کرکیچ
6.9K posts


@EghbalAlAbedin @sakhtak1 آدرس که مشکلی ندارند
خورش ماس هم مشکلی نیست، نخورین🙏
فارسی

@ssunrise11 ببخشید بریون شیرینه؟
ببخشید تند باشه واسه معده خوبه؟
چون خودشون شیرینن
مشکل حل شد؟
فارسی

کرکیچ รีทวีตแล้ว

بنده همینطوری دارم سنگین بالا میارم. نمیدانم گرماست، مسمومیته، استرسه، یا زمین کجه. صورتم دیگه میسوزه.
Moein@moeinengineer
یه چیزی در مورد گرمای هوا تو اروپا بگم. شما میخندین وقتی میگن شده سی درجه اما تصوری ندارین. خونههای اروپا به خاطر اقلیم سرد برای حفظ حرارت طراحی شده و هیچ خونهای کولر نداره. شما تو ایران میری توی گرمای چهل درجه اما بعدش میای خونه زیر کولر. اما اینجا وقتی میشه سی و خوردهای/۱
فارسی

@i3ahar_ @blackeqbal ببین چه وامی گرفته اینقدر قسط میده
خدا برکت بده به مالادون
فارسی










