ทวีตที่ปักหมุด
Μουσάτος🇬🇷🏴🔴⚪
10.7K posts

Μουσάτος🇬🇷🏴🔴⚪
@astro_bot_83
Η Οδύσσεια ενός Μουσατου...στην Ελληνική τοξική τρελή πραγματικότητα...
เข้าร่วม Ağustos 2022
747 กำลังติดตาม485 ผู้ติดตาม

@astro_bot_83 Πούλα το παιδί. Τέτοιο μυαλό δεν πρέπει να διαιωνίζεται.
Ελληνικά
Μουσάτος🇬🇷🏴🔴⚪ รีทวีตแล้ว

@Veltsi_Legacy Η αστικοποίηση της ζωής είναι το πιο βασικό. Σε 70τμ διαμερίσμα 2-3 παιδιά είναι αφύσικο πράγμα. Κ όχι δεν γίνεται να έχουμε σπίτια 160τμ όλοι
Ελληνικά

@chkls @Auslaender Ναι δεν έχεις άδικο σε αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχουμε πατώσει στην Ευρώπη. Και εγώ αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν ενώ ο κόσμος φτωχό ποιείται τα wolt και τα efood να κάνουν θραύση
Ελληνικά

@astro_bot_83 @Auslaender Το γεγονός αυτό σε συνδυασμό με το γεγονός ότι είμαστε τελευταίοι στη χρήση private label δεν σου φαίνεται κάπως περίεργο; Δε θα περίμενε κανείς ο προτελευταίος στη αγοραστική δύναμη να προτιμάει ανώνυμα περισσότερο από πχ τον ελβετό (αν δε κάνω λάθος 1οι στο private label)
Ελληνικά

Όταν δούλευα σε πολυεθνική στον κλάδο των τροφίμων οι πιο τσίπηδες που αγόραζαν μόνο private label και προσφορές ήταν οι Ολλανδοί που γενικά δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης
𝙳 𝚛 𝚘 𝚗 𝚎@spigaro
Καταλαβαίνετε ότι αν κάνετε έρευνα αγοράς για να γλιτώσετε 50€ (max) στα μηνιαία ψώνια super market ή 10€ στο λογαριασμό ρεύματος έχετε οριακά πρόβλημα επιβίωσης, έτσι ?
Ελληνικά

@NikosRHuda @I_Skaltsiotis Δεν συμφωνώ με πολλά που λέει αλλα στο συγκεκριμένο έχει απόλυτο δίκιο
Ελληνικά

@I_Skaltsiotis αυτος ειναι με τον Βαρουφακη, θα εκτυπωδουν ΙΟU και δεν θα εχουμε προβλημα
Ελληνικά

Ενώ αν ΠΑΣΟΚ & ζαίοι κάνουν βασική προεκλογική τους καμπάνια, τα 27€ που κοστίζει η μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών, θα λυθούν τα προβλήματά σας

𝙳 𝚛 𝚘 𝚗 𝚎@spigaro
Καταλαβαίνετε ότι αν κάνετε έρευνα αγοράς για να γλιτώσετε 50€ (max) στα μηνιαία ψώνια super market ή 10€ στο λογαριασμό ρεύματος έχετε οριακά πρόβλημα επιβίωσης, έτσι ?
Ελληνικά
Μουσάτος🇬🇷🏴🔴⚪ รีทวีตแล้ว

@chkls @Auslaender Ωραία λες λοιπόν ότι ο Έλληνας διαμαρτύρεται ότι είναι πρώτος στην απόλυτη φτώχεια. Οκ δεν είμαστε αλλά είμαστε η όχι προτελευταίοι στην αγοραστική δύναμη στην Ευρώπη;
Ελληνικά

@astro_bot_83 @Auslaender Φίλε πρέπει να καταλάβεις ότι όταν συζητάς με κάποιον πρέπει να απαντάς σε αυτό που λέει και εννοεί όχι σε αυτό που εσύ νομίζεις ότι λέει και εννοεί
Ελληνικά

@chkls @Auslaender Ρε παιδιά θα τρελαθουμε; Δλδ υπονοείται ότι δεν έχουν ανέβει στο θεό σχεδόν όλα;
Ελληνικά

@Auslaender Ο έλληνας είναι τελευταίος στη χρήση private label στην Ευρώπη αλλά ταυτόχρονα διαμαρτύρεται ότι είναι πρώτος στην απόλυτη και σχετική φτώχεια. Άντε βγάλε άκρη
Ελληνικά

@astro_bot_83 @chkls @Auslaender Ασε τα φολοου. Οζεμπικ να κανεις να σου κοπει η ορεξη. Τοσα που αγοραζεις θαχεις και σωμα και κερδος στο τελος
Ελληνικά

@Veltsi_Legacy @chkls @Auslaender Μεγάλε πρύτανη στα άρχιδια μου σε γράφω κ κάνω τον ζωγράφο. Καλό το επίπεδο ;
Ελληνικά

@chkls @Veltsi_Legacy @Auslaender Ναι ρε έτσι είναι όχι που το μοσχάρι έχει φτάσει 20ευρω ούτε η φέτα 11 ευρώ η φθηνότερη... Έχετε δίκιο τα λέμε στα τυριά του Σκλαβενίτη
Ελληνικά

@astro_bot_83 @Veltsi_Legacy @Auslaender Φίλε αν δίνεις 600€ το μήνα σε σουπερμάρκετ δεν σου φταίει κανένας Μητσοτάκης και κανένα καρτέλ. Κάνεις καταφανή κακοδιαχείριση
Ελληνικά

@Veltsi_Legacy @chkls @Auslaender Δεν πίνω μπύρα. Αγοράζω κεφίρ μήπως δεν κάνει για το επίπεδο σου αυτό; Ναι παίρνω κόκα κόλα σε τι επίπεδο με βάζεις για πες; Εσύ τρως μόνο κινόα και αβοκάντο κ πίνεις νερό με ειδικούς κρυστάλλους; Ρε κάτι Βούρλα εδώ μέσα
Ελληνικά

@chkls @Auslaender @astro_bot_83 Οσο πιο χαμηλου επιπεδου ειναι τοσο πιο πολλες βλακειες αγοραζουν. Εικαζω ενα 30% σε μπυρες, κοκακολες, τσιπς κλπ
Ελληνικά

Κοπέλα μου Τατουάζ έχουν οι φυλακισμένοι και οι ναυτικοί!
ΑΔΕΡΦΗ ΝΟΣΟΚΟΜΑ 💉💊@AdelfiNosokoma
Χωρις μακιγιαζ ... Χωρις φιλτρα... Εδω που σταματαει ο χρονος!!!
Ελληνικά
Μουσάτος🇬🇷🏴🔴⚪ รีทวีตแล้ว

@antarasfg @motoula2 Αυτά και τα Birkenstock είναι έγκλημα κατά της αισθητικής!
Και πανάκριβα εγκλήματα!
Ελληνικά

@antarasfg Και στις παιδικές χαρές όλα τα παιδιά και παντού μάστιγα
Ελληνικά

100%
Θα βγουν τα κομματοσκυλα οι κουλιγκανκς να σου πουν ότι να πας να κάνεις camping σε σκηνή ⛺
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΟ@dmanos2
ελλαδα είναι να ζεις σε χώρα με 200 νησιά και μία από τις μεγαλύτερες ακτογραμμές στον κόσμο και να μην μπορείς να πας διακοπές
Ελληνικά

@MarkRenieris @chkls Κρέατα γάλατα καθαριστικά τυριά ψωμιά καφέ ότι όλος ο κόσμος. Κ όχι δεν θα πάρω άσπρο τυρί που έχει 5€ γιατί δεν τρώγεται ούτε θα πάρω κιμά χοιρινό στο παιδί μου που είναι σάπιλα γιατί έχει 3€ προσπαθώ να ψωνίσω όσο πιο ποιοτικα γίνεται σε φθηνές τιμές ή προσφορές
Ελληνικά

@astro_bot_83 @chkls Τι 600€ το μήνα σούπερ 2μιση άτομα, τι ψωνίζετε;
Ελληνικά

@chkls Ναι αν έχει 18-20!ευρώ το κιλό το μοσχάρι τι θες δλδ; Και 10 η φέτα;
Ελληνικά

@astro_bot_83 Δηλαδή θέλετε 600€ το μήνα σε σουπερμάρκετ; Τι φάση μετοχές αγοράζετε;
Ελληνικά





