Eduard Werner

118 posts

Eduard Werner banner
Eduard Werner

Eduard Werner

@eduwer642

Strømsgodset IF

Drammen, Norge เข้าร่วม Mart 2018
145 กำลังติดตาม285 ผู้ติดตาม
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
GodsetUnionen
GodsetUnionen@GodsetUnionen·
GodsetUnionen tweet media
ZXX
0
1
30
1.9K
Styrmann
Styrmann@christianholum·
@HognerX Det var ikke det sjukeste som ble sagt av han, men det får du høre i desember. 😉
Norsk
1
0
0
792
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
Pyro & Pivo
Pyro & Pivo@PyroPivoPod·
Vi kryper bleike, sultne og ikke minst tørste ut av sommerhiet for å spille inn sesongens første episode på torsdag. Gjester blir @eduwer642 fra Godset og @christianholum fra Stabæk, som skal rulle seg i egen misère. Det er tid for elendige klubber! Spørsmål?
Norsk
13
2
45
10.4K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
75 obligatoriske på rad. Målet var 100, men det å vise et prinsipielt standpunkt på en fredfull måte trumfer høyere enn egne milepæler. Føles vondt å ikke være til stede, men føles enda vondere å stille seg passivt å se på at fotballen vi elsker ødelegges. Det kan ikke godtas.
Norsk
0
7
86
8.8K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
Har vært tilstede på samtlige kamper der Godset har spilt med VAR og har aldri opplevd et lignende negativt fokus rettet mot dommerne enn det som har vært de to foregående sesongene. Så den teorien kjøper jeg ikke og diskusjonen rundt dette blir bare synsing uten faktagrunnlag.
Norsk
2
1
31
1.2K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
🧵 På kretstinget til Buskerud forrige uke var det særlig en ting som VAR-komiteen fokuserte mye på; "dommerhetsen har blitt mindre". Det finnes ikke noe dokumentasjon på dette annet enn at dommerne selv har slengt ut denne påstanden.
Norsk
3
4
56
8.8K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
NTF bør fremme sin egen innstilling som er å avvikle VAR, men istedenfor rettes fokuset på å "advare supporterne". En bekreftelse på hvor felles den kantineløsninga på Ullevaal faktisk er.
Norsk
0
7
106
5.2K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
34/34 ifjor✅️ 34/34 iår✅️ Vi gjør det igjen, fordi det er det gøyeste vi vet @kimrolund, selv om VAR prøver å fortelle oss noe annet. Du skulle også ha vært her Bjørn. Hvil i fred💙
Norsk
3
2
92
6.7K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
2/2: Om det er offside eller ikke driter jeg i. Det er sjekken som dreper uavhengig av utfallet. Hvordan skal vi vite at det samme ikke kommer til å skje under neste potensielle scoring? VAR dreper lidenskapen og SKAL vekk ifra norsk fotball. Ta det opp på årsmøtene deres!
Norsk
0
5
112
5.4K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
Tråd 1/2: Det koster så enormt mye å forlate tribunen etter over 60 tellende kamper på rad. Jeg er like mye trist som forbanna. Det føltes rett og slett umulig å reise seg igjen etter å ha feiret en scoring 100%, for så og bli pissa på av VAR nok en gang.
Norsk
3
19
143
33.8K
øl entustiasten
øl entustiasten@godiskolla·
Jubileums øl feires selvfølgelig på rekord!
øl entustiasten tweet media
Norsk
1
0
12
1.5K
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
GodsetUnionen
GodsetUnionen@GodsetUnionen·
Felles VAR-aksjon!

Vi er fiender på banen, men står sammen i vår sak: VAR skal ut av Norge!

Signert tribunemiljøene i Lillestrøm & Strømsgodset
GodsetUnionen tweet media
Norsk
2
21
230
11.4K
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
Magne Jordan Nilsen
Magne Jordan Nilsen@magnejordan·
I Mounir sin ånd.💙💚
Magne Jordan Nilsen tweet media
Norsk
0
6
70
5K
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
GodsetUnionen
GodsetUnionen@GodsetUnionen·
Enda en større grunn til å se deg på bortefeltet i Bergen på fredag. @skbrann gir alle billettinntektene fra bortefeltet til utdanningsfondet til Mounir Hamoud sine etterlatte barn! Både @godset og GodsetUnionen setter enormt stort pris på den gesten🙌🏼 godset.no/nyheter/gir-bi…
Norsk
0
4
48
1.7K
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
Posse
Posse@possesandboe·
Dere får én (clear and obvious) oppgave i kveld. Meld deg inn i klubben din og stem VAR ut av fotballen. Vi har faktisk muligheten. Bruk den! @NSAstyret fotballsupporter.no/var
Norsk
0
28
133
8.4K
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
GodsetUnionen
GodsetUnionen@GodsetUnionen·
Årsbeste oppmøte på Strømsøåsen Ståtribune i helga. 1232 tok turen på supporterfeltet i det som var vårens siste kamp. Det resulterte i fantastisk trøkk nesten hele kampen. Det ble 1 poeng, men vi tar med oss 6. plass ut i fotballferien! Ses i Bergen 28.6 og Marienlyst 8. juli!
GodsetUnionen tweet mediaGodsetUnionen tweet mediaGodsetUnionen tweet mediaGodsetUnionen tweet media
Norsk
0
2
30
1.3K
Eduard Werner รีทวีตแล้ว
Kim Underberg Rolund
Kim Underberg Rolund@KimRolund·
I dag tok 300 ungdommer turen på GU-tribunen etter et fantastisk initiativ av et GU-medlem, GU-styret og @godset. Det resulterte i årsbeste på tribunen mtp oppmøte og ikke minst elleville lydtopper store deler av kampen! Vi håper gjengen dukker opp igjen etter fotballpausen!
Kim Underberg Rolund tweet media
Norsk
2
2
63
8.5K
Eduard Werner
Eduard Werner@eduwer642·
Ekte kjærlighet💙
Lars Olsen@laolse

@KimRolund @godset Få som er blåere enn Rødgatas og Gulskogens store sønn Claus Bjørnsen. Fulgt godset i en mannsalder, står på GU-tribunen, er trener i Strømsgodset, selvsagt sponsor med bedriften han eier. Gründer, mange tanker, brenner for Godset og her fikk han 300stk unge spillere på match.💙

Norsk
0
0
8
791