BettyNüans

5.5K posts

BettyNüans banner
BettyNüans

BettyNüans

@marlatiger

"İnsan, yaşadıklarından çok daha fazlasıdır."'

เข้าร่วม Şubat 2026
441 กำลังติดตาม564 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
Keşke'nin panzehiri 'iyi ki' dir... Belki de sorun; keşke’lerin yerine daha çok iyiki’lerin olmamasıydı hayatımızda.
Türkçe
4
4
288
25.2K
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
Hadi bana fal bakıyoruz
BettyNüans tweet mediaBettyNüans tweet mediaBettyNüans tweet mediaBettyNüans tweet media
Türkçe
4
0
31
449
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
@sibumi_7 Haksjsjjs zeka desen var alla şükür😂😂😂
Türkçe
1
0
1
16
Kutu Kola💊
Kutu Kola💊@SiyahKola45·
@marlatiger Yooo devamı var maddi olarak yüksek bişey alıyorsun temmuz da beyaz eşya araba gibi bişe iyi bı para cikacak😂
Türkçe
1
0
1
17
Kutu Kola💊
Kutu Kola💊@SiyahKola45·
@marlatiger Kim o doğum yapacak olan kişi Ağustos da kızı olacak 😂
Türkçe
1
0
1
32
siyahveasisin
siyahveasisin@blueplanet2222·
Eskiden börek hamuru baklava hamuru hazırlardım şimdi porselen hamuru hazırlıyorum, işin nirvanasıyım bence😂
Türkçe
1
0
8
154
siyahveasisin
siyahveasisin@blueplanet2222·
@marlatiger Yok canım daha çok büyük duvar figürleri panolar vs;)) çok zevkli öneririm valla
Türkçe
1
0
1
15
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
Hayat kuruları sever ama tombiklere torpil geçer
Türkçe
2
0
34
350
sevi evet 4 harf
sevi evet 4 harf@zurnadeligis·
@marlatiger Böyle bacımsuluk olmaz valla çeneleri çıkasıca. Biri kısa saçlı, esas o zaten ortalığı karıştıran püüü
Türkçe
1
0
1
14
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
@zurnadeligis Allahh onları ateşlere salsın sönmeyen ateşlerde yansınlar inşalamaa ağzına sağlık hemşirem❤️
Türkçe
1
0
2
34
sevi evet 4 harf
sevi evet 4 harf@zurnadeligis·
@marlatiger Oyyyy senin çok fena dedikodunu yapan 2 kadın var bacımsuuu. Almışlar seni ortaya alevlerin içine atmışlar zevkle gömüyolar püüüüü
Türkçe
1
0
3
78
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
@sibumi_7 Bilemedinnnn ahajsjjs sabiha gökçen ajansnsjjs
Türkçe
1
0
1
19
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
Korkunç şeyler yaşadık :( ben de annem yıkandıktan sonra uçu yamulmuş şırıngayı annemin karnına batırınca kadına dönüp ama onun ucu çok yamuk bir de kullanılmış o ama anneme de aynısını kullandınız demiştim kadın yüzüme baktı sanırım içinden mal bu demiştir :( ah anne ya🥺
Venüs@Venuscuyum

Ölüm belgesini imzaladim,yikadim,özür diledim,ona sevdiği türküyü söyledim,mezarini kazdirdim,namazini kildirdim,telefonunu sarja taktim,çekmecelerini kariştirdim esyalarini kokladim,öptüm ( hala onun atletiyle uyuyorum)videolarina baktim kendime defalarca sakinlestirici verdim

Türkçe
3
0
30
1.4K
BettyNüans
BettyNüans@marlatiger·
Hadi uyuyalım sabah istifa edeceğiz iiii geceler
Türkçe
1
0
34
372