ทวีตที่ปักหมุด
زیبای خفته🌿
3.7K posts


@Astro_Eddie بی تربیت کصو هستی دیگه نمیشه کاریت کرد
هرکاری کنی بازم از هزاره ها نیستی اونا خیلی محترم و با اصالت برخورد میکنن،تو کونی مرده گاو هستی بخدا
بخدا آدمایی مثل توره طالبا کون کنن خوبه
حیف مردم مظلوم و تحصیل کرده کشورم که با تو کونی بخواد هم قوم باشه
کلگی خودت واره میبینی🤲
فارسی

@morch_felfel مثل اینکه بد فشاری شدی کیرم تو نژاد کیری وقاحت سگ نئاندرتال زادهات. تو حتی اونم نیستی. شاید حاصل تجاوز خوک و سگ چمیدونم یکم خرج کن بدو بفهم چه زنایی هستی.
هزاره از نژاد زرده و بکن اجدادت🤣🫵

فارسی

@Pghsphosain33 حرف شما کاملا درسته
ولی توهین کردن آیا کار درستی هست؟
فارسی

@morch_felfel مسائل افغانستان بالاتر از این گپ هاست و به این آسانی ها قابل حل نیست
فارسی

@_pouria_15 والا همونجا ولش میکنم میرم به داداشم گریه کنان میگم بیاد😭😂
فارسی

@Hossein9966 الان فحش ها مره د شخصیت من نچسبانی باشه؟😂
بعد فردا میفهمم چی گفتم
فارسی

@Hossein9966 ولش کن الان اعصاب ندارم جملاتم قاطی میشه یهو فحشم میدم😭😂💔
فارسی

@Astro_Eddie آهان راستی تو اصلا ژنتیک و ذات هزاره ها رو نداری تو کص مغزی🤝❤️
فارسی

@morch_felfel ملیت که صد درصد مهمنیست ولی از بس کسخلی نمیدونی همه چیز بر اساس ژنتیک و نژاده. مثلا یه موبایل دزد داع..شی تاجیک و یک انتحارگر پشتون به هیچ وجه با من هزاره تحصیل کرده و با فرهنگ یکی نمیشه.
من کیرم تو پشتوانه بقیه ملیت ها عزیزم دلم.
فارسی

@ZeusTahmasebi ها اونو میگی
درگیر بحث شدم یادم رفت😂
بعدم گفتم مگه تو فالو کردی من بکنم؟
فارسی

@Astro_Eddie در ادامه بنظر. مه این کصکش های انتحاری هیچکدام مال افغانستان نیست مردم افغانستان نیست اینو خودتم میدونی
مثل این میمونه این همه فاطمیون و عراقی اومدن مردم ایران کشتن مردم بگن همه از خود بودن،تو هم همین کارو میکنی، ولی چون عقل نداری میزارم سرتو مثل احمقا بکوبی تو دیوار
فارسی

@mobiinaiguess منم ی عکسی دارم خیلی خوشمزه هست منتظرم بعد برا شوهرم بفرستم🚶🏻♀️💔
فارسی

@ZeusTahmasebi کلا بحث دختر نبود، بحث ملیت بود ولی باشه حرف تو هم قابل قبوله
فارسی

@morch_felfel بنظرم همه یکین،قومیت مهم نیست
مثلا من خودم فرقی بین دختر ایرانی افغانی اکراینی و .... نمیبینم
فارسی

@medosa_fatemeh میتونستی ساده تر بیان کنی و توهین نکنی به دوتا ملیت مشخص
مطمئنا اون موقع نتیجه خوبی داشت نه اینکه مشخصا میگی فلانی و فلانی ضایع هست مال کدوم دهاتن
بچه شهری پایتخت نشینی شما؟!
با اون حرفی که زدی از همون افغانها هم تهی تر هستی
منتهی من اینجا دوست ندارم توهین بشه به ملیت و ماهیتت
فارسی

@morch_felfel نه عزیزم مشکل تهی بودن هویت کسی هست که فکرمیکنه اینکه افغانی نشون داده نشه خیلی افتخار بزرگی براش هست و با هویت خودش و ملیت خودش مشکل داره و عزت نفسش بشدت پایینه.
حالا اگه شما انقدر بهتون برخورده این موضوع که کاملا از توییت مشخصه... خدا داند🤲
فارسی









