ordinary 🇹🇷
8.4K posts



Başkentte utanç verici önlem: NATO liderlerinin göz zevki için binaların ve gecekonduların önüne set çekiyorlar soL’un havalimanı yolunda çektiği utanç verici o görüntüler... haber.sol.org.tr/haber/baskentt…



İkinci gösterim Ölü Deniz, bugün 20:00’da, youtube kanalımda yayında. Harbiye’de çektik, 90 dakika, olduğu gibi, size emanet. sevgiler. tam şurada olacak: youtu.be/ksaVzHyClto?is…








Szacunek dla żołnierzy nie potrzebuje tłumacza. 🇵🇱🤝🇹🇷Prezydent Karol Nawrocki podczas spotkania z Prezydentem Turcji przywitał tureckich żołnierzy.






Mustafa Topaloğlu'ndan yıllar sonra gelen Prestij Müzik itirafı: "O şirketin kurucusu bendim ama 'Sanatçı, sanatçının patronu olmaz' diyerek kimseye söylemedim. Servetimi, malımı, mülkümü oraya harcadım. Çocuklarımın rızkını bile oraya harcadım."



Erenle merih normale dondu olm olan barisa oldu naapsin bu simdi care bulun acil








@Tartismalar @ilgazcinar73 @TRTKurumsal + avrupa maçlarını da TRT özkaynakları ile çekti avrupa finali ile grup maçlarının illa ki farklılığı olacak gelen talepler ve isteklere (UEFA yayın standartları) göre maçları çekiyor TRT. Çalışan arkadaşların da en iyisini yaptığından şüpheniz olmasın





Buse Terim: "Biz babama 'sen' diyemeyiz, 'siz' deriz. 'Baba naber, ne yapıyorsun?' falan olmuyor bizde. Çocukken ablamla alıştık, o gün bugündür hala 'Babacığım nasılsınız, ne istersiniz?' deriz. Fatih Terim'in yanında hala bacak bacak üstüne atamayız."













