Mustafa B.

4.3K posts

Mustafa B. banner
Mustafa B.

Mustafa B.

@mbnc351

เข้าร่วม Kasım 2013
31 กำลังติดตาม20 ผู้ติดตาม
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@canarysports_ Ederson denen ite yıllık 16-17 milyon € vereceğinize 3 milyon € bonservis verip fenerli kaleciyi alsaydınız o zaman ! 😄😄😄
Türkçe
0
0
0
6
CanarySports
CanarySports@canarysports_·
🚨Lille’de inanılmaz kurtarışlar yaptı, ard arda 3 defa penaltı kurtardı ama sırf Fenerbahçeli olduğu için Uğurcan balonu yerine çağrılmıyor.
CanarySports tweet media
Türkçe
16
57
841
6.8K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@FB4406FB Desenize fener bu sezon çok futbolcu kaybedecek ! 😃😃😃
Türkçe
0
0
0
7
İstanbulun Kralı Fenerbahçe
İstanbul Cumhuriyet Başsavcı Vekili Osman Sağlam Düğmeye Basıyor!!! 500 den Fazla Kulüp Yöneticisi 1000 Aşan Oyuncular Bahis Oynamışlar ve Şike Yapmışlardır Elimizde Bütün Belgeler Deliller Mevcut Olup. Bu Ahlak Sorununu Çözeceğiz.
Türkçe
14
36
162
2.1K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@canarysports_ 2002'de 8-9 Galatasaray kökenli futbolcu vardı ilk 11'de, şimdi 8-9 fener kökenli futbolcu var ve sonuç hüsran ötesi ama sorumlu olanlar Galatasaraylı ! Bu fenerlilerin büyük çoğunluğu bu vatanın, bu ülkenin, bu halkın düşmanı, ama vatansever kisvesine bürünüyorlar ! Yuh olsun !
Türkçe
0
0
0
28
CanarySports
CanarySports@canarysports_·
🚨Galatasaray lobisi olmasaydı, şu üçü olmasaydı milli takım her maçı rahat kazanıyordu her konuda iğrençler.
CanarySports tweet media
Türkçe
138
62
700
9.9K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@Feneristcom Eğer fenerliler vatansever, bu ülkenin başarısını herşeyden çok istiyorlarsa, bu başarısızlıkta niye bu kadar manipülasyon yapıyorlar ! Sonuçta milli maçlarda oynayan futbolcuların çoğu fenerli yada bir dönem fenerle bağlantılı olan futbolcular ! Olaya buradan bakarsak !
Türkçe
0
0
1
14
Fenerist 🇹🇷
Fenerist 🇹🇷@Feneristcom·
FORMA ADALETİ YOKSA BAŞARI DA YOKTUR Forma adaletinin olmadığını anlayıp, Milli takım kampını “İZİNLİ” şekilde terk eden Berke Özer’in ne kadar haklı olduğunu cümle alem görmüş oldu.”
Fenerist 🇹🇷 tweet media
Türkçe
17
135
738
8.9K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@simpiltens @naciabuska Mert müldür. Uğurcan ve Abdulkerim dışında ilk 11 başka kim oynadı ! Arda güler kurtarıcın ise başarılı olma şansın yok ! Daha iyi kadro olabilirdi ! Barış ve kenan dışında savunma yapan takımlara karşı oynayacak futbolcun varmı !
Türkçe
1
0
0
63
Nicolas Darvas
Nicolas Darvas@simpiltens·
@mbnc351 @naciabuska Kerem, ismail yüksek 3. kim ? Uğurcan apo bay yunus eren max. değil minimum 3 oyuncu bazen 5 oyuncu 6s'den
Türkçe
1
0
0
17
Naci Abuşka
Naci Abuşka@naciabuska·
Sen takım kampına Galatasaraylı yöneticileri alıp transfer görüşmeleri yaptırırsan, Bir sezon Fenerbahçe şampiyon olmasın diye hakem kararlarıyla ortalığı ayağa kaldırırsan, Ülkenin Cumhurbaşkanı bile Fenerbahçe için transfer yapıyormuş gibi algı oluşturmaya çalışırsan, "Re re re ra ra ra Galatasaray Galatasaray çok yaşa" diyen spor bakanını ortalıklarda gezdirirsen, Sonra da rakiplere yok yere cezalar verdirip Galatasaray'ı şampiyon yapmaya kalkarsan, Galatasaraylı futbolcular prim yapsın diye tüm Galatasaraylı futbolcuları milli takımda 11'e koydurursan, Tüm milli takımlarda tüm yerli hocaları Galatasaray kadrosundan alırsan, Böyle rezil olursun işte...
Türkçe
323
628
3.7K
102.7K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@Fenerliiadam Arda ve keremi kurtarıcı, üstün yetenekli futbolcular olarak düşünen zihniyet bu sorumluluğu üstlenmeli. Mafya vari insanları fenerasyon başkanı yapanlar bu başarısızlığı üstlenmeli .
Türkçe
0
0
0
997
Fenerli Adam
Fenerli Adam@Fenerliiadam·
Sizce dünya kupasından elenmemizin en büyük sorumlusu hangisi ?
Fenerli Adam tweet media
Türkçe
1.4K
54
939
262K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@torunogullarifb Yenildiğimiz iki maçta ilk 11 başlayan Galatasaraylı futbolcu sayısı 2, fenerli futbolcu sayısı en az üç ! Bu şekil manipülasyonlarla fenere bir çıkar sağlayamazsınız ! Senin çöp kerem ve ardan her maç banko oynadığı sürece başarılı olma şansın yok ! Ferdi,mert vs hepsi çöp !
Türkçe
0
0
0
8
Ertan Torunoğulları
Ertan Torunoğulları@torunogullarifb·
“Sakın ha! ‘Sezonu hayırlı olsun’ dedik, tepki aldık. Şimdi sonuçlarını ülkece görüyoruz; faturasını 85 milyon olarak ödedik. İnşallah ders almışızdır.
Türkçe
4.5K
1.7K
23.5K
1.6M
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@hakanuralresmi Türk futbolunu birkaç sezondur feneri ittirerek şampiyon yapmaya çalışan fenerasyon ve kurulları işte bu hale getirdiler, başımız sağolsun !
Türkçe
0
0
0
18
Hakan Ural
Hakan Ural@hakanuralresmi·
Milliler elendi geçmiş olsun . Soru şu Türk futbolu nasıl bukadar geriye gitti ? Cevabı gayet basit ! Kendi liginde eşit adil rekabet yok , hakemlerin düdükleriyle sürekli dur kalk tekme tokat oynanan teknik taktik hak getire bir kaos futbolu var . Sosyal medyada beslenilen troll orduları 7/24 kavga dövüş hakaret bir rekabet anlayışı . Peki utanıp sıkılıp ya beyler ayıp oluyor artık yeter kendimize gelelim denirmi ? Asla .
Türkçe
421
278
2.2K
50.2K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@334FENER Doğru milli takımda bu kadar fenerli futbolcu olmasa bu takımlara yenilmezdik ! Yazıklar olsun !
Türkçe
0
0
0
56
334 FENER
334 FENER@334FENER·
Fenerbahçe’li topçular da olmasa atak yapamayacağız aq
Türkçe
43
6
137
18.4K
Hacı İsmail Kartal
Hacı İsmail Kartal@hacismailkrtal·
İsmail Kartal’ın Fenerbahçe’mizi şampiyon yapacabileceğine inanıyor musunuz? (Katılım Zorunludur)
Hacı İsmail Kartal tweet media
Türkçe
490
13
644
27.2K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@dostehlifb Evet evet bu oğuz olmasaydı Türk futbolu diye birşey kalmazdı ! Çok korkunç hizmetleri oldu Türk futboluna ! Yıllardır araştırıyoruz ve hiçbir şey bulamıyoruz ! Çok büyük adam ! Oğuz ile aziz olmasaydı Türkiyede futbol kalmazdı 😀😀😀. Bunlar gibi troll'lere ne diyelimki !
Türkçe
0
0
0
6
Mücahit
Mücahit@dostehlifb·
"Onu çekme, bunu çek" diyenlerden, fon skandallarıyla adı anılanlardan imparator çıkmaz. Türk futbolunun bir imparatoru varsa o da Oğuz Çetin'dir. Yıllardır bu futbolun içinde; adı ne bir ahlaksızlığa, ne bir şaibeye, ne de illegal bir işe karıştı. Bazıları unvanı kendine verir, bazıları ise karakteriyle hak eder.
Mücahit tweet mediaMücahit tweet media
Türkçe
38
68
413
5.4K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@Yusuf30102020 @hsn1907fener Rahat olun aziz'de seçilse, hakan'da seçilse kesinlikle kaliteli transferler yapamazlar ! Hem uefa kriterleri, hemde fenerin içinde bulunduğu durum itibarı ile, fener birkaç yıl boyunca çok küçülmek zorunda kalacak !
Türkçe
0
0
0
22
Yusuf
Yusuf@Yusuf30102020·
@hsn1907fener Olurda açıkladığı bir tane oyuncuyu bile alamadı nolacak ne düşüneceksiniz açıkladığı oyuncuların fiyatını kendi arttırdı bile şuanda 15 e alacağın oyuncuyu prim yaptın diye 25 alırsan şaşırma alamaz kısmını düşünmek istemiyorum çünkü bazı kesimler muhtemelen orda yine suscak
Türkçe
1
0
1
2.8K
Hasan
Hasan@hsn1907fener·
Bir seçimi daha Zaferle sonuçlandırıyoruz. Fenerbahçe'mizin 35. Başkanı sayın Mustafa Hakan Safiyi tebrik ederim.
Hasan tweet media
Türkçe
235
42
1.2K
163.7K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@FenerFanMH Barış Alper'deki özgüvene bakın, Barış Alper'deki gurura bakın ! İşte Galatasay asaleti bu ! İşte Galatasaylı olmanın gururu bu ! Ezilmeden, saklanmadan, korkmadan, rahat bir şekilde davrana bilmek bu işte, bu gurur-bu onur Galatasaray ve Galatasaraylılara yeter.
Türkçe
0
0
0
111
Kadıköy Sokak
Kadıköy Sokak@FenerFanMH·
🔥 SONDAKİKA 🔥 Barış Alper Yılmaz, Çocukluk aşkım dediği Fenerbahçe formasını imzaladı. ⚡ Bütün Galatasaraylılar Fenerbahçe'ye gelmek için can atıyor. ⚡ Birileri ACABA Demeye durdu!!!
Kadıköy Sokak tweet media
Türkçe
37
2
37
6.3K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@FenerFanMH Önümüzdeki bir kaç yılda fener futboldan çekilir gibime geliyor ! Bu imza garip gureba fenerli taraftarlar için nostaljik bir anı olur ! Fenamı !
Türkçe
0
0
0
79
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@mermaid_bkt Onun içinmi başkan adaylarınızın seçim kozu "Galatasarayı yakalayacağız" oluyor ! 😄😄😄 . Önümüzdeki bir kaç yılda fenerin futbolda hiçbir etkinliği kalmayacak gibi görünüyor ! 😀😀😀
Türkçe
0
0
1
166
Buket
Buket@mermaid_bkt·
Her zaman Fenerbahçe'nin altında ezilmeye mahkumsun
Buket tweet media
Türkçe
239
22
588
11.6K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@Fener_ Fener o kadar sıradan bir kulüp haline geldiki, yaklaşık 6 ayda bir yapılan fener kongrelerindeki adayların tek sloganları Galatasarayı yakalayacağız sözü ! Başkada bir vaat yok ! Fetö'nün etkisi düşüp, fenerin kurduğu yapı dağıtılınca, adaylar seçim kozu Galatasaraya yetişmek !
Türkçe
0
0
1
268
Serkan Gazioğlu
Serkan Gazioğlu@Fener_·
Aylardır tüm Türkiye Fenerbahçe başkanlık seçimini konuşuyor. Bu ülkede Cumhurbaşkanlığı seçiminden sonra en büyük gündem her zaman Fenerbahçe seçimidir. FENERBAHÇE TÜRKİYE'DİR.
Türkçe
654
323
5.9K
239.7K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@nexustransfer Bu nasıl bir büyüklük ki her twit, her açıklamada Galatasarayın adı geçiyor ! Her açıklanada Galatasaryı yakalamamız gerekiyor lafları ediliyor ! Önümüzdeki yıllarda mini minnacık bir fener kalacak ki kalabilirse ! Ne büyüksün be Galatasaray !
Türkçe
0
0
1
264
Nexus Sports
Nexus Sports@nexustransfer·
Feridun Geçgel: "Galatasaray şampiyon oldu ama 3 gün konuşulmuyor. Fenerbahçe'nin seçimi 1 aydır konuşuluyor. Büyüklüğü görüyorsunuz." (sporON)
Nexus Sports tweet mediaNexus Sports tweet mediaNexus Sports tweet media
Türkçe
1.8K
480
14.6K
931.9K
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@AegeanVoyager @Trabsonhaber Evet doğru fetö size yardım ediyordu ! Fetö bitti fener şampiyonluğu unuttu ! Mahkemeler sadece delillerin kanuna uygun şekilde (şike için delil toplama yönünde savcılıktan izin alınmamıştır, toplanan deliller yasal değildir ) toplanmamıştır diye karar vermiştir ! Aklama yok !
Türkçe
1
0
0
14
AlphaBullX
AlphaBullX@AegeanVoyager·
@mbnc351 @Trabsonhaber Türk mahkemelerinin KESİNLEŞMİŞ KARARINA GÖRE 3 TEMMUZ ŞİKE KUMPASI FETÖ TARAFINDAN FB’yapılmıştır SORU: 3 TEMMUZ ‘dan önce KAÇ LİG ŞAMPİYONLUĞUNUZ VARDI? SONRASINDA KAÇ LİG ŞAMPİYONLUĞUNUZ OLDU Madem FETÖ bize yardım ediyordu SİZE NEDEN DOKUNMADILAR? Senin sorunun cevabı ise 👇
AlphaBullX tweet media
Türkçe
3
0
0
100
Trabson Haber
Trabson Haber@Trabsonhaber·
Trabzonlular yanıtladı: Fenerbahçe neden şampiyon olamıyor?
Türkçe
1.2K
742
13.2K
19M
Mustafa B.
Mustafa B.@mbnc351·
@yahyayilik Doğru, adam 2010-2011 için fener bal gibi şike yapmıştır diye aylarca konuştu ! 😀😀😀.
Türkçe
0
0
0
20