ทวีตที่ปักหมุด
şruppak
56 posts

şruppak รีทวีตแล้ว

tanidigim kimseyi takip etmek istemiyorum. “ben burdayım” kaygısı yasamak cok zavallıca geliyor. instagrama story ya da post atmak da ayni sey. belli duygularini tatmin edememis, nispet haset bagimlisi psikopat dolu sosyal medya. anı yasamak yerine cekmek sahte degil mi sizce de
kullanilmiyor🇹🇷@yrramiyeknk
su kucuk hesaplarin kendi kendine twit atmasi falan... konusacak kimseniz yoksa ben varim ya. sizi her seyden koruyasim geliyor...
Türkçe








