mesut

1.5K posts

mesut banner
mesut

mesut

@mesut_oz

niyet samimi olunca hayal nasibe dönüşür kendi 🌍 sında 🔴⚪️

เข้าร่วม Haziran 2011
596 กำลังติดตาม279 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
mesut
mesut@mesut_oz·
Herşey Sivas’a kadardı @Sivasspor #Sivasspor
Türkçe
0
0
33
0
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Altın ons 2 gün önce yazdığım yeri test etti hocam ( 3970 )buraya değmesi gerekiyordu iğne attı panikle bir dünya insan satış yaptı şimdi yön yukarı
Türkçe
0
0
0
511
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
Altında yükseliş denemem grafiğe göre normal kırılmasi anormal. 23 gün içinde kırılabilir elbette ama gün bugün olmalıydı. Çok büyük bir sorun değil video da zaten bunu anlatıyorum evet altın mal aldım 4060 lardan hayatımı yatırmadım. Sonuçta ertesi günde dip tepe rakamlarından tepe rakamını bekler satarım.
Türkçe
13
1
125
15.2K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn 150 TL olacak diyenlere göre gelmez hocam 2 TL nin altında el sallar
Türkçe
0
0
1
177
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
#sasa 2,53 tl de... hissede 2022 kasım ayından günümüze düşüş trendi devam etmektedir. sizce hisse 2 TL pin altına gelir mi? Düşünceleriniz nedir? ytd #bist30 #bist100
Türkçe
31
13
102
5.3K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mha93 3965 değdi bu gapı alması gerekiyordu tabi bir çok yatırımcıyı durakta indirdiler hocam
Türkçe
0
0
1
533
mehmet haşim aydın
Ve bu iğne atışı sonrası düşüş bitmiş olabilir…
Türkçe
110
7
573
104.7K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn Buralardan döneceğini düşünüyorum ytd
Türkçe
0
0
0
68
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
x.com/mtnemtn/status… gümüş kaç dolarda bakın ????? 6 haziran 2026 tarihli analizimdir. ytd #gumus #siver #gold #altın #gramaltın #bist100
MTN MTN@mtnemtn

#XAGUSD (Ons Bazında Analiz) #Gümüş 67,75 $ seviyesinde. Gümüşte 58 dolar altında stop olunması gerektiğini düşünüyorum. Önümüzdeki gün ve haftalarda 59–61 dolar bölgesinden alacağı tepki ile birlikte 81–89 dolar bölgesine kadar testere hareketleri görebileceğimizi düşünüyorum. Bu süreçte her yukarı harekette stop seviyelerinin de kademeli olarak yukarı çekilmesi gerektiği kanaatindeyim. Piyasa yapıcı tekniği tam anlamıyla çalıştırırsa, 81–89 dolar bölgesinden 38–33 dolar bölgesine kadar bir geri çekilme gerçekleşebilir. Böyle bir senaryoda 80 dolar bölgesi stop seviyesi olarak takip edilmelidir. 38–33 dolar bölgesine teknik olarak gelmesi durumunda ise buranın en güçlü alım bölgelerinden biri olabileceğini düşünüyorum. Bu senaryoda hedef bölge, grafikte de gösterdiğim gibi 131–147 dolar aralığı olacaktır. Ancak fiyatın bu hedef bölgeye ulaşması halinde gümüşten çıkılması gerektiği görüşündeyim. Çünkü gümüş uzun vadede döngüsel hareketler yapan bir emtiadır. Bu seviyelerden sonra aşağı yönlü hareketlerin sertleşme riski bulunmaktadır. 131–147 dolar bölgesinin ardından oluşabilecek yeni döngüde, aşağı tarafta 23 dolar seviyelerinin görülme ihtimalini de kuvvetli buluyorum. Bunlar tamamen şahsi düşüncelerimdir. Yatırım tavsiyesi değildir. #XAGUSD #GUMUS #Silver #XAUUSD #Altin #Gold #BTC #Bitcoin #Emtia #Commodities #TeknikAnaliz #Finans #Yatirim #PreciousMetals

Türkçe
26
31
121
3.6K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mha93 Maksimum 3950 igne atar oda anlık herkesi bezdirmeye çalışıyorlar hak ettiği yere gidecektir 4850-5150
Türkçe
1
0
5
1.5K
mehmet haşim aydın
Şimdi bir çok yerde, neredeyse herkesin beklentisi Ons Altın için 3800 dolar/once... bu değer küresel aktörlerin oyunu içinde olamaz... yani siz oradan alacaksınız ve kazanacaksınız... böyle bir şey olması çok uzak ihtimal... oraya düşürecek olanlarda onlar olacağına göre niye size kazandırsınlar...son zamanda, her şey zorlama hareketlerle kafa karışıklığı yaratarak ilerliyor...ve çok uzak olma ihtimali olmakla beraber Teknik açıdan son noktanın 3980 dolar/once iğne hareketle olabilir...
Türkçe
57
9
490
66.5K
mesut
mesut@mesut_oz·
@Kuzeybeyi1 3950 gitmesi gerekiyor 140 dolarlık bir boşluğu daha var oraya gitmeden dönerse fake yükseliş olur bir şekilde iğne atması lazım
Türkçe
0
0
0
377
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Altın 130 dolar daha aşağı gitse dibi tamamlar 3950 burdan artık yavaş yavaş dönecektir buraya gitmeden dönüş yaparsa fake yükseliş olur hocam
Türkçe
0
0
0
138
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
altına laf söylemiyoruz analiz yapıyoruz. ayrıca onların linçleri onları umursayacağım anlamına gelmiyor. ben işimi yapmaya devam ederim
Öznur@Oznur1976Oznur

@cizimsiz77 Altina laf soyleyen linc yiyor😃

Türkçe
9
2
125
13.1K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn Emeklerinize sağlık hocam hayırlı günler
Türkçe
0
0
0
140
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
#Endeks Endeks 317,06 dolar seviyesinden kapanış yaptı. Yukarı yönlü hareketin devam etmesi halinde 321–323 dolar bandı önemli bir bölge olarak takip edilebilir. Fiyatın bu bölgeye ulaşması durumunda, kendi adıma 320 dolar seviyesini stop bölgesi olarak değerlendirmeyi düşünüyorum. Çünkü teknik görünümde aşağı tarafta hâlâ test edilmesini beklediğim 310 dolar bölgesi bulunmaktadır. Bu nedenle yükselişler yaşansa bile aşağı yönlü riskin tamamen ortadan kalktığını düşünmüyorum. İçinde bulunduğumuz testere piyasasında her yukarı harekette stop seviyelerinin de kademeli olarak yukarı çekilmesi gerektiğine inanıyorum. Ancak piyasaların sürekli yükselmeyeceğini ve zaman zaman yukarı seviyelerden küçük yatırımcıya mal dağıtımı yapılabildiğini de göz ardı etmemek gerekir. Ayrıca teknik görünümde 310 dolar seviyesinin altında da takip edilmesi gereken farklı destek bölgeleri bulunmaktadır. Şahsi düşüncelerimdir. Yatırım tavsiyesi değildir. #xu100 #bist100 #endeks #bist #borsaistanbul #teknikanaliz
MTN MTN tweet media
Türkçe
22
36
186
4.5K
mesut
mesut@mesut_oz·
@HASOsyalmedya Yukardaki sarlara temas edeceğini düşünüyorum hasan bey 4850 brentde 80 doların altında kalırsa yavaş adımlarla altın yukarı
Türkçe
0
0
4
1.4K
HASAN
HASAN@HASOsyalmedya·
#OnsAltın🔅 tarafıyla ilgili yakın tarihli çok güzel sonuçlar aldık. Şu an itibariyle de 4100/4200 $ arasına sıkışmış durumda. Bu sıkışmanın yukarı yönlü bir aksiyon getirmesini bekleyen taraftayım. 4500 $ bölgesine doğru hafif adımlarla yükselmesi şu an temel beklentim Yakın tarihli 4000 $ bölgesi altında sert kapanışlar beklemiyorum. İğneler atsa bile lokal bölge olarak 4300 $ üstüne çıkıp yukarı iğnelemeler tekrar hızlı geleceğini düşnen taraftayım.
HASAN tweet media
Türkçe
40
51
867
88.9K
mesut
mesut@mesut_oz·
@mtnemtn Çoktan toprak atmışlar buna hocam doğruları söyleyince bu ülkede kötü oluyorsun 👏👏
Türkçe
0
0
0
178
MTN MTN
MTN MTN@mtnemtn·
dedik yazdık çizdik söyledik ama inanmaşlardı.ytd #kontr #bist100
MTN MTN tweet media
Türkçe
12
18
119
3.7K
mesut
mesut@mesut_oz·
@MuratMmturk Bu savaştada mevzu büyüyecek gibi
Türkçe
0
0
0
337
mesut
mesut@mesut_oz·
@mha93 Hocam üst tarafta temas etmesi gereken sarlar var kesinlikle gidecek bir iki hafta gecikir fazla tutamazlar hele Brent 80 altında bir iki hafta oyalansın yeter tepe 4850 -5150
Türkçe
5
0
5
2.3K
mehmet haşim aydın
Çok farklı şeyler yaşanıyor… ancak bunun Trendle pek ilgisi yok… Parabolik yükselişi yaşatanlar… bugüne kadar görmediğimiz 36 saatlik düşüşü de yapanlardı…şimdi onlar şapkayı önlerine koydular… yeni hareketin nasıl olmasını düşünüyorlar ve planlıyorlar…bizim hedeflerimiz yerinde duruyor…geri sayımımız devam etmekle beraber biraz gecikebilir… ve vaz geçmek yok…
Türkçe
45
5
416
43.5K
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Evet 3750 ama önce 5100-5200 bandını test edeceğini düşünüyorum
Türkçe
0
0
2
1.2K
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
23 gün sonra altın da yeni bir kırılım var
Oktay Teknik Analiz tweet media
Türkçe
62
15
369
139.2K
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Hocam faizler asla artırmazlar panik satışı yaptırıyorlar son dip turlarını atıyor önümüzdeki haftalarda emtia ve özellikle gümüş tarafında ciddi yükseliş bekliyorum
Türkçe
0
0
1
358
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
Problem 3800 görmesi değil 4000 ile 3800 arasında bir fark yok.mesele yükseliş trendi mi düşüş trendi mi olacağı
Osman Aytoq@OsmanAytop4

@cizimsiz77 Hocam 3800 görme olasılığı güçlendi diyebilirmiyiz

Türkçe
10
2
147
21.7K
mesut
mesut@mesut_oz·
@Kuzeybeyi1 Gapları almaya gidiyor oradan tekrar yukarı doğru toparlanma başlıyacaktır
Türkçe
0
0
2
663
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Emtialar aşağıdaki Gapları alıp yukarı doğru toparlanmaya başlayacaktır
Türkçe
0
0
0
484
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Emtia tarafında Altında küçük bir Gap var 4280 civarı gümüşte 68,20 buralara temas edip yukarı dönecegini düşünüyorum hocam tabi İran tarafından bir arıza çıkmazsa
Türkçe
0
0
2
1.1K
Oktay Teknik Analiz
Oktay Teknik Analiz@cizimsiz77·
saat 16 dan itibaren fed fiyatlanmaya başlar
Türkçe
14
1
167
26.8K
mesut
mesut@mesut_oz·
@cizimsiz77 Sabit tutacaklar tabi trump ın arkadaşı mrkz bankası başkanı ters yapıp 0,5 puan indirebilirlerde
Türkçe
0
0
2
984
𝑲𝒖𝒛𝒆𝒚𝒃𝒆𝒚𝒊
Dünya Kupası'nda İspanya, turnuvaya ilk kez katılan Yeşil Burun Adaları ile 0-0 berabere kaldı. Neler oluyor hayatta ..
𝑲𝒖𝒛𝒆𝒚𝒃𝒆𝒚𝒊 tweet media
Türkçe
15
2
94
5.9K
mesut
mesut@mesut_oz·
@yunuspaksoy Kasım daki abd seçimlerine kadar uyduruk bir antlaşma tabi ufak tefek ihlal olur ama 5 ay çok büyük bir sıkıntı olmaz sonrası daha büyük Kâbus
Türkçe
0
0
1
859
Yunus Paksoy
Yunus Paksoy@yunuspaksoy·
SON DAKİKA — ÜST DÜZEY 2 ABD’Lİ YETKİLİ İLE BULUNDUĞUM TOPLANTIDAN: -İRAN’A HİÇBİR PARA ÖDENMEDİ -İSRAİL’İN LÜBNAN’DAN ÇEKİLMESİ ANLAŞMADA YOK -HÜRMÜZ’DEN GEÇİŞ ÜCRETSİZ OLACAK -YAPTIRIMLARIN KALKMASI İRAN’IN PERFORMANSINA BAĞLI -İRAN’IN YENİDEN İNŞASI İÇİN 300 MİLYAR $ MASADA -MÜZAKERE SÜRECİNDE ABD ORDUSU BÖLGEDE KALACAK -MUTABAKAT 24-48 SAATTE PAYLAŞILACAK
Türkçe
215
182
2.2K
436.1K