mem

29K posts

mem banner
mem

mem

@memolotti

söyle dost, öyle geç

เข้าร่วม Kasım 2010
509 กำลังติดตาม2.6K ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
mem
mem@memolotti·
ya ben yaz günü yavaş ama serin esen bir rüzgar olmak isterdim. buna yakın yaşamaya çalışıyorum.
Türkçe
0
92
485
0
mem
mem@memolotti·
Osmaniye adliyesindeyim mübaşir cepten bir numara arıyor beklediği avukatı söylüyor aradığı kişi tüm adliye hoparlöründen anons geçiyor. Çok havalı geldi bu şekilde çağrılmak.
Türkçe
0
0
5
380
mem
mem@memolotti·
Mert in rakibin ağzını kapattığını gördüğü anda maden bulmuş gibi coşması….. masada kazanacağız
Türkçe
0
0
3
281
mem
mem@memolotti·
Oha hiçbir temeli olmayan bir ümit geldi bünyeye. Kazanıyoruz.
Türkçe
0
0
0
191
mem
mem@memolotti·
Ohooooo
0
0
1
109
mem
mem@memolotti·
@takimakinak Bilmiyorum ama bence böyle bir niyet de yok. Saklanabilir bir şey değil çünkü. Uyap işlem kütüğünde tutuluyor tüm bu işlemler. Kim sildi kim ekledi belli yani.
Türkçe
0
0
1
170
mem
mem@memolotti·
Bugün yaşadığım şeyi bilseniz kanınız donar harbi… Şakasız hukuk garabetlerinde zirvemi gördüm Allah beterinden saklasın tabi büyük de konuşmamak lazım. Olayı anlatıyorum. Bir davam vardı hakim davayı yanlış yorumladığı için hem reddetti hem de hatalı olarak kesin karar verdi+
Türkçe
2
0
5
1K
mem
mem@memolotti·
@pctsfctjrscnslt Yazı işleri müdürü silmiş bizde. Benim dilekçemi 3 ay ileri tarihli olarak gönderen ,,, şeklinde yeniden yüklemişler.
Türkçe
1
0
0
45
fevz
fevz@pctsfctjrscnslt·
@memolotti Adres gizliliği olan dosyamda görüştüğümde evrak silme/gizlemenin sadece hakim ekranında olduğu söylenmişti . Hakimle görüşüp adres olan evrakı dosyadan gizlediler de sizde nasıl oldu merak konusu. Yeniden yükledikleri evrak sizin tarafınızda ne zaman gönderilmiş görünüyor?
Türkçe
1
0
0
54
mem
mem@memolotti·
@hanselvekraker Sabah bunu fark ettiğimde yaşadığım şok ve öfkeyi unutamayacağım herhalde hiç shshsh
Türkçe
1
0
0
89
ecem
ecem@hanselvekraker·
@memolotti Just wow ya, ağzım açık okudum.
Türkçe
1
0
0
79
mem
mem@memolotti·
@oguzugur28 Uyap işlem kütüğünde ve işlemlerin bölümünde görünüyor. Tamamen silinebilir bir şey değil. Kimse de yapmaz zaten bu kişiden başka
Türkçe
0
0
2
223
Oğuz UĞUR👨‍🦯
Oğuz UĞUR👨‍🦯@oguzugur28·
@memolotti Çok geçmiş olsun; artık UYAP üzerinde dilekçe vs sununca hepsi için ekran görüntüsü almaktan başka çare kalmadı galiba
Türkçe
1
0
0
247
mem
mem@memolotti·
@oguzugur28 Evrakı değiştirmemişler benim evrakımı indirip tekrar yüklemişler gönderen “,,,” diye görünüyor. Ama tabi dilekçenin sisteme gönderildiği tarih yeni yükledikleri dilekçe tarihi olarak görünüyor sistemde. Benim orijinal dilekçem ise hiç yok silmişler.
Türkçe
1
0
2
190
Oğuz UĞUR👨‍🦯
Oğuz UĞUR👨‍🦯@oguzugur28·
@memolotti Üstad, E-İmzalı UDF belgesinde değişiklik yapınca e-imza düşmüyor mu? Bunu nasıl yapmışlar?
Türkçe
1
0
1
194
mem
mem@memolotti·
Yani Bam, istinaf formuna baksa zaten anında reddecek süre yönünden istinafı başvurumu. İnsaflı olsalar Uyap tan da kontrol edelim deseler yine reddecekler çünkü resmi evrakı değiştirmişler????
Türkçe
2
0
4
574
mem
mem@memolotti·
İşlemlerimden dilekçemi buldum işlem numarası gönderdiğim tarih saat saniye onların kabul ettiği saat saniye ve dosya evrak no görünüyor. Baktım harbiden o evrak no yok dosyada. Silmiş yani yazı işleri müdürü??? Onda öyle bir ekran bile olmaması lazım dosyadan evrak nasıl siler?
Türkçe
1
0
4
449
mem
mem@memolotti·
Şimdi hakimlerin kapısı avukata kapalı. Açık olsa da maalesef görüşüne kıymet verilebilecek hakim oranı iyi ihtimalle %10 civarında. Eskiden bariz yanlış bir karar oldu mu elde evrakla gidiyor utanır belki diye kendimi anlatıyordum. Baktım ki utanmak için anlaması lazım vazgeçtim
Türkçe
0
0
4
88
mem
mem@memolotti·
Kral adamdı. Bu arada -çok yaşlı tınlayacak ama- eskiden dosyaya evrak girmeden önce hakimden böyle havale alınırdı. Dilekçe sunuyorsan bir iki cümleyle kısaca durum izah edilirdi. Hakim dosyayı inceler dilekçedeki talebe ilişkin avukatın önünde derkenar olarak kararını yazardı.
Önder Baran@onderbarant

Yıllar önce öğrenci stajı yapan arkadaş bankadan mahkemeye yazı götürmüş. Evrakta Avukat yazmışlar buna. Hakim sormuş. Telaşla öğrenci olduğunu bankanın hata yaptığını açıklamış. Hakim istifini bozmadan ağzında sigarayla evrakı imzalayıp geri uzatmış ve "Artık Avukatsın" demiş :D

Türkçe
1
0
3
628
mem
mem@memolotti·
Oğlan gece 2 saat mesai yazdı yorgun argın yatağa uzandım kumandaya yatmışım Tv açıldı messi nin ilk gole denk geldim. Ullan ne topçu be diye uyudum oğlan yine kalktı yatırdıktan sonra bu sefer ben açtım Tv yi son gole denk geldim. Oğlan doğuştan messici herhalde maçı kaçırtmıyor
Türkçe
0
0
7
190
mem
mem@memolotti·
kuşburnu adalarının bile puanı var bizim yok
Türkçe
0
0
3
145
mem
mem@memolotti·
@yapayzekahocasi Said bey çok teşekkür ederiz. Ufak bir geri dönüş yapmak isterim.Eğer word deki gibi yapıştırma seçeneği seçemiyorsak (kaynak biçimlendirmeyi koru, sadece metin olarak ekle gibi) bence şimdilik kopyala yapıştırın ude'deki mevcut biçimlendirmeye uyum sağlaması daha kullanışlı olur
Türkçe
1
0
2
26
Said Sürücü
Said Sürücü@yapayzekahocasi·
UDE Mac yamasına bugün birçok hata düzeltmesiyle beraber iki önemli özellik daha ekledim. Artık Word, Pages, Google Docs veya internet tarayıcısı üzerinden kopyaladığınız metinler stil özellikler, tablolar ve resimler kaybolmadan UDE'ye yapıştırılabiliyor. Ayrıca kalıcı antet özelliği de ekledim. Artık bir kere UDE'ye antet ekleyince tekrar Gözat'tan bulmanıza gerek kalmayacak, UDE'deki hazır antetler gibi hazır listede bekleyecek. Github'da yıldızlamayı unutmayın: github.com/saidsurucu/ude…
Türkçe
8
2
53
4.2K