theofania tweet media
Ελληνικά
15
65
264
5.2K