أليف🌷
304 posts



@Zeyyynnnt Yani kızlar gidip edebimizle hanımefendice kahvemizi içelim nefsimize yenilip çekinip paylaşadık diyelim ama bu şeriata göre doğru veya hoş olduğu anlamına gelmiyor. Kaldı ki kusura bakacak olan abla değil Allah. Hadi uyaranın üslubu hoş gelmedi niye kötü üslupla cevap verelim?




çarşaflı bacılarımızın karma cefelere gidip oralardan içeceklerini paylaşması yada orada olduğunu dair bi paylaşım yapması kompleksli bir durum gibi geliyor bana bakın bizde gidebiliyoruz bu ortamlara demek gibi biz zaten her ortamlarda olmayalım diye giymedik mi bunu

O muazzam günden 🥹 2026 Ortak Tekamül kınası 🫠


Sîbeveyhi'nin ‘ölüyorum ve içimde hâlâ حتى'ya dair bir şeyler var’ demesi



1 saate,Hadis meclisine gelene çikolata


Yetiştimm yetiştim 🌸 5 dk içinde twden çok güzel bir arkadaş edindim 🫶🏻 işte kız milleti 😅 @1fatihli






















