Abdullah

455 posts

Abdullah banner
Abdullah

Abdullah

@kayaabdullah___

...

İstanbul, Türkiye เข้าร่วม Aralık 2025
303 กำลังติดตาม34 ผู้ติดตาม
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@ustaelement Kudurun amk. Grev hakkımız yok. Bi de o olsa siz o zaman görün daha da neyse. Amk dili olup beyni olmayan malı.
Türkçe
0
0
1
129
Usta Elementarıus
Usta Elementarıus@ustaelement·
Memurun yakıt alırken, ekmek alırken dahi ödediği tüm vergiler Özel sektörün ödediği vergiden kesilenlerdir. Gerçekte memurlar vergi ödemez.
Türkçe
14
6
158
3K
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
Why still over 0.01 cent Why? Bastards! Do That Now! Everbody knows will be dump at 0.005 in two days! $GDC
English
0
0
3
270
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@TraderNorway $WOK Pump %70 On RS Day. But $GDC will be dump 0.005 before RS. Im waiting!
English
0
1
1
315
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
Come Baby Come ! Waiting at 0.005! $GDC
English
1
0
1
194
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
It will dump at 0.005! Just Wait! $GDC
English
0
1
1
256
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
Still Promoting :))) Guys... Do Not Jump In! $GDC
English
0
0
0
308
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@camposmartinn We will see bro. :)) Almost 1 Billion Shares will be RS. But today and tomorrow... I think you are a dreamer. Dont Add İt before 0.0005! Trust Me!
English
0
0
0
44
Martin del campo
Martin del campo@camposmartinn·
@kayaabdullah___ You are a dreamer. EASY UP 30X , ALL VALUE BTC😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
English
1
0
0
79
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
I waiting at 0.005! $GDC Come Baby Come!
English
2
0
2
391
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@BoraOzkent Ne Altın Ne Bist Ne Coin Ne De Kalbur Üstü ABD piyasası. Az risk ala ala Amerikan Penny Hisseleri. İşin vergi kısmına bakacağız artık. Hamama giren terler.
Türkçe
0
0
1
915
Bora Özkent⎪ABD Borsası & Teknoloji Yatırımları
Türkiyedeki altın çılgınlığını hiç anlayamıyorum. 1 yıllık getiri %20, 5 yıllık getiri %125. Bu mudur yani? Ki bu dönemde tarihi yükselişlerinden birisini yaptı. Bu insanlar teknoloji hisseleri ile tanışsalar ne düşünürler acaba?
Bora Özkent⎪ABD Borsası & Teknoloji Yatırımları tweet media
Türkçe
135
12
426
94.9K
emre
emre@emraslnn·
Kardeşim ev alırken peşinatı eksikti. 50 bin TL verdim. “Borç değil, geri istemem.” dedim. Aradan yıllar geçti. O ev bugün 10-15 milyon TL değerinde. Geçen gün otururken, “O gün sen yardım etmeseydin bu evi alamazdım abi” dedi. Eşim de bana dönüp, “O evde senin de hakkın var aslında.” dedi. O günden beri kafam karışık. Ben olmasaydım o ev hiç alınamayacaktı. Aradan yıllar geçti diye bugün hiçbir hak iddia etmemem mi gerekiyor?
Türkçe
4.8K
87
1.9K
4.5M
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@ZeynebAdanur1 Aşağı yukarı öyle. Doğurganlığa haiz oturmasını kalkmasını bilen baktığımızda ulan güzel hatun be diyeceğimiz varlık. Doktorasına bakacak değiliz akademi mi bura? :)))
Türkçe
0
0
2
123
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@yenisafakwriter Hocam Ak Parti mi kaldı ? :)) Reis Hilafet ilan etmezse geçmiş olsun hepimize. 28k maaş 40k kira. Bu millet sandıkta oy vermeyecek kusacak kusacak...
Türkçe
0
0
0
337
yusuf kaplan
yusuf kaplan@yenisafakwriter·
UYARI / YORUM AK Parti kendi ayağına sıkmakta da çok mahir maşallah! CHP’nin paramparça olduğu bir zaman diliminde, başıboş köpeklerin ve çoktan anakronikleşmiş Kamalizm ideolojisinin savunucusu, önce İyi Parti’den CHP’ye, sonra da AK Parti’ye geçen Nimet Özdemir’i Özlem Zengin eşliğinde partiye alması AK Parti’nin kendi ayağına sıkması anlamına gelir! Eğer bu, AK Parti’nin, Kamalizm’e eklemlenmesi ve masum çocuklarımızı katleden, insanımıza cehennem hayatı yaşatan köpekçi söylemi benimsemesi sonucunu doğurursa AK Parti’nin intiharı olur!
Türkçe
415
869
4.2K
169.7K
Metropol Haber
Metropol Haber@metropolmedya_·
24 yaşında bir memurun işten çıktıktan sonra Akşam mesaisi:
Türkçe
642
59
2.4K
5.9M
Kalanoros
Kalanoros@kalanoros·
Türkiye'de parayı en hızlı eriten 5 şey: 1. Kira 2. Market 3. Faturalar 4. Dışarıda yemek 5. Araba Bunları herkes sayıyor. Ama çoğu kişinin her ay fark etmeden parasını tüketen bir 6. madde var. En tehlikelisi de bu. Çünkü insanlar bunu gider olarak bile görmüyor. Sizce nedir?
Türkçe
192
61
783
247.3K
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@lifesteal3r @balina_avcisi 10x almadınız 10x çaldınız. 90.000 kişi 6 milyonu çarptınız. Milyarlık fonla eğip bükemeyeceğiniz tahta yok zaten. Neyse çok sikimde amk. Çıkar yakında kokusu.
Türkçe
0
0
0
35
Balina Avcısı
Balina Avcısı@balina_avcisi·
MSCI raporunun ardından özellikle Tera fonlarının hedefe oturtulup, sistematik bir şekilde pompalanan karalama kampanyası dikkatimden kaçmıyor. ​Bu fonlarda 100 bini aşkın yatırımcı var. Panik havası yaratarak bu insanların korkuyla işlem yapmasını, zarara uğramasını mı amaçlıyorsunuz? Bu algı operasyonunun arkasındaki asıl niyet nedir? ​Dipnot: Şahsıma ait hiçbir fon yatırımım yoktur. Sadece piyasadaki algı oyunlarına ve yatırımcının mağdur edilmesine karşıyım.
Türkçe
60
30
402
49.3K
Abdullah
Abdullah@kayaabdullah___·
@lifesteal3r @balina_avcisi O saatten sonra o fona anca senin gibi ne dediğini bilmeyenler girer. Uzaya çıkmış fonda ne işim var. Eğer fondaysan haberin olsun mikilecek olan ben değil sensin.
Türkçe
1
0
0
81