ทวีตที่ปักหมุด
فؤاد
317 posts


@foad777imq من یه بار سرما خورده بودم شدید یه دسته گل بزرگ هدیه گرفتم در جا خوب شدم
فارسی

@foad777imq من یه بار گل فرستادم سرکارش ناراحت شد که جلوی همکاراش گل فرستادم :|
فارسی

@foad777imq افتضاح بود ، سوپ میخواستم اولش گفت داریم بعد که نشستم گفت نداریم ، سالادبارش حداقل برای ۱۰ روز پیش بود ، مونده و بی کیفیت ، سرویس دهی خیلی بی نظم و بد ، حتی یخ نداشتن!
فارسی

@abe_lakoo نه زینب. ما آخرین نخها از ریسمان ادب و نزاکت رو به تو گره زدهیم. ادب تو بذر هویت ما ست. 🥲
فارسی

من هم کم کم دارم بد دهنیم رو گسترش میدم.
🔅@nazliii_1991
ماها باید بریم قطب زندگی کنیم. گرما نابودگر اخلاق و ادبه!
فارسی

@foad777imq منم نگفتم خانم ها خوشحال نمیشن، گفتم خیلی هاشون رو(نه همه) دیدم که ابراز خوشحالی میکنن و دیگه هیچ اهمیتی به گل نمیدن و گل خشک میشه :))
و این با چیزی که شما گفتین متفاوت و دوتا موضوع جدائیه😄
فارسی

@Docter_Hector مخالفم
هیچ هدیه ای به اندازه گل نمیتونه عمیقأ خانمهارو خوشحال کنه.
فارسی

@foad777imq من کسی هستم که فکر نمیکنم کسی به اندازه من از گل خوشش بیاد
با احترام به خانم ها ولی خیلی دیدم که خانم ها ادای دوست داشتن گل رو در میارن و نه اینکه واقعا گل دوست داشته باشن😁
فارسی
















