şruppak

56 posts

şruppak banner
şruppak

şruppak

@nerdesinben

istemem eksik olsun

Tekirdağ เข้าร่วม Mayıs 2025
9 กำลังติดตาม9 ผู้ติดตาม
ทวีตที่ปักหมุด
şruppak
şruppak@nerdesinben·
bir hamam böceğini öldürürsen kahramansın bir kelebeği öldürürsen şeytan. ahlakın estetik standartları vardır.
Türkçe
0
0
0
107
belis
belis@denorief·
her yerden cikmak zrunda cunku
belis tweet media
Türkçe
1
0
0
186
şruppak รีทวีตแล้ว
berkgün off the henny
berkgün off the henny@tellmenothing31·
ezhel sercan ve deniz göktaş... mahalleden arkadaşlarım bunlar
Türkçe
1
40
421
25.1K
şruppak
şruppak@nerdesinben·
fanatizm ve sözde hayranlığın neden insanın kendine yaptığı en büyük kötülük olduğunu anlamak istiyorsanız bugün kanye west konserini incelemelisiniz
Türkçe
0
0
1
147
şruppak
şruppak@nerdesinben·
uzun ince birol dayım
Türkçe
0
0
0
59
şruppak
şruppak@nerdesinben·
@Cudi7884 bensiz niyetlendiğin içindir :)(
Türkçe
1
0
1
25
şruppak
şruppak@nerdesinben·
dindarlığınızı tanrıya gösterin, bana insanlığınız lazım
Türkçe
0
0
0
58
tanık
tanık@tanik_tr·
İngiltere'de yaşayan bir aile, Fransa tatilinden döndükten sonra araçlarının tavan bagajını açınca büyük bir şok yaşadı.
Türkçe
358
321
10.3K
9.7M
şruppak
şruppak@nerdesinben·
@bpthaber breaking bad salamanca ikizlerinden misin amk bu kombin ne sdghasjgdsalhfahds
Türkçe
0
0
4
4.3K
BPT
BPT@bpthaber·
Barış Alper Yılmaz Stadyumdan ayrıldı.
Türkçe
695
31
4.5K
3.1M
şruppak
şruppak@nerdesinben·
şeytanın en büyük hilesi, tüm dünyaya aslında var olmadığını inandırmaktır
Türkçe
0
0
0
52
şruppak
şruppak@nerdesinben·
az önce sırf sikim var diye 333bin tl ödedim
Türkçe
0
0
0
44
şruppak
şruppak@nerdesinben·
tanidigim kimseyi takip etmek istemiyorum. “ben burdayım” kaygısı yasamak cok zavallıca geliyor. instagrama story ya da post atmak da ayni sey. belli duygularini tatmin edememis, nispet haset bagimlisi psikopat dolu sosyal medya. anı yasamak yerine cekmek sahte degil mi sizce de
kullanilmiyor🇹🇷@yrramiyeknk

su kucuk hesaplarin kendi kendine twit atmasi falan... konusacak kimseniz yoksa ben varim ya. sizi her seyden koruyasim geliyor...

Türkçe
0
0
0
71
şruppak
şruppak@nerdesinben·
hiçbir kazanım elde etmediğin, aksine elinde kocama kaybedişler bıraka. bir şey galibiyet olabilir mi george? delirmemek elde değil
şruppak tweet media
Türkçe
0
0
1
44
şruppak
şruppak@nerdesinben·
sonucu tanrıya bırakılmış haksızlıklar, ellerini gökyüzüne açmış zavallı insanlar. acı hüzün keder
Türkçe
0
0
0
25
şruppak
şruppak@nerdesinben·
@salvingo knk değirmenaltındayım nolur gelin ya
Türkçe
0
0
0
95
npc
npc@salvingo·
güzel ve eğlenceli olan her şeyi o sikik çakma mafyalığınızla bok edeceksiniz dimi
npc tweet media
Türkçe
343
289
25K
909.4K
şruppak
şruppak@nerdesinben·
bilmediğimden soruyorum kalıbını kıllanmak zorunda mısız olm. biz bildiğimizden mi soruyoruz amk yorum okuyamıyoz ya cringe atak geçirdim şurda
Türkçe
0
0
0
30
şruppak
şruppak@nerdesinben·
5 gün sonraki gösteri için tirat seçemediğimden dolayı kendim yazmaya başladım. (umarım tutuklanmam)
Türkçe
0
0
0
32
şruppak
şruppak@nerdesinben·
çaRşının a küçük R büyük olcak artık
Türkçe
0
0
0
29