bonko

7.7K posts

bonko

bonko

@bonkorulz

เข้าร่วม Ekim 2022
3 กำลังติดตาม57 ผู้ติดตาม
bonko
bonko@bonkorulz·
@ChrisDarko39 Σαν τον αδωνη ενα πραγμα,13 χρονια να παρει ενα ψωροπτυχιο.
Ελληνικά
0
0
0
0
Chris Darko
Chris Darko@ChrisDarko39·
Κλασσικός ξερόλας αγράμματος. Ότι πρέπει για υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ να τα κάνει όλα ισιωμα και να κατηγορεί όλους τους άλλους σαν το αφεντικό του.
Chris Darko tweet media
Ελληνικά
10
25
87
779
bonko
bonko@bonkorulz·
@nesgrego @mvlazaridis Μαν το κολαντζ οφ σαουθιστερν γιουροπ γιατι εκλεισε; Ηθελα να αγορασω 2-3 πτυχια, φαινονται καλα.
Ελληνικά
0
0
0
0
Nestor Grigoropoulos
Nestor Grigoropoulos@nesgrego·
Δίκασαν και καταδίκασαν χωρίς στοιχεία. Τώρα που αποδείχθηκε ότι δεν υπήρξε πλαστό πτυχίο, ούτε παράνομο οικονομικό όφελος, ποιος θα ζητήσει συγγνώμη στον κ. @mvlazaridis; Για ακόμα μια φορά πετάξανε λάσπη στον ανεμιστήρα μόνο που γύρισε στα μούτρα τους.
Ελληνικά
22
27
85
1.2K
bonko
bonko@bonkorulz·
@What88793480 Καθονται σπιτι κατω απο το air condition,που να πας για μπανιο με τετοια ζεστη;
Ελληνικά
0
0
0
3
Γάτα Γουάτ
Γάτα Γουάτ@What88793480·
Χειμερινοί κολυμβητές με τί ασχολούνται το καλοκαίρι
Ελληνικά
3
0
6
328
bonko
bonko@bonkorulz·
@UnforgivenGR Μολις διαβασα οτι η ασιτια προκαλει διαταραχη στη ρυθμιση της θερμοκρασιας του σωματος,μπορει να αισθανεται υποθερμια.Γιατρος δεν ειμαι αλλα σιγουρα στο νοσοκομειο θα ξερουν καλυτερα,ισως εχουν και κλιματισμο και κρυωνε.
Ελληνικά
1
0
1
26
Vassilis
Vassilis@UnforgivenGR·
@bonkorulz Αλήθεια; Όταν είσαι σε κρίσιμη κατάσταση και σου έχουν περάσει 5 σωληνάκια, σε αφήνουν τέλη Ιουνίου με.. σκούφο και μακρύ παντελόνι; 😂😂😂 Ρε μην ξεφτιλίζεστε τόσο.
Ελληνικά
1
0
3
54
Vassilis
Vassilis@UnforgivenGR·
Μια, ειλικρινής, απορία. Όταν κάποιος εισαχθεί στο νοσοκομείο και κινδυνεύει να πεθάνει, τον αφήνουν με τα βρώμικα ρούχα του, βαριά ντυμένο και τις κάλτσες, λες και ένιωσε αδιαθεσία και ξάπλωσε για λίγο; Και υγιής να ήταν, θα παθαίνε τίποτα ντυμένος έτσι.
Chris Avramidis@chris_avramidis

ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΧΑΝΤΖΗ Ανακοίνωση των νοσοκομειακών γιατρών που παρακολουθούν την κατάσταση της υγείας του, 24/06/2026 Ο απεργός πείνας νοσηλεύεται λόγω οξείας εγκεφαλοπάθειας Wernicke με διπλωπία και αταξικό βάδισμα, ενώ επίσης παρουσιάζει σοβαρές ηλεκτρολυτικές διαταραχές που προδιαθέτουν σε επικίνδυνες για τη ζωή αρρυθμίες. Η κατάσταση της υγείας του παραμένει εξαιρετικά κρίσιμη με σοβαρότατα, ανθεκτικά υπογλυκαιμίκα επεισόδια, ενώ λόγω διαταραχής κατάποσης σε έδαφος μυϊκής αδυναμίας έχει παρουσιάσει εισρόφηση στο αναπνευστικό σύστημα και υποξυγοναιμια. Η γενικευμένη βαρύτατη μυϊκή αδυναμία έχει επιπλέον επηρεάσει τους αναπνευστικούς μύες και τους μύες του πρόσωπου και των οφθαλμών. Του χορηγούνται εισπνεόμενα βρογχοδιασταλτικά φάρμακα και οξυγόνο με ρινική κάνουλα. Η κατάσταση είναι βαρύτατη και διαρκώς επιδεινούμενη ενώ οι συνεχείς επιπλοκές την καθιστούν απειλητική για τη ζωή. Η μη ικανοποίηση των αιτημάτων άμεσα ισοδυναμεί με καταδίκη εις θάνατον. Αργύρης Στούρας, Επιμελητής Παθολογίας στο Γ.Γεννηματάς Γιώργος Βατίδης, Ειδικός Παθολόγος-Εντατικολόγος, από την ομάδα τακτικής παρακολούθησης του απεργού πείνας Ομάδα νοσοκομειακών γιατρών που τον παρακολουθούν #antireport

Ελληνικά
9
5
44
1.8K
bonko
bonko@bonkorulz·
@_Soragia Υπαρχουν και πιο φτηνα μπουκαλακια νερου.
Ελληνικά
1
0
1
65
Soragia
Soragia@_Soragia·
Τί πήρα να πιώ η αθεόφοβη ..
Soragia tweet media
Ελληνικά
19
8
116
4.5K
bonko
bonko@bonkorulz·
@thomas310773562 Ο γιαννακοπουλος πιπες επρεπε να του παιρνει του σπυρου,εφτασε το depon maximum απο 1 ευρω στα 3.80 σε 7 χρονια.
Ελληνικά
2
2
5
354
Κim.
Κim.@thomas310773562·
Εχετε δεί πουθενά σε χώρα, εστω και τριτοκοσμική, υπουργό υγείας να αγκαλιάζει φαρμακοβιομήχανο? Βοηθάτε λίγο.
Κim. tweet media
Ελληνικά
32
69
296
7.4K
bonko
bonko@bonkorulz·
@Costas_Melas Εκλογες ερχονται τελη σεπτεμβρη, θες να τους βρει αλλη κυβερνηση και να κανουν μαθημα; Παντως στο δημο αγρινιου που ειμαι εγω,οποιον στελνουν στην βιβλιοθηκη ειναι γιατι ειναι για τον πουτσο και δεν ξερει να κανει τιποτα.
Ελληνικά
0
0
3
100
Costas Melas
Costas Melas@Costas_Melas·
80 αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην εθνική βιβλιοθήκη της Ελλάδος. Πόσο προσωπικό χρειάζεται; Και κάπως έτσι ξεκινάει η σχολική χρονιά με κενά στα σχολεία.
Ελληνικά
14
31
104
3.7K
bonko
bonko@bonkorulz·
@mpampis44334937 Αυτο που τρωει πριν 7 χρονια εκανε 2.50 τωρα πηγε 5 ευρω.
Ελληνικά
0
0
1
11
mpampis
mpampis@mpampis44334937·
Εχει που έχει τη μεγαλύτερη υπογεννητικότητα ever,Αρα αντικειμενικά αποτυχημένη, κάνει κ πλακίτσα. Νο προμπλεμ για εμένα, αλλά να θυμηθούμε πως αν είχε κάνει κάτι τέτοιο ζαια, θα σκούζανε μέρες οι ΝΔτες, για ζώα, μαδουραιοι χωριάτες κτλ
mpampis tweet media
Ελληνικά
1
1
7
228
bonko
bonko@bonkorulz·
@presi199 Ακομα και η παναγια θα σας μπερδευε.
Ελληνικά
1
0
1
16
Presi
Presi@presi199·
@bonkorulz Τι έχετε πάθει όλοι και μου το λέτε 😂
Ελληνικά
1
0
0
10
Presi
Presi@presi199·
Με ρωτάνε γιατί κάνω τόση ώρα να ετοιμαστώ το πρωί πριν την δουλειά…Άντε εγώ να εξηγήσω ότι ξυπνάω έτσι
Presi tweet media
Ελληνικά
5
3
16
762
bonko
bonko@bonkorulz·
@NIKSOTIROPOYLOS @mvlazaridis Δεν ειπαμε οτι ειναι πλαστο,αλλα οτι δεν ειναι καν πτυχιο,ενα πατσαβουροχαρτο απο ενα παρανομο ιεκ που εκλεισε ειναι.
Ελληνικά
0
0
4
47
Νίκος🇬🇷Σωτηρόπουλος
Η ομιλία του @mvlazaridis στη Βουλή, βασισμένη σε επίσημα έγγραφα, κατέρριψε τις κατηγορίες περί πλαστού πτυχίου, αποδεικνύοντας ότι επρόκειτο για υπηρεσιακό σφάλμα του Υπουργείου κατά την πρόσληψη. Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν την απουσία οικονομικής ζημίας, αποδίδοντας το ζήτημα σε γραφειοκρατικό λάθος και όχι σε παράνομη πράξη. • Όχι πλαστό πτυχίο: Καμία παραποίηση εγγράφων ή παραπλάνηση. • Λάθος της διοίκησης: Το σφάλμα στην πρόσληψη έγινε αποκλειστικά από την υπηρεσία. • Καμία οικονομική ζημία: Δεν εισπράχθηκε ούτε ένα ευρώ παραπάνω. • Πολιτική εκμετάλλευση: Ένα γραφειοκρατικό λάθος 20ετίας βαφτίστηκε «σκάνδαλο». • Όλα στο φως: Τα επίσημα έγγραφα κατατέθηκαν στα πρακτικά.
Μακάριος Λαζαρίδης 🇬🇷@mvlazaridis

Μετά την ομιλία μου στη Βουλή, ένα πράγμα είναι πλέον ξεκάθαρο: Όλο το αφήγημα που στήθηκε εναντίον μου κατέρρευσε. Δεν υπάρχει πλαστό πτυχίο.  Δεν υπάρχει ψευδές δικαιολογητικό.  Δεν υπάρχει παράνομο οικονομικό όφελος.  Δεν υπάρχει καμία δική μου παράνομη πράξη. Κι όμως, επί ημέρες ακούσαμε κατηγορίες, συκοφαντίες και βεβαιότητες από όσους είχαν ήδη αποφασίσει την ενοχή μου πριν δουν τα πραγματικά στοιχεία. Η αλήθεια είναι ότι ένα διοικητικό σφάλμα σχεδόν είκοσι ετών επιχειρήθηκε να μετατραπεί σε πολιτικό σκάνδαλο. Στη Βουλή απάντησα με γεγονότα. Όχι με κραυγές. Όχι με λάσπη. Γιατί στη Δημοκρατία δεν αρκεί να κατηγορείς. Οφείλεις και να αποδεικνύεις. Τα γεγονότα έδωσαν την απάντηση. Και τα γεγονότα δεν διαψεύδονται. #Βουλή #Καβάλα #apotelesmatikos

Ελληνικά
44
46
151
4.7K
bonko
bonko@bonkorulz·
@nautilos19 Ζηλευεις που δεν μπορεις και συ να φας μια πιτα πομολα απ'ολα.
Ελληνικά
0
0
0
51
Nautilos
Nautilos@nautilos19·
Είναι ένας γραφικός στο tik tok που κάθε τρεις και λίγο ανεβάζει βιντεάκια με το τι φαγώσιμα αγόρασε και πόσο νόστιμα είναι. Έχω την εντύπωση πως δεν είναι ο μόνος.
Ελληνικά
14
1
28
2.2K
bonko
bonko@bonkorulz·
@manospep Ναι η νοθεια θα κρινει τις εκλογες,ξαφνικα θα βρεθουν 20 εκ. ξενοι "ελληνες" του εξωτερικου που οι προγονοι τους ηταν στον τιτανικο και ολοι θα ψηφισουν κουλη δαγκωτο.
Ελληνικά
0
0
0
3
👑Prince Immanuel ♑
Οι δημοσκοπήσεις πάλι θα πάνε κουβά. Δεν το μάθατε από μένα
Ελληνικά
2
0
4
169
bonko
bonko@bonkorulz·
@OTemPoRaOmOreS7 Το οτι οι γυναικες μετα το γαμο βαζουν 20-30 κιλα δεν παιζει κανενα ρολο φανταζομαι,το τσουτσουνι μας φταιει παλι.
Ελληνικά
0
0
0
85
οTemPoRaOmOreS
οTemPoRaOmOreS@OTemPoRaOmOreS7·
Πολοί άνδρες 45 με 50 έχουν θέμα στυτικής δυσλειτούργιας.Το λάθος α)συναισθηματική απομάκρυνση απο σύντροφο.Το ζευγάρι δε συζητά τοπρόβλημα. β)κακο lifestyle ανεπαρκης έλεγχος ορμονών σακχάρου κτλ γ)το συζητάνε με λάθοςγιατρό ή καθόλου με το γιατρό τους
Ελληνικά
11
19
51
5.8K
bonko
bonko@bonkorulz·
@MValantis @aggelosview Εχεις δικαιο,ισως παιρνει και καποιο αναπηρικο επιδομα για την νοητικη υστερηση,ο γιος του σιγουρα παιρνει αεργιας απο τη δυπα.Το 1 δις ελλειμμα στα ταμεια δεν νομιζω να τα εφαγαν οι ανεργοι.
Ελληνικά
0
0
2
83
valback
valback@MValantis·
@bonkorulz @aggelosview ρε φιλε ξεχασες την επιδοτηση για τις ελιες απο τον οπεκεπε
Ελληνικά
1
0
0
109
aggelosview
aggelosview@aggelosview·
Για να αντιληφθούμε πόσο έντιμος είναι ο Τσίπρας, έχει πάρει στεγαστικό δάνειο 580 χιλιάρικα, ζει στο ενοίκιο, συντηρεί κόμμα, πληρώνει ιδιωτικά σχολεία για τα παιδιά του, έχει παραδώσει τη βουλευτική έδρα και ζει με τον μισθό της Πιτζον. Όλα αυτά με τον μισθό δημοσίου υπαλλήλου
Ελληνικά
32
85
392
16.5K
bonko
bonko@bonkorulz·
@NtiNStAs Λες και ο ανδρουλακης, που τον κραταει απο τα αρχιδια ο κουλης με αυτο που εμαθε απο τις υποκλοπες,δεν θα συνεργαστει με τη νουδου.
Ελληνικά
0
0
0
100
Ntis.A
Ntis.A@NtiNStAs·
Αν όντως η διαφορά ΝΔ και Ελας είναι αυτή, τότε ίσως ήρθε η ώρα να στηριξουμε Τσιπρα προκειμενου να απαλλαγουμε απ' το καθεστώς; #Καρατόμηση_Ανδρουλάκη
Ntis.A tweet media
Ελληνικά
64
33
190
9.6K
bonko
bonko@bonkorulz·
@tbickle1976 Για ταυτοτητα πηγε ή να δει κανεναν βουλευτη του στα κρατητηρια;
Ελληνικά
0
0
0
31
Travis Bickle
Travis Bickle@tbickle1976·
Ο πρωθυπουργός μας είναι υπέροχος, πολύ χαίρομαι που μοιράζεται μαζί μας στιγμές του κοινωνικού του γίγνεσθαι.
Travis Bickle tweet mediaTravis Bickle tweet media
Ελληνικά
4
2
9
962
bonko
bonko@bonkorulz·
@xatzistratis Πως ειναι το "ξερς ποιους ειμ'γω;" στα βελγικα;
Ελληνικά
0
0
0
6