Emre
9.5K posts


@vubbycanGS Gene basladınız orospu cocukları 1 2 ay önce trabzon abi ya diye ölüuodunuz ölüsünü siktiklerim
Türkçe

@AuroraCS2_GG 1 yıldır bakmıyordum maçlara ulan bir takım hiç mi değişmez, t10 içinde ki takımlarına karşı yine tokatlanıyoruz, majer'in oyununu rakip önceden okuyor. woxic, xanti yine sahnede kayboldu. Takımda bir side tutabilen jottaa vardı onuda çıkarıp paso rushlayıp ölen soulfly gelmiş xD
Türkçe

💔 Cologne Major yolculuğumuz ne yazık ki burada sona eriyor
Türk Counter-Strike tarihinde bir ilke imza attığımız bu turnuvada sizlere daha da büyük bir gurur yaşatmayı çok isterdik. Ancak bu sahnede yaşadıklarımız, birlikte paylaştığımız heyecan ve yazdığımız hikâye, kalplerimizde her zaman özel bir yer tutacak
Bu macera sona ermiş olsa da, peşinden koşacağımız pek çok hayalimiz ve ulaşacağımız pek çok hedefimiz var. Bugün üzgünüz, ama yarın yeniden ayağa kalkıp daha da iyisi için çalışmaya devam edeceğiz
Her adımda desteğinizi hissettik. Yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz 🫶🏻

Türkçe
Emre รีทวีตแล้ว
Emre รีทวีตแล้ว
Emre รีทวีตแล้ว

@solakzade90 @siyahsancakx Hocam boş boş çamur atmak yerine yapılan 400 bin konut ve güzel binalara iş yerlerine bakın 🫡
Türkçe

@icesur @XANTAREScsgo şampiyon olursak 2027'de Türkiye'ye S tier turnuva getiriyor musunuz??????????
Türkçe
Emre รีทวีตแล้ว

@bosunatiklama mavi tikliler gene bilgeliğini yorumlarda göstermis. bu admlar olmasa napcaz
Türkçe

@FlankEsports BU ADAM bir gün hile cıkacak o kadar eminim ki. Adamın her oynayışını izlediğimde ben bu kadar legit oynayan birini görmedim diyorum
Türkçe

@buraksmrci17 @AuroraCS2_GG bende 17 yazacaktım nedense 16 yaptım valla son el xanti kill almasın diye yalvardım
Türkçe

@AuroraCS2_GG Arkadaş 17 yazacamtım elim 18e gitti ulan özgür bıraksana son killi xantiye 😃
Türkçe





















