ทวีตที่ปักหมุด
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗
1.7K posts

J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗
@evil____joker
Market student | ICT Process over outcome.
เข้าร่วม Eylül 2022
279 กำลังติดตาม1.5K ผู้ติดตาม

@melinnasparda @fatemehz0 محدودیت ۲۰پیام در روز داره
ساخت عکس و ویدیو هم جدیدا فقط برای نسخه پولیه
قبلاً خیلی بهتر بود
فارسی

اگر بیشتر بلد بود سطلی نمیشد
hanaasemani@shamse_man
سطلی سه جمله بلده کلاً: ۱_ چپ هرگز نفهمید ۲_جاویدشاه ۳_کص ننت 😐😐😐🧠🧠🧠
فارسی
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗ รีทวีตแล้ว
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗ รีทวีตแล้ว
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗ รีทวีตแล้ว

@Shivasheevz حروم کردن غذا یک سمت
کثیف کردن شهر و پیاده رو سمت دیگه
ای کاش خر بودن که صد رحمت به خر
فارسی

@WeirdA02 تو کامنتا دیدم گفتی تبریز بودم قبل مهاجرت اونجا تابستونم کاپشن میپوشن گمونم گرمای واقعی رو تجربه نکردی.
ولی در کل رطوبت و نداشتن کولر هم اذیت کنندس.
فارسی

@zahra_sale31545 @sogol6553 دوتا شیلنگ و یه فاضلاب چه نصبی داره اخه
فارسی

@sogol6553 سیسی لوستر رو باهات موافقم ولی ماشین لباسشویی رو باید خود شرکت بیاد نصب کنه ها..چون مدل های جدید تر خب نصبشون ممکنه فرق داشته باشه اگه اشتباع کنی خراب بشه.بعدم یاد بده کار باهاش چطوریه.اینارو دست مردا ندی بهتره جهازتو خراب میکنه😂😂
فارسی

@RealSaeedDmn کصخلی هم عالمی داره
خوش بحالت
فارسی
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗ รีทวีตแล้ว

کسی که نگران کشته شدن جوانان در دی ماه است اما کشته شدن کودکان میناب را بی اهمیت میبیند، دارای یک جهت گیری سیاسی شدید است
کسی که کشته شدن کودکان میناب را یک فاجعه میبیند و در مورد اعدامهای روزانه طی جنگ و بعد از جنگ چندان دردش نمیآید که صدایی بلند کند
دارای جهت گیری سیاسی شدید است
اینها وقتی میگویند برای ما فقط ایران و مردمش مهم هستند و نگران آنها هستیم یا دروغ میگویند یا خر هستند.
فارسی

@Antiauthorvhfa تازه ساواکم تأسیس کنم مجدد کشته و زخمی و زندانی سیاسی بدیم😂
فارسی

@detamishgela @NasehMohi دیگه چرا لهجه کلمه کوردی رو تهرانی کردید🙁
فارسی

تا چند سال پیش که مورد تهاجم فرهنگی قرار نگرفته بودیم
در روستای ما هر کسی میرفت مراسم ختم با خودش یک چیزی میبرد که صاحبان عزا برای غذای خودشون و مهمانهایی که از راه دور میان در سختی نباشند
چیزهای که میبردند ساده بود:
نان
یک کاسه آرد
دو تا تخم مرغ
کمی کره
یک بطری دوغ
و میوه اگر فصل میوه بود
مادرم هنوز هم هر بار از کوه برای ختم کسی بیاد روستا نان تازه و دوغ یا ماست و کره و میوه و سبزی میاره!
و هر بار تعریف می کنه چطور تعداد زیادی دورهش کردهن و هر کدوم یک لقمه خوردن و خندیدن و اصلا یادشون رفته مجلس ختمه.
Mohammad Heidari | محمد حیدری@mmheidari1991
این رسم شام و ناهار دادن صاحب عزا به مهمونها، واقعا مسئله اذیت کنندهایه! چند سال پیش خانوم همسایه بالاییمون فوت کرد، کلی هم مهمون از تهران و شهرستان اومد واسشون. بابام پیشنهاد داد مردها بیان خونه ما تا راحتتر بتونن پذیرایی کنن. هیچی دیگه از شب قبل از تدفین تا هفتم خدا بیامرز، همین طور مهمون بود که واسه ناهار و شام میاومد و این همسایه ما هم کلا عزاداری رو فراموش کرده بودن و تمام فکرشون این بود غذا چی بگیرن که تکراری نباشه که بعدا حرف درنیارن!
فارسی

@yaci_rad گرون شده تازگیا
کردنش ۲۰۰ تومن😒
فارسی

@MonireTkhani رمضان ماه عذاب آموزش و پرورشه
فارسی

@evil____joker دیگه وقتی آب رو میبندن رو بچهها قطعا رو معلما هم میبندن
فارسی
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗ รีทวีตแล้ว
J̸̭̩̮̮̥̪͔̠̈̍͆̓̋Ô̷̡̡̻̝͓K̷͈͍͈̠͘Ȇ̸̦͌̀͌͌̌̍̒R̸̛͙̭̎͂̓͗ รีทวีตแล้ว


















