MahdiZed

388 posts

MahdiZed banner
MahdiZed

MahdiZed

@mahdized00

เข้าร่วม Eylül 2018
139 กำลังติดตาม30 ผู้ติดตาม
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
من با این کار کردم، بد به نظر نمیومد ولی مشکل کانکشن و ساعت های شلوغ داره. سر اینا فعلا بیخیالش شدم. دومین مشکلش توی گرفتن سشن لیمیت بود. یا من خوب نگشتم یا واقعا درست نشون نمیده که جقدر مونده از سشن (با محدودیت های داخل ایران منظورمه)
Pouya Eti@pouyaeti

یه AI اوپن سورس داره به Claude Opus 4.8 می‌رسه و من باورم نمیشه! 🤦‍♂️ چند روز پیش GLM 5.2 منتشر شد و من رفتم سراغش که ببینم واقعا چقدر خوبه. ۴ تست واقعی انجام دادم، نتایج برام خیلی جالب بود! داخل ویدیو آموزشی زیر میتونید ببینید: youtu.be/ZFskVdRmzjs #AI #GLM #Claude

فارسی
0
0
0
35
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
@Darth_Sidiouss رفتم دیدم طراحیش قشنگ بود موتورش هم طبق اون رنج قیمتی میوتا بود برای اتوماتیکش البته. از نظر فنی هم ارزنده به نظر میاد.
فارسی
1
0
1
20
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
اگه فهمیدید علاقه دارید, پایتون دیگه گزینه ی خوبی برای ادامه نیست مگر اینکه حوزه ی مورد علاقتون شدیدا به پایتون وابسته باشه. اگه از js و فرانت خوشتون اومد همونو ادامه بدید. پیشنهاد من برای کسی که از پایتون خوشش اومده java و c# دلیلش هم بازار اشباع پایتونه‌.
فارسی
1
0
0
51
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
من خودم برنامه نویس با تجربه ای نیستم ولی همین مقدار هم شاید کمک بکنه. مهم ترین چیز زبانه ولی در حد b2 کفایت میکنه. اگه از ریاضی بدتون میومد بعیده از برنامه نویسی خوشتون بیاد. برای شروع و اینکه بفهمید ایا کلا علاقه دارید به این داستان یا نه پایتون یا js گزینه های خوبی هستن.
بُنیــآديْ🧙🏻‍♂️@mahdi_bonyadi

بعنوان کسی که می‌خواد اولین زبان برنامه نویسی‌ش رو یاد بگیره سوالم اینه که این‌همه جا افتاده پایتون برای اولین زبان خوبه ولی از اون طرف کسایی رو می‌بینم که به پایتون متلک می‌ندازن. چرا؟ چشه این بدبخت؟ بالاخره ما چیکار کنیم؟

فارسی
3
0
9
911
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
به‌نظرم واکنش‌ها به علی بندری سه دلیل اصلی داره: ۱) یک نوع نگاه منفعل که برای بخش زیادی از مردم تحت فشار قابل پذیرش نیست ۲) فاصله‌گیری احساسی نسبت به وقایع (کشتار) از دی‌ماه به بعد ۳) تفاوت در چارچوب فکری؛ جایی که مسائل رو تدریجی می‌بینه، نه ناگهانی
فارسی
0
0
0
51
MahdiZed รีทวีตแล้ว
Mehrnoosh
Mehrnoosh@Mehrnooshsh·
شما حتی اگر یک‌بار کودکی رو به آغوش گرفته باشید، می‌دانید که چقدر بدنهای نازک و نحیفی دارند، اونقدر نازک‌تن که پیش خودتان فکر می‌کنید حتی ممکن است به نسیمی آزرده شوند. جنگ و مرگ هرگز نباید متوجه کودکان باشد. هیچ کودکی در دنیا نباید بمیرد. نباید رنج بکشد. ما مسئول بچه‌هاییم، چه خودمان بچه داشته باشیم، چه نداشته باشیم. بچه‌ها گنجینه‌ی آدمی‌زادی‌اند. زندگیشان، شادی و آزادیشان به دست هیچ‌کس و تحت هیچ شرایطی نباید هدف گرفته شود. کودکان میناب در آن لحظه‌ی نفرین‌شده‌ی مرگ، هیچ آغوشی برای پناه نداشتند و ما، همه، می‌دانیم که بچه‌ها هنگام وحشت بلند فریاد می‌زنند، مامان. کودکان میناب تا دنیا دنیاست، متاسفانه کودک می‌مانند. نفرین به همه‌ی مسببینش.
فارسی
7
110
879
23.8K
MahdiZed รีทวีตแล้ว
مینیاتور
مینیاتور@__miniature·
معلومه که مبارزه مدنی خیلی تاثیر داشت ولی در جهت قابل تحمل‌تر شدن چیزی که بهمون تحمیل شده بود تاثیر داشت نه آزادی کامل. هیچ قانونی در ایران با مبارزه مدنی عوض نشد. فقط انقدر تعداد کسایی که اون قانون رو رعایت نمیکردن زیاد شد که هزینه اعمال قانون برای قانون گذار زیاد شد و عملا خیلی جاها بیخیالش شد. مثل حجاب، مثل ماهواره، مثل مهمونی، مثل دوست‌دختر-دوست‌پسر، مثل نوشیدن یا خوردن تو ماه رمضون! وضعیت برخورد با همه اینا تو سال مثلا ۱۴۰۳ حتی قابل مقایسه با دهه ۶۰ نیست و این فقط نتیجه مبارزه و نافرمانی مدنی عده خیلی زیادی از مردمه! عملا شرایط زندگی رو برای خودمون بهتر و قابل تحمل‌تر کردیم که خیلی لازم و مهم بود ولی این به معنی رسیدن به «آزادی» نیست.
فارسی
9
12
111
4.7K
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
توی جنگ اول یه لیترال سرچ داشت، توی این جنگ انگار بردنش روی وکتور سرچ. تیپیکال همه ی پروژه های حکومتی، هر چیزی رو با نازل ترین چیزی که کار میکنه و احتمالا با بالاترین هزینه انجام دادن.
مهرناز@miim9248

فارسی
0
0
0
41
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
نه جنگ و آسیب های جنگ گردن خواستاران جنگ بود و نه اعدام ها به گردن مخالفان جنگ. از ابتدای امر اصلا نظر و گرایش ما مهم نبود، اگه اسلحه و ثروت نداری نظرت مهم نیست. چهارتا توییت که تصمیم رقم نمیزنه، بی‌جهت احساس مهم بودن نکنیم و سعی کنیم بیشتر به دنبال راه موثر برای تغییر باشیم.
sarva@iamsarvboland

هرکی تو دو هفته اعدام بشه! تقصیر نه به جنگی ها و زیرساخت دوست هاست! خون اون بچه ها گردن شماست.

فارسی
0
0
0
36
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
این ویدیوی عجیبی بود، اگه چرت نگفته باشه و واقعا برنامه ای پیاده سازی کرده باشه نظرم راجع بهش تغییر میکنه.
Reza Pahlavi@PahlaviReza

دلاوران گارد جاویدان، به شما، به شجاعت و فداکاری‌تان درود می‌فرستم. در سه ماه گذشته، هزاران تن از شما در هسته‌های کوچک اما مؤثر در سراسر ایران جلوه‌هایی درخشان از دلاوری آفریده‌اید. آنچه شما کرده‌اید برای سده‌ها روایت خواهد شد. ملت ایران فداکاری شما و بهایی را که به‌ویژه در ۱۸ و ۱۹ دی برای آزادی میهن پرداخته‌اید هرگز فراموش نخواهد کرد. به شما گفته بودم که کمک در راه است. اکنون آن کمک رسیده است. از شما، دلیرترین و فداکارترین فرزندان ایران، می‌خواهم که به‌عنوان نیروی پیشگام ملت، به هر شکل ممکن دستگاه سرکوب جمهوری اسلامی را، که اکنون از آسمان زیر ضربات سنگین است، بیش از پیش فرسوده و تضعیف کنید تا زمینه فروپاشی نهایی آن فراهم شود. در نظر داشته باشید که این، فراخوانی برای تظاهرات خیابانی نیست؛ بلکه فراخوانی به شما، جوانان گارد جاویدان، برای وارد آوردن ضربه‌های هوشمندانه و مؤثر به سرکوبگران خسته و فرسوده است تا راه برای حضور میلیونی ملت ایران در خیابانها هموارتر شود. در عین حال، حفظ جان خود را در اولویت قرار دهید چرا که حضور شما در نبرد نهایی برای حفاظت از سیل میلیونی جمعیت، لازم و ضروری است. شما از تبار رستم و کاوه‌اید و دشمنان شما از جنس ضحاک. در این نبرد خیر و شر، میان نور و تاریکی، شما در سوی درست تاریخ ایستاده‌اید و امید و دعای یک ملت بزرگ بدرقه راه شماست. بی‌صبرانه در انتظار روزی هستم که در نخستین شهر آزادشده ایران در کنار شما بایستم و با هم پیروزی نهایی را رقم بزنیم. پاینده ایران، رضا پهلوی

فارسی
0
0
0
50
MahdiZed
MahdiZed@mahdized00·
راست میگه، من دیروز دیدم شاهزاده داشت طی یک جنگ پارتیزانی تهرانو فتح میکرد. بی شرفا میخوان جانفشانی های شاهزاده رو مصادره کنن.
فارسی
0
0
0
54