sunshin🌞
1.9K posts


@salambetoo نه بابا کیلو ۶۰۰ میخریم، فوقش کرم هم داره.تازه نشون میده ارگانیکه.پروتئنم داره🤣🤣🤣
فارسی

@yepanahandeh به بعضی تمیزکارا هرچی هم پول بدی ،غذا بدی، باز چشمشون دنبال لباس و لولزم خونه ی آدمه.
فارسی

@Calista_1989 الان چیزی به اسم نازایی تقریبا وجود نداره.با ivf و فریز تخمک و...در سنین بالا هم میشه بچه آورد.
فارسی

یکی از بزرگترین حسرت های من اینه که هیچوقت نمیتونم مادر بشم. شاید بچه مرد دیگه ای رو بزرگ کنم ولی لذت بارداری، زایمان و شیردهی قطعا نصیب من نمیشه...
اگه مادر هستین واقعا قدر این شانس بی اندازه بزرگتون رو بدونین...
کیم جون@kimjoonnnnn
شاید در جهان دیگری مادر…
فارسی

@pooroochista @Digikalacom تاریخ مصرف گذشته بوده.عوضیا میفروشن به مردم.
فارسی

۴ هفته پیش از @Digikalacom لاستیک یزد خریدم
دیروز توی اتوبان یکی از لاستیکا اینجوری ترکید
اگر خدای نکرده خسارت جانی میزد
دیجیکالا پاسخگو بود؟
از دیشب دارم تلاش میکنم باهاش ارتباط بگیرم
ولی این هوش مصنوعی و تلفن گویا اعصاب نمیذارن برا آدم
یه انسان واقعی اونجا نیس گوشی رو برداره

فارسی

@banosuozan حالم بهم میخوره ازشون.مثلا میخوان بگن شاخن.
من که فالوئر بالاها رو فالو نمیکنم
فارسی

@goingtobelawyer الهی بگردم.اما همینارو که بما گفتی واسش بنویس.شاید تلنگری باشه براش به خودش بیاد.
فارسی















